Pieter VanS

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar blijft de dramaserie ‘Uncivil War’ van HBO?

In DWDD groots aangekondigd voor de start op 19 januari van bovenstaande hbo-serie, maar deze wordt niet aangeboden. Zo actueel nu, waar blijft ie? Met Benedict Cumberbatch, heel spannend miet hij zijn.

groeten, Pieter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Uit wat ik lees zou het niet in Nederland worden uitgezonden, maar ik kan me vergissen.

"HBO meanwhile will broadcast the film in the USA at 9pm on 19th January."

En wat betreft HBO : Deze is gestopt in Nederland en wordt nog (deels) doorgegeven via Ziggo.

Het nieuwe Movies & Series XL-pakket biedt echter niet álle content van het huidige HBO aan. Het gaat alleen om de films en series die HBO zelf geproduceerd heeft, niet de producties van andere mediabedrijven. Die rechten zijn niet aangekocht.

Dus het zal eraan liggen of HBO de film zelf geproduceerd heeft. En voor zover ik kan zien is dat niet het geval omdat de film weken daarvoor al bij Channel 4 te zien was. En dat is iets wat HBO met eigen producties natuurlijk nooit zou doen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Uit wat ik lees zou het niet in Nederland worden uitgezonden, maar ik kan me vergissen.

"HBO meanwhile will broadcast the film in the USA at 9pm on 19th January."

En wat betreft HBO : Deze is gestopt in Nederland en wordt nog (deels) doorgegeven via Ziggo.

Het nieuwe Movies & Series XL-pakket biedt echter niet álle content van het huidige HBO aan. Het gaat alleen om de films en series die HBO zelf geproduceerd heeft, niet de producties van andere mediabedrijven. Die rechten zijn niet aangekocht.

Dus het zal eraan liggen of HBO de film zelf geproduceerd heeft. En voor zover ik kan zien is dat niet het geval omdat de film weken daarvoor al bij Channel 4 te zien was. En dat is iets wat HBO met eigen producties natuurlijk nooit zou doen.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Nick999 Ziggo bied maar een scala wat HBO gemaakt heeft aan... sterker nog... slechts een fractie.
Pieter VanS
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Nick999 en @donnerd - ze roepen maar wat dus bij de Wereld Draait Door.
Dan maar een Channel4-abonnementje!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Pieter VanS, ik weet niet wanneer hij is toegevoegd, maar ik zat gisteren te kijken naar het Movies & Series aanbod en zag daar nu wel "Brexit: The Uncivil War" tussen staan!

Niet onder HBO Movies (zoals hierboven al vastgesteld), maar gewoon onder Movies.

Uitgelicht topic