Gesloten Beantwoord

Onder welk kanaal staat Movies & Series L?

Toon eerste bericht

62 Reacties

Reputatie 4
Badge
MennoL schreef:

Be rt schreef:

MennoL schreef:

Weet iemand het verschil tussen Movies & Series (voorheen My Prime) en de gratis benefit Movies & Series L?

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl

Dat is XL, vroeg om L. Wat heeft L meer dan Movies & Series (My Prime).

Ik kan L ook nergens vinden.
Misschien kan een moderator dit verduidelijken.
Wat ik er uit begrepen heb, is L movies en series + HBO en is XL dat ook aangevuld met 50 TV zenders.
Als het anders is dan hoor ik dat graag.
Er klopt niets van. Sport totaal kost 14.95 pm en wordt gratis. Movies en Series XL kost 11.95 pm en wordt niet gratis. In plaats daarvan kan je het gratis krijgen maar verlies je een hele berg zenders waarvan ik er een aantal kijk. Dus je krijgt helemaal niets qua korting op een tv pakket. Ze moeten XL ook gratis maken en dat L eruit gooien. Sport hoeven we niet, kids totaal zit volgens mij ook in XL en kijken we nooit dus haal dat er dan maar uit ofzo. Vreemde constructie. 2 pakketten worden gratis en van een pakket wordt een deel gratis, wil je het andere deel krijg je helemaal geen korting want dat bieden ze niet aan terwijl het goedkoper is als een ander pakket wat je gratis kunt kiezen. Schiet mij maar lek.
Ik heb ook het Ziggo Movies & Series L pakket gekozen icm met vodafone. Maar ik heb er blijkbaar weinig aan omdat mijn 'normale' CI+module niet geschikt is voor video on demand. Via de postcode check heb ik gezien dat in mijn wijk de Interactieve CI+ Module niet werkt. Dus ik zou alleen series zoals game of thrones kunnen kijken op mijn computer of telefoon. Daar heb ik geen zin in. Zou een chromecast kunnen helpen? Dan ben ik voor 35 euro klaar.
PS ik heb een hekel aan die lelijke mediaboxen en afstandbedieningen. Dus ik wil absoluut mijn CI+ module blijven houden. Het mooie vd chromecast is dat je die achter de TV kunt plakken en via de iPhone bediend. De vraag is alleen of ik met behulp van de chromecast wel series in HD kwaliteit kan kijken op mijn TV?
Hallo,
Wij gebruiken de mediabox van Samsung, maar komen er ook niet uit waar we de zenders kunnen vinden van Movies en Series L... kan iemand me hiermee helpen??
Reputatie 4
Badge
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/movies-series-gebruiken
Dit betreft de Horizon mediabox. Die hebben we dus niet. Wij gebruiken de mediabox van Samsung, hier zit geen knop op van ON Demand...
Reputatie 4
Badge
AHut schreef:

Dit betreft de Horizon mediabox. Die hebben we dus niet. Wij gebruiken de mediabox van Samsung, hier zit geen knop op van ON Demand...

Oeps, de andere box, Horizonbox/Mediabox XL is ook van Samsung.

Heb je de Samsung C7140 mediabox?
Dan is het de rode knop indrukken om op On Demand te komen en Replay.
Maar dan moet hij al wel goed ingesteld staan.
Hieronder de gebruiksaanwijzing om het interactief te maken:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/samsung-mediabox-interactief-maken
goededag,

ik ben al jaren abone bij UPC / Ziggo en vodafone, met smart heb ik op deze actie gewacht eerst met dubbele data en daarna met gratis T.V.
gisteren eindelijk mijn link ontvangen voor de gratis T.V.
daar ik niet zo veel van sport hou heb ik voor Movies en Series L gekozen nadat ik hierover contact heb gehad met Ziggo die mij beaamde dat L en XL het zelfde waren en dat ik €11,95 per maand zou besparen.
nadat ik de bevestiging kreeg van Ziggo heb ik mijn zender aanbod gecontroleerd en zag dat er niets was verandert, vandaag ben ik naar mijn ziggo gegaan om veilig internet te instaleren ik achterdochtig als ik ben had toch de behoefte om mijn pakket even na te kijken en wat zie ik Movies en Serie XL a € 11,95 en gratis Movies en Series L.
als je als mederwerker van Ziggo toch niet weet wat je verkoopt ga dan ergens anders werken zodat je mensen niet hoeft voor te liegen en met mensen hoeft mee te praten.
als je als Ziggo de behoefte hebt om mensen in de maling te nemen met een Sigaar uit eigen doos kan ik net zo goed naar KPN gaan en echt gratis kanalen kijken.
ik ben echt boos en eis excuses van Ziggo, ik heb geen doorlopend contract en kan dus elke dag opzeggen ik verwacht een reactie van Ziggo zo niet zal ik de eer aan mijzelf laten en veranderen van provider.
Hoe kljk ik on demand met Ci module vriendelijke groet henk
hallo, ik heb nu dus het "Ziggo Movies & Series L" pakket maar waar kan ik die vinden op me TV ?

Ik heb een samsung tv en een samsung SMT-C7140 (pvr) gekoppeld.

alvast bedankt voor de reply

:edit zag een eerder bericht dat ik via rode knop indrukken om op On Demand erbij zou moeten komen. ben op moment met mijn netwerk bezig dus ben benieuwd en zal later nog reageren of het nog gelukt is.
Reputatie 2
Badge
Muifke schreef:

Ik zit in Ziggo-gebied.
Module is net nieuw net zoals de tv.

Maar volgens mij kan je Series L of XL alleen op je tv bekijken als je een Mediabox hebt :(

Klopt je kan alleen Movies en Series L/XL kijken met een Media Box XL ( voormalig Horizon Media Box )
Reputatie 2
Badge
backslash schreef:

hallo, ik heb nu dus het "Ziggo Movies & Series L" pakket maar waar kan ik die vinden op me TV ?

Ik heb een samsung tv en een samsung SMT-C7140 (pvr) gekoppeld.

alvast bedankt voor de reply

:edit zag een eerder bericht dat ik via rode knop indrukken om op On Demand erbij zou moeten komen. ben op moment met mijn netwerk bezig dus ben benieuwd en zal later nog reageren of het nog gelukt is.

Bij de Samsung SMT-C7140 gaat het via de Rode knop daar staat als alles goed is je pakket in vermeld.
Reputatie 4
Badge +2
xGarfieldx-Dave schreef:

Klopt je kan alleen Movies en Series L/XL kijken met een Media Box XL ( voormalig Horizon Media Box )

Niet helemaal correct, met mijn "oude" Cisco mediabox met DVR lukt het ook. En met de Ziggo Go app gaat het ook..
Reputatie 4
Badge +2
Idd op mijn humax in de slaapkamer via rode knop gewoon alles te benaderen. Alleen replay tv en apps zijn exclusief voor de mb xl.
Reputatie 2
Badge
Jan F. schreef:

xGarfieldx-Dave schreef:

Niet helemaal correct, met mijn "oude" Cisco mediabox met DVR lukt het ook. En met de Ziggo Go app gaat het ook..

Van de meeste boxen met interactieve optie werkt het, was even te snel met schrijven
Ik heb ook movies / series L gekozen als extra pakket ivm. Vodafone / Ziggo combinatie hier thuis.
Als ik dan naar de "ziggo on demand" ga kan ik niet movies / series L kiezen. Ik kan alleen movies / series XL kiezen en die doet het dan ook.
Klopt dat?
Verschijnt movies / series L in the ziggo on demand menu als movies / series XL?
Reputatie 4
Badge +2
vaudt varken schreef:

Ik heb ook movies / series L gekozen als extra pakket ivm. Vodafone / Ziggo combinatie hier thuis.
Als ik dan naar de "ziggo on demand" ga kan ik niet movies / series L kiezen. Ik kan alleen movies / series XL kiezen en die doet het dan ook.
Klopt dat?
Verschijnt movies / series L in the ziggo on demand menu als movies / series XL?

Het L pakket zit ook in het uitgebreidere XL pakket,
Dit is dus een slechte marketingactie. XL opzeggen om gratis L te nemen? Dan verlies je 50 zenders. Sport doet me ook weinig. Liever het pakket "natuurfilms" gratis o.i.d. Anders serieuze korting op de abonnementskosten, daar heb ik dan meer aan.
Hallo allemaal, Bij mij is het nog stukje erger. Al jaren klant bij ziggo en vodafone. Nu wilde ik in aanmerking komen voor de exrta's. Kom ik er achter dat ik een niet meer bestaand all in pakket heb met xl movies en series , maar geen 30 maar 25 MB internet. Ik kom pas in aanmerking voor de gratis extra's als ik 30 MB internet heb, dus pakket aanpassen. Xl tv veranderen in de middelste optie, want dan kon ik de xl moviesen series gratis krijgen en dan had ik gelijk al mijn tv zenders ook terug!
Inlichtingen en pakket gewijzigd bij de Mediamarkt bij ziggo medewerker daar.
Nou lees ik hier dat dit helemaal niet klopt, ik ben mijn tv zenders nu kwijt en wil ik deze weer terug hebben dan moet ik 6 euro per maand meer gaan betalen dan ik betaalde bij mijn oude pakket!
IK VOEL ME OPGELICHT, DIT IS GEEN VOORDEEL, EN ZEKER NIET VOOR MIJ.
Wat gaat ziggo hier mee doen?
Kan ik mijn xl pakket terugkrijgen met korting, zodat ik hier toch nog wat voordeel uit kan halen?
Reputatie 4
Badge
Aatje schreef:

Hallo allemaal, Bij mij is het nog stukje erger. Al jaren klant bij ziggo en vodafone. Nu wilde ik in aanmerking komen voor de exrta's. Kom ik er achter dat ik een niet meer bestaand all in pakket heb met xl movies en series , maar geen 30 maar 25 MB internet. Ik kom pas in aanmerking voor de gratis extra's als ik 30 MB internet heb, dus pakket aanpassen. Xl tv veranderen in de middelste optie, want dan kon ik de xl moviesen series gratis krijgen en dan had ik gelijk al mijn tv zenders ook terug!
Inlichtingen en pakket gewijzigd bij de Mediamarkt bij ziggo medewerker daar.
Nou lees ik hier dat dit helemaal niet klopt, ik ben mijn tv zenders nu kwijt en wil ik deze weer terug hebben dan moet ik 6 euro per maand meer gaan betalen dan ik betaalde bij mijn oude pakket!
IK VOEL ME OPGELICHT, DIT IS GEEN VOORDEEL, EN ZEKER NIET VOOR MIJ.
Wat gaat ziggo hier mee doen?
Kan ik mijn xl pakket terugkrijgen met korting, zodat ik hier toch nog wat voordeel uit kan halen?

Ik hoop het, je hebt 14 dagen herroepingsrecht:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/bestelling/annuleren-en-omruilen
Je kunt je telefoonnummer opgeven of direct zelf bellen:
Bel je ons liever zelf? Bel dan naar 088-1212808 (normaal tarief).
Wat moet je met die rommel , zit al 30 jaar bij eerst chello en nu ziggo en nu gaan ze zo genaamd de klanten te gemoed komen met deze pakketten , ik heb liever glasvezel ipv. die verrotte coaxkabel die traag is.
Reputatie 4
Badge +2
corkiekie schreef:

Wat moet je met die rommel , zit al 30 jaar bij eerst chello en nu ziggo en nu gaan ze zo genaamd de klanten te gemoed komen met deze pakketten , ik heb liever glasvezel ipv. die verrotte coaxkabel die traag is.

Als u problemen heeft met de snelheid, maak dan een eigen topic aan. De beperkingen zijn zelden bij Ziggo te vinden.
Hallo Ziggo,
Ik heb een interactieve CI module en een Philips smart TV. Op mijn tablet kan ik dmv Ziggo Go wel het aanbod van movies en series L zien.
Maar TV met CI module laat niks zien onder On Demand?

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Groeten, Peter
Reputatie 4
Badge
In welk gebied woon je?
Oud Ziggo of oud UPC?
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics