Hanske

Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

TV oranje erg slecht

Ik kan geen TV oranje (kanaal 610) kijken omdat het signaal te slecht is, geluid valt weg en beeld geeft blokken
de normale gangbare zenders heb ik geen last van, en is de signaal kwaliteit goed
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
@Hanske,

Dat is natuurlijk zonde! Zeker als je hier graag naar mag kijken of lekker op de achtergrond aan hebt staan. Mijn collega Thijs heeft hier een topic over geschreven. Voor zowel de oorzaken als oplossingen. Mijn advies is om deze door te nemen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
@Hanske,

Dat is natuurlijk zonde! Zeker als je hier graag naar mag kijken of lekker op de achtergrond aan hebt staan. Mijn collega Thijs heeft hier een topic over geschreven. Voor zowel de oorzaken als oplossingen. Mijn advies is om deze door te nemen.
Hanske
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes
Alles geprobeerd van vanaf meterkast tot Horizon Box niets hielp, Contactgezocht met Ziggo, monteur geweest, nieuw AOP gemonteerd zou hoog frequent storing zijn, deze begrijp ik niet helemaal misschien heeft hij nog wel meer gefikst maar heb ik niet vernomen van hem

achteraf bleken meer zenders een probleem (30, 305, 610, 611)

Probleem opgelost

Gr. Hans
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Bedankt voor je reactie en natuurlijk mooi dat het weer voor elkaar is! Geniet er van.

Uitgelicht topic