mcvanbork1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

RAI italia

Waarneer komende RAI uno terug bij ziggo ?
7 Reacties 7
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Er zijn momenteel geen plannen bekend om Rai Uno weer als lineaire zender toe te voegen. Wanneer je een Mediabox XL gebruikt kan kun je gebruik maken van de bèta versie van onze TV Italiana app. Zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/tv-apps/tv-italiana/ voor alle informatie.
mcvanbork1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hij had nooit moeten verwijderd worden
Thei uit Venlo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mcvanbork1 wrote:
Hij had nooit moeten verwijderd worden
Eens.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Als je een mediabox xl hebt is daar toch een app met div itliaanse zenders wat Thijs aangaf.... Dus keuze volop.
Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Klopt! Alleen geeft de app aan dat je RAI 1, 2 en 3 in HD hebt. De app geeft echter de SD versies door. Het wordt dus letterlijk mooier gemaakt dan dat het is. 🙂
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ja , maar de zender kan iig bekeken worden. En daar ging het om.
Thei uit Venlo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
robbo wrote:
Ja , maar de zender kan iig bekeken worden. En daar ging het om.
Ik ben nog van de oude stempel en heb geen app. Gewoon een abonnement. Daar zat vroeger RAI bij maar die is helaas vervangen. Verder ben ik van mening dat het belachelijk is dat alle nieuwszenders van 503 tot en met 509 alleen maar Engelstalig zijn. Euronews kanaal 505 stond bij mij altijd op de Duitstalige audio en die ben ik dus nu ook al kwijt. Jammer, maar kan er dan niet een Duitstalige nieuws zender i.p.v. al die Engelstalige voor in de plaats komen? Dat moet toch mogelijk zijn.

Uitgelicht topic