Beantwoord

Vodafone vs Ziggo abonnement (extra zenderpakket)

Beste Ziggo,

Wanneer kan ik de extra's die worden geboden bij de combinatie van ziggo en vodafone activeren? Ik heb geen optie als ik op mijn ziggo inlog om een extra zender pakket te activeren. Dit terwijl ik mijn vodafone en ziggo abonnementen wel heb gelinkt online. Hoelang duurt dit voor dit actief is?
icon

Best beantwoord door Nevets86 6 februari 2019, 22:40

Je dient ervoor te zorgen dat beide op exact hetzelfde adres staan @maar
Vanuit Vodafone ontvang je binnen 4 weken een sms betreft de extra's.
Vanuit Ziggo ontvang je een mail of brief. Daarnaast zie je het terug in mijn Ziggo, mits je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 1
Badge
Je dient ervoor te zorgen dat beide op exact hetzelfde adres staan @maar
Vanuit Vodafone ontvang je binnen 4 weken een sms betreft de extra's.
Vanuit Ziggo ontvang je een mail of brief. Daarnaast zie je het terug in mijn Ziggo, mits je aan de voorwaarden voldoet.
Thnx voor de info. Het staat op hetzelfde adres. Ik heb nog geen sms gehad vanuit vodafone en ook nog niet vanuit Ziggo de bevestiging dat de extra's toegankelijk zijn. Mijn Ziggo (website opties) s ook maar gedeeltelijk geactiveerd. We hebben 2 mobiele vodafone RED abonnementen dus mbt de voorwaarden moet het wel goed zitten.

Ik wacht het anders nog wel even af en anders maar bellen.

Bedankt voor het antwoord.
Reputatie 1
Badge
Graag gedaan. Het is altijd even afwachten omdat de systemen eerst gaan synchroniseren. Daarna wordt het aangevraagd.
Reputatie 7
Hoi @maar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop (heb voor het gemak even Vodafone pagina gevonden, op Ziggo staat ook zo'n pagina ergens). Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet (dus 10 uren, dat is wel erg kort, je zult geduld moeten hebben).

Vodafone:

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
  • Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Reputatie 7
Welkom op de Community, @maar. Ik zie inmiddels in het systeem dat de optie is geactiveerd en dat je een mail hebt ontvangen dat je gratis extra's in zijn gegaan. Via je Mijn Ziggo kan je nu zelf een extra zenderpakket kiezen. Veel plezier ermee 🙂

Reageer