Videoland activeren?

Ik heb zaterdag online bij ziggo videoland besteld,
wanneer wordt dit geactiveerd.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

20 Reacties

desireetje schreef:

Ik heb zaterdag online bij ziggo videoland besteld,
wanneer wordt dit geactiveerd.

Van je bestelling krijg je een bevestiging per e-mail met daarin een link waarmee je je bestelling kunt volgen, anders kun je het volgens in MijnZiggo.
Reputatie 7
Is het al gelukt, disireetje? Hier vind je meer informatie over het activatieproces.
Ook ik heb Videoland besteld, afgelopen zondag, bij het activeren krijg ik echter de onderstaande melding:

Je hebt geen toegang tot deze dienst of je Videoland abonnement is nog niet verwerkt. Dit kan maximaal 24 uur duren. Probeer het later nog eens.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb het ook 'gekregen' voor een maand, maar zie daarvan nog niets en moest het voor 16 december opzeggen las ik het niet langer wil dan een maand. Ik ga het dus opzeggen, terwijl ik het nog helemaal niet heb:)
Momenteel is alles FOUT bij Ziggo.Nix werkt (Netflix,Videoland op Horizon Mediabox NIX functioneren,en echt alles geprobeerd).Videoland activeren,werkt ook niet.Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Bij Ziggo zeggen ze dat de fout bij Videoland ligt.Bij Videoland zeggen ze dat de fout bij Ziggo ligt.Met als gevolg dat ik nog steeds geen Videoland kan activeren.Dus besloot ik Videoland vandaag op te zeggen via de Ziggo website,en wat denk je ook al weer een foutmelding van "BLABLA,probeer het later nog eens".Schijtziek word ik ervan.Ga ddl al mijn abonnementen opzeggen bij Ziggo,ik heb het helemaal gehad met die PRUTSERS.
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben net gebeld door Ziggo, en ze geven toe dat er problemen zijn met Videoland. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou het een maand gratis krijgen omdat ik een trouwe klant ben, maar krijg dus niets. Dat stelt ook mij bijzonder teleur. Er zijn ergere dingen, maar beloof het dan niet. Ik heb aangegeven dat dit absoluut beter moet, want op zo'n manier kun je natuurlijk je klanten niets toekennen.

Geen gratis maand Videoland dus...

Mvg. Willlem
johan-vrinssen schreef:

Momenteel is alles FOUT bij Ziggo.Nix werkt (Netflix,Videoland op Horizon Mediabox NIX functioneren,en echt alles geprobeerd).Videoland activeren,werkt ook niet.Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Bij Ziggo zeggen ze dat de fout bij Videoland ligt.Bij Videoland zeggen ze dat de fout bij Ziggo ligt.Met als gevolg dat ik nog steeds geen Videoland kan activeren.Dus besloot ik Videoland vandaag op te zeggen via de Ziggo website,en wat denk je ook al weer een foutmelding van "BLABLA,probeer het later nog eens".Schijtziek word ik ervan.Ga ddl al mijn abonnementen opzeggen bij Ziggo,ik heb het helemaal gehad met die PRUTSERS.

Hé hé,na 3 dagen hebben ze het bij Ziggo dan blijkbaar toch opgelost,de link voor het activeren van Videoland via mijn Ziggo werkt nu eindelijk.Heb abonnement geactiveerd,nu alleen kijken of de app van Videoland op de Horizon Mediabox ook werkt,anders kan ik nog geen Videoland kijken op m'n TV 😞
Reputatie 5
@Willem-A, bijzondere situatie. Ik neem vandaag even contact met je op om het te bespreken en op te lossen.
@Johan-vrinssen, ik ben blij dat het eindelijk is gelukt om het te activeren. Als je nog hulp nodig hebt met de app, horen we het wel.
Reputatie 7
Badge +15
Dag Minke,

Zo'n ramp is het ook weer niet hoor. Ik reageerde meer omdat ik het vaker mis zie gaan en de medewerker raadde me aan het anders direct met Videoland te regelen. Maar ze vergeten ook regelmatig te vragen of men wel een Horizon of smart tv heeft. En die heb ik beide niet.

Maar volgens mij lukt het ook via de Humax Tv+H3, alleen gaat die even naar hen toe voor de updates. Maar we spreken elkaar.

Mvg. Willem
Reputatie 5
Badge +4
Hallo willem bij mij ging er de activatie van mijn account ook iets mis.ik kreeg toen de melding
dat het mislukt was. en ben er toen even mee gestopt. maar toen ik later mijn computer aan zette kreeg ik van video land een welkomst mail dat ik in kon loggen en dit ging goed ik kon toen ook mijn tv aan koppelen en dat is heel simpelen later mijn 2e tv gedaan en als ik op mijn computer op viedeoland sta word ik vanzelf ingelocht. maar als je bij viedeo land ool erotiek wil hebben moet je een wacht woord maken wat ook niet moeilijk is.
ik ben nu nog aan mijn gratis maand bezig.
maar willem op de site van humax staat er wel af gebeeld dat videoland er op zit maar dit klopt niet. maar mijn rtv dealer stuurt ze wel op. ik moet de mijne nog instaleren maar dat komt nog wel. ik heb nu een beetje teveel aan mijn hoofd. ik moet nog veel van de cloud opnemen want in januari stopt het hillegomse glasvezel net wat dood zonde is. maar ziggo is er weer goed mee wan ze hebben het grootste deel toch als klant kunnen in schrijven.
o ja willem ik was nog wat vergeten tevragen over de humax H3 doet de ap nos sport het bij jouw ? bij mij doet hij niets en krijg de melding dat hij werkt;)vrg honda
Reputatie 7
Badge +15
Je kan zelf apps op de H3 zetten, maar veel apps zitten er niet standaard op. Maar het kan dus wel. En na de update kan er nog veel meer.

We gaan ermee aan de slag en ik verwacht dat videoland er dan gewoon op gezet kan worden. Maar de H3 heeft brede mogelijkheden. Die ontdek je natuurlijk niet als je het ingepakt laat zitten...

Gr. Willem
Reputatie 5
Badge +4
Willem-A schreef:

Je kan zelf apps op de H3 zetten, maar veel apps zitten er niet standaard op. Maar het kan dus wel. En na de update kan er nog veel meer.

We gaan ermee aan de slag en ik verwacht dat videoland er dan gewoon op gezet kan worden. Maar de H3 heeft brede mogelijkheden. Die ontdek je natuurlijk niet als je het ingepakt laat zitten...

Gr. Willem

Hallo Willem ik heb zeker al een paar weken de H3 van die kennis aan gesloten staan om dat ik hem moest instaleren en uit testen en kijken of het wat voor mij was.
en ongeveer 2 weken gelen heb ik er een voor mij besteld en binnen een dag had ik hem.
het is een zeer goed apparaatje en de bediening valt ook wel mee.hij heeft dezelfde aps die op mijn smart tvs zitten. en hij doet het met zwak wifi ook goed zoals de test al schreef.
maar ik wil hem voor boven gaan gebruiken om dat ik daar geen smart tv heb.
weetje wat ook mooi op dat ding is de ap internet radio. je kan hem daar ook voor gebruiken.
maar het is alleen jammer dat er geen ap op zit van email op tv.dit schijnt volgens mijn rtv winkel alleen philips te hebben.want daar kijk ik regelmatig op of er berichten zijn.vandaar dat ik snel kan reageren.zodra die kennis hem mee neent ga ik de mijne installeren.
heb jij al een uit gebrijde hand leiding ? anders kan ik de link wel geven.;) vrg honda
Reputatie 7
Badge +15
Uiteraard heb ik een uitgebreide handleiding en extra info. Ik werk samen met Humax, weet je nog?

🙂
Reputatie 5
Badge +4
Willem-A schreef:

Uiteraard heb ik een uitgebreide handleiding en extra info. Ik werk samen met Humax, weet je nog? ja Willem dat weet ik.;) vrg honda

:)

Reputatie 7
Badge +15
En ik werk ook nog op een grote handleidingen site...

🙂
Reputatie 5
Badge +4
Willem-A schreef:

En ik werk ook nog op een grote handleidingen site...

:)

welke site is dat ? ;)vrg honda
Reputatie 7
Badge +15
Dat is www.gebruikershandleiding.com Gedraag je daar, want ik schop je er zo af:):$
Reputatie 5
Badge +4
Willem-A schreef:

Dat is www.gebruikershandleiding.com Gedraag je daar, want ik schop je er zo af:):$

hoe doe je dat ? en bedankt maar ik had deze site ook al gevonden en op de humxax H3 bij mij favorieten gezet zo dat ik meteen kan kijken. want ik wist niet hoe dat met die aps werkte. maar dat is heel simpel als je het weet.en ik kreeg ook van humax een mail dat er netfix op zit op de nieuwste apparaten en ik zag ook dat er een ap van viedeoland op staat.
maar mijn rtv zaak stuurt ze het koment jaar wek naar humax voor een update.
ik heb op dit moment druk met andere zaken die er belangrijk zijn. en ik moet nog veel van de cloud opnemen. ik ga nu stoppen en nog bedankt ;)vrg honda
Reputatie 7
Badge +15
Dat kan ik omdat ik daar ook deels het beheer uitvoer en zaken vrij kritisch in de gaten houdt. Ik werk dan ook nauw samen met de eigenaar van de site (s). Maar ik ben niet zo moeilijk hoor. We willen alleen de site schoon en leuk houden:)

Maar inderdaad is het toevoegen van apps goed te doen, maar staat na de update Netflix er standaard al op. En daarom is er ook een andere afstandsbediening voorhanden.

Maar is je H3 nog niet geregistreerd dan? Dan krijg je n.l. een retourenvelop toegezonden. Het registreren zou ik ook zeker doen.

Gr. Willem
Reputatie 5
Badge +4
Hallo Willem dit ga ik regelen bedankt ;)vrg honda