1
Vraag
2
Reageer en help mee
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux

AMC is niet de enige zender die binnenkort niet meer in Nederland te zien is. Ook voor Travel Channel, Fine Living en Food Network zijn lopende distributieovereenkomsten met aanbieders in de Benelux opgezegd.

Lees verder (Bron: Totaal TV): https://www.totaaltv.nl/nieuws/travel-channel-fine-living-en-food-network-stoppen-in-benelux/
13 Reacties 13
bendenvug

Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes
De volgende zenders stoppen ook met uitzenden in Nederland en Belgie.

Per 01-02-2019 / E! Entertainment SD + HD

Per 01-03-2019 / Crime & Investigation, History, CBS Reality.
martwoutnl

Level 15
  • 1368Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
bendenvug wrote:
De volgende zenders stoppen ook met uitzenden in Nederland en Belgie.

Per 01-02-2019 / E! Entertainment SD + HD

Per 01-03-2019 / Crime & Investigation, History, CBS Reality.


Wat is je bron?
Micky_58

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onzin, zie https://www.totaaltv.nl/nieuws/e-crime-en-investigation-en-cbs-reality-verdwenen-niet-in-nederland/
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Bevestiging Ziggo:

Per 1 februari 2019
Drie zenders stoppen

Food Network, Fine Living, Travel Channel stoppen 1 februari 2019 met uitzenden in Nederland. De zenders verdwijnen daardoor helaas uit het Movies & Series XL pakket.

Bron Ziggo: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Veel zenders zijn er gestopt met uitzenden of niet meer beschikbaar voor Nederland en hierdoor verdwenen uit het Movies & Series XL zenderpakket.

In 2018: Jim Jam, Comedy Central Family, Disney XD, Motorsport.tv en NPO3 extra.

Per 1 januari 2019: AMC en per 1 februari 2019: Food Network, Fine Living en Travel Channel.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Het hele jaar geen prijsverhoging dus 😄
Deuce

Level 4
  • 121Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
donnerd wrote:
Het hele jaar geen prijsverhoging dus 😄



daar teken ik ook voor 😛
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
In het Ziggo zenderoverzicht van de regio Den Haag staat dat er weer een zender stopt. Dit keer Disney Junior per 1-3-2019.

302 Disney Junior *stopt 1-3-2019 

Zie (PDF): https://www.ziggo.nl/pdf/zenderover...nteractieve_Digitale_TV_Omgeving_Den_Haag.pdf
coolsoft

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Ziggo, nu deze zenders ophouden en ik bijv movies en series XL extra heb zou het wel zo netjes zijn om vervangende zenders aan te bieden of de prijs aan te passen
John2017

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wij keken dagelijks naar Travel Channel en Fine Living.
Jammer dat deze gestopt zijn.
Ik hoop wel dat Ziggo met een alternatief komt (ik vind het zelfs hun plicht als aanbieder) want deze zenders hadden veel lifestyle thema's welke je nergens anders vindt.
Sammy75

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weer 3 zenders weg waar we graag naar kijken. Het wordt steeds oninteressanter om bij Ziggo te blijven, zeker aangezien de prijs steeds hoger wordt.

Of gaan jullie een prijsverlaging doorvoeren, Ziggo? Of een goed nieuw aanvullend zenderaanbod doen? Als jullie dit zonder tegenprestatie gewoon laten gebeuren, gaat dit jullie veel klanten kosten vrees ik.

Succes, ik zie het aanbod wel tegemoet.
Vishu

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jammer dat Ziggo steeds met hetzelfde antwoord komt. Ondertussen zie ik een hoop topics met deze zenders icm. het maandbedrag maar er wordt verder niet gewerkt naar vervanging of compensatie.
John2017

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waarom bied Ziggo niet Travelxp als alternatief voor Travel Channel??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic