Beantwoord

Plaats hier suggesties voor nieuwe zenders aub :)

• 24 oktober 2018
  • 36 Reacties
  • 4239x Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

3 Sat HD
Arte HD
NDR HD
WDR HD
SRF 1 HD
ORF 1 HD

Reputatie 6
Badge +1
3 Sat HDArte HDNDR HDWDR HDSRF 1 HDORF 1 HD

Eens met de eerste 4. De laatste 2 kan je echt vergeten. Die mag je zelfs per schotel niet zien tenzij je of je partner de Oostenrijkse of Zwitserse nationaliteit hebt/heeft. Je kan deze 2 wel soms via een andere methode zien... Maar formeel zullen ze nooit beschikbaar zijn (alhoewel ik het wel zou toejuichen).
Geef mij maar The Hallmark Channel, Syfy etc. Duitse zenders hoeven niet voor mij. Kijk ik nu ook al niet naar. Maar wat extra Engelse zenders ITV etc en Belgische zenders zou wel fijn zijn.
Als bepaalde zenders verdwijnen, zouden ze door vergelijkbare zenders moeten worden vervangen.
Dis AMC door een ander film kanaal en motorsport door bv Skysports. In ieder geval geen extra kinder- of muziekzenders.
En anders maar de pakketprijzen verlagen.
Travel channel en fine living staan hier elke dag op, kon wel huilen toen ik zag dat het stopte( wist het ook niet!)
Zou ze graag terug zien of iets soortgelijks!!!
Een kanaal waar ik echt op wacht is H2 (History 2). Deze zender heeft in tegenstelling tot History nog echte documentaires en niet alleen maar real life series.
RTBF1
RTBF2
France2
France3
ProSieben
VOX
Nautical Channel
Fox News
CCTV9
NHK World
KBS World
Arirang TV

En overige nationale zenders uit heel Europa zijn welkom.
Badge
Het is erg jammer dat deze zenders stoppen, begrijp ook dat ziggo hier niets aan kan doen,
maar dan ook graag hetzelfde aantal vergelijkbare zenders terug als dat er stopt.
Of een korting op het abonnement., en niet komen met extra zenders waarvoor betaald moet worden zoals FOX sport HD o.i.d.
Reputatie 1
Ik vind dat de volgende zenders per DIRECT toegevoegd moeten worden,
het aanbod is slecht op dit moment.

* Al Jazeera HD
* Boomerang HD
* CNN HD
* Euronews HD
* Insight HD
* WDR HD
Reputatie 6
Badge +1
RTBF1
RTBF2
France2
France3
ProSieben
VOX
Nautical Channel
Fox News
CCTV9
NHK World
KBS World
Arirang TV

En overige nationale zenders uit heel Europa zijn welkom.

France 2 en 3 zitten in de app op de box. Die zal je niet snel meer linear krijgen. Arirang heb ik weleens gezien. Het nieuws is wel leuk om te volgen maar voor de rest zijn het veel shows die weinig mensen zullen aanspreken. Veel spel/muziekshows van Koreaanse makelij. Ik vond het persoonlijk niet veel. KBS ken ik niet. De rest op Nautical zijn wel leuk zeker NHK omdat je het Japanse nieuws krijgt met Engelse voiceover.
Reputatie 2

Lijkt het jullie een goed idee dat alle bovenstaande suggesties (die niet al in het aanvullende zenderpakket zitten) in een poll live gezet worden? Dat is wat overzichtelijker en verlagen we de drempel om hier een zender voorkeur door te geven :)

Zou graag een poll zien voor nieuwe zenders. De Belgische commerciële zenders krijgen direct mijn stem! 😉

Reageer