Beantwoord

Onder welk kanaal staat Movies & Series L?

Hey Hallo, Vodafone en Ziggo hebben mij blij gemaakt met dubbele mobiele data en een gratis TV pakket, alleen kan ik Movies & Series L niet in de huidige zenderoverzicht vinden. Ook vindt ik hem niet als ik alle zenders via de decoder langs ga. Moet er nog een update plaatsvinden?
icon

Best beantwoord door EnergieBoy 13 april 2017, 09:58

Als het goed is kan je Movies & Series L toch vinden in je menu?!
In menu en dan onder On Demand. Daar kan je Movies & Series XL vinden en denk ik jou geval ook de L

Laat even weten of het gelukt is.

Bekijk origineel

44 Reacties

Reputatie 3
Badge
Als het goed is kan je Movies & Series L toch vinden in je menu?!
In menu en dan onder On Demand. Daar kan je Movies & Series XL vinden en denk ik jou geval ook de L

Laat even weten of het gelukt is.
Ah check, onder On Demand... dat wist ik niet. Zal vanavond eens kijken. ¡muchas gracias
Wat een superactie van Ziggo en Vodafone. Wordt heel erg gewaardeerd.
ik vroeg me wel af, weet iemand wat het verschil is tussen Movies en Series XL en movies en Series L?
Reputatie 3
Badge
Had het ook onder: Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's.
Maar wil het nog wel een keer melden :)

Het verschil tussen L & XL is eigenlijk heel simpel.
- Movies & Series L is een uitgebreid tv-pakket van Ziggo. Honderden films en series On Demand inclusief de beste films en series van HBO. Series als Game of Thrones of Westworld hoef je dus niet te missen.
- Movies & Series XL is het meest complete tv-pakket van Ziggo. Je krijgt toegang tot de mooiste films, series en tv-zenders, waaronder de exclusieve films en series van HBO.

Het onderstreepte stukje bij het verhaal van XL is het verschil. Bij Movies & Series XL haal je meer dan 50 extra tv-zenders in huis (bij L krijg je die zenders niet). Sport, series, kinderprogramma’s, cultuur, muziek en lifestyle.

Dus het pakket dat je kan kiezen als je bij VodafoneZiggo een abonnement neemt, combinatie van Mobiel Vodafone & Internet/TV thuis van Ziggo, is het Movies & Series L pakket en daar zitten dan GEEN TV zender bij inbegrepen.
Heel blij met de dubbele data! Maar het extra pakket heb je dus niets aan op het moment dat je een compleet pakket hebt waar normaal gesproken de movies en series Xl bij zit..... dus echt heel veel voordeel heb je nu helaas niet.... dat zou betekenen dat ik me extra zenders inlever.... en het kids pakket heeft ook geen zin want die zitten ook al bij het Xl pakket... Sport moet je van houden :D
Reputatie 3
Badge
Klopt helemaal... Ik denk alleen dat je dit dan ook even bij te Topic moet zetten. Aangezien daar de mensen ook al aangeven of ze het iets vinden of niet. Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's.

Zoals je zegt, van die andere kanalen moet je maar houden. Weet ook niet hoe ze het aanpakken als je al XL hebt. Daarom goed dat de medewerkers op de andere topic alles lezen over hun idee, dan kunnen ze nog iets leren van ons commentaar :)
Vanmorgen heel blij en gelukkig gratis lid geworden van het movies en series L pakket, om er nu achter te komen dat ik helemaal niets nieuws heb daar het XL pakket standaard bij mijn pakket hoort. Het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn :(
Leuke actie, maar ik zou het interessanter vinden wanneer ik Movies & Series XL met korting zou kunnen krijgen, is dat mogelijk?
Dit noemen we nu een sigaar uit eigen doos. Heb al movie xl en kids zender pakket. Nu snap ik waarom ze ziggo sport pakket in mijn geval adviseren.
Badge
klaag klaag klaag....mensen klaag toch niet altijd. wees blij dat er een mooie actie is neergezet.
Ik heb geen Mediabox maar een CI+ module.
Kan ik het Movies en Series L-pakket nu niet zien op mijn tv ?
Reputatie 2
Badge
Wel in ziggo-gebied mits je de juiste module en tv hebt, niet in upc-gebied.
Ik zit in Ziggo-gebied.
Module is net nieuw net zoals de tv.

Maar volgens mij kan je Series L of XL alleen op je tv bekijken als je een Mediabox hebt :(
Ik zit ook in ziggo gebied, en heb een media box van upc, maar ik zie onder on demand geen movie en series L staan
Reputatie 2
Badge
De tv moet geschikt zijn voor interactieve tv en de module moet geschikt zijn voor interactieve tv.
Beide geschikt.....nu is het nog de vraag hoe ik het in beeld krijg bij mijn LG tv ;)
Reputatie 2
Badge
Zorgen dat de tv internetverbinding heeft en ergens in het menu dataservice..? aanzetten.
Je hebt blijkbaar een interactieve CI+ module nodig...de gewone CI+ module volstaat niet helaas.
Dus maar de Ziggo Go app geinstalleerd op de tablet en dan kan ik iig kijken.

Weet iemand waar je die interactieve CI+ module kan krijgen en wat het kost? Heb geen zin om daar weer een hoop geld aan te spenderen. En moet je dan ook weer aan een nieuwe smartcard of volstaat de huidige?
Reputatie 3
Badge
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/quantis-interactieve-ci-module
Ziggo bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn binnen je abonnement.
Reputatie 1
Badge
Muifke schreef:

Beide geschikt.....nu is het nog de vraag hoe ik het in beeld krijg bij mijn LG tv ;)

Als je een interactieve CI+ module hebt en inderdaad het on demand (Movies en Series L of XL) hebt, TV aanzetten, even wachten en dan op de rode knop drukken. Als het goed is start dan Ziggo On Demand op waar ook Movies en Series onderdeel van uit maakt.
Reputatie 1
Badge
sirikith schreef:

Je hebt blijkbaar een interactieve CI+ module nodig...de gewone CI+ module volstaat niet helaas.
Dus maar de Ziggo Go app geinstalleerd op de tablet en dan kan ik iig kijken.

Weet iemand waar je die interactieve CI+ module kan krijgen en wat het kost? Heb geen zin om daar weer een hoop geld aan te spenderen. En moet je dan ook weer aan een nieuwe smartcard of volstaat de huidige?

Interactieve module kun je huren bij Ziggo. Kost 2.- per maand. Zoek op de Ziggo site maar eens op CI+ module. Ik gebruik ze zelf ook, naast de mediabox xl. En eerlijk gezegd werkt de CI+ vaak beter en sneller dan de mediabox xl. Mist alleen de uitgebreide opnamefunctie en replay TV.
Reputatie 4
Badge +3
Alleen, als je in fUPC-gebied woont krijg je geen interactieve module, werkt alleen in fZIggo-regio,
maar Ziggo stuurt je uiteraard de juiste voor de juiste regio.
Weet iemand het verschil tussen Movies & Series (voorheen My Prime) en de gratis benefit Movies & Series L?
Reputatie 3
Badge
MennoL schreef:

Weet iemand het verschil tussen Movies & Series (voorheen My Prime) en de gratis benefit Movies & Series L?

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl
Be rt schreef:

MennoL schreef:

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl

Dat is XL, vroeg om L. Wat heeft L meer dan Movies & Series (My Prime).

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)