1
Vraag
2
Reacties
janverboort

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar vind ik mijn Gratis Extra Zenderpakket?

Waar zie ik mijn gratis extra zender pakketstaan in mijn EPG
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als je Movies & Series L hebt geselecteerd, dat is geen zender, maar dit zijn films en series die je kunt vinden in het On Demand menu.

Ziggo Sport totaal: Zenders 401-406
Kids Pakket: Zenders 302, 303, 305, 307 en 310

Hier vind je meer informatie: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Bekijk in context

11 Reacties 11
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Die wordt niet apart aangegeven, maar staat gewoon in de zenderlijst.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als je Movies & Series L hebt geselecteerd, dat is geen zender, maar dit zijn films en series die je kunt vinden in het On Demand menu.

Ziggo Sport totaal: Zenders 401-406
Kids Pakket: Zenders 302, 303, 305, 307 en 310

Hier vind je meer informatie: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
Josephine

Level 3
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoelang duurt het voordat dit geactiveerd is? Gisteren Ziggo sport totaal aangezet, vanochtend een mail dat hij erbij is maar kan het nog niet kijken. Krijg nog de melding dat ik een abbo moet nemen?
24 uur?
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Goedemorgen @Josephine! Binnen 24 uur hoort het te werken. Ook kun je via Mijn Ziggo de zenders even opnieuw ophalen via Mijn Ziggo. Via producten-> Televisie-> Digitale ontvangers-> Zenders Ophalen. Dit versnelt het proces. ik zou zeggen probeer het eens! laat je het even weten of het gelukt is?
Josephine

Level 3
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sander Ziggo wrote:
Goedemorgen @Josephine! Binnen 24 uur hoort het te werken. Ook kun je via Mijn Ziggo de zenders even opnieuw ophalen via Mijn Ziggo. Via producten-> Televisie-> Digitale ontvangers-> Zenders Ophalen. Dit versnelt het proces. ik zou zeggen probeer het eens! laat je het even weten of het gelukt is?


Zenderaanbod opgehaald maar het oude pakket movies en series L blijft staan. Ik zou nu sport totaal moeten hebben....
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Bedankt voor je tijd, @Josephine! Ziggo Sport Totaal is nu geactiveerd en kun je dus morgen van Rico Verhoeven genieten!
Munt

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Per 2-11-2017 stopt mijn tv extra abb, heb nu sinds oktober horizonbox connect& play compl movie & series L en zou graag per 2-11-2017 movie&series XL ontvangen ipv tv extra abb.
Is dit mogelijk om het op deze datum in te laten gaan is dit dan de 1ste maand gratis?
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
@Munt, Welkom!

Zodra je het er aan toe hebt kun je dit bestellen via Mijn Ziggo. Daar kun je het zenderpakket bestellen. Hou er wel rekening mee dat het maximaal 24 uur duurt voordat je gebruik kan maken van het zenderpakket. Deze aanbieding geldt ook in november. Mocht je nog vragen hebben laat het dan weten!
Munt

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Danke voor je reactie
Ik kan het dus per 1-11 aanvragen?
Zodat ik het 2-11 heb?
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Munt,

Jazeker! De 24 uur is wel erg ruim genomen. Normaal gesproken is dit binnen een uur maar soms zit het tegen. Vandaar dat ik het maximale termijn van 24 uur heb genoemd. Mocht je er tegen die tijd niet uitkomen, dan weet je de Community te vinden!:sunglasses:
Munt

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Okidokie?bedankt zover.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic