JoanDylAmy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Secret Circle activeren lukt niet

Zojuist nogmaals geprobeerd secret circle te activeren maar helaas (voor de zoveelste keer) weer mislukt, Wil ik de klantenservice bellen wederom weer langer dan 20 min wachttijd. Kan iemand helpen, please!
7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Als het Activeren niet lukt kan het zijn dat hij al aan staat dit kan je zien op kanaal 791 en dan pincode

Als je op uitzetten klikt Wat voor melding krijg je

Ga naar Mijn Ziggo
> Producten > TV > Extra Zenders beheren

Kies Secret Circle dan Aanzetten/Uitzetten
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik vond in dit topic Het is niet mogelijk om Secret Circle te activeren mijn bericht met screenshot over het onderwerp.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Wat bij problemen met On Demand soms kan helpen is het voor minimaal 1 minuut de mediabox van stroom te halen, zodat de software opnieuw kan worden geladen.
Dat was bij mij in ieder geval de oplossing toen 2 afleveringen van de serie Bilions waren verdwenen in het menu.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
JoanDylAmy , is het inmiddels verholpen en heb je nog wat gehad aan de tips van Dave en Zeeburgia?

Gr,
Harry1960

Level 5
  • 54Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ronald Ziggo wrote:
JoanDylAmy , is het inmiddels verholpen en heb je nog wat gehad aan de tips van Dave en Zeeburgia?

Gr,

Geen reactie?
waarschijnlijk bezig...
FredHgl

Level 7
  • 143Posts
  • 7Oplossingen
  • 25Likes
Ik heb het ook eens geprobeerd. Eerst lukte het niet en kwam een melding 'mislukt, probeer het later nog een keer'. Toen uitgezet en daarna weer aangezet en lukte het.

Uitgelicht topic