Rolfvand

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oeps, een foutmelding 500

Als ik mijn pakket wil veranderen of een extra zender erbij wil nemen krijg ik de melding, "Oeps, een foutmelding 500" bij "mijn Ziggo". Dit duurt nu al langer dan een maand. de tekst die hierbij hoort is "Helaas kunnen wij je bestelling niet verwerken op dit moment door een technisch probleem. Probeer het later opnieuw, of bel met de Ziggo klantenservice op het onderstaande nummer" Hoe krijg ik dit opgelost? Ik kan wel bellen maar veranderen via mijn "Ziggo" is makkelijker.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Rolfvand. Welkom op de Community.
Goed dat je een account aangemaakt hebt, want dit schiet natuurlijk niet op.
Er zijn meerdere redenen waardoor het niet kan lukken je abonnement online aan te passen. Het zou bij wijze van kunnen dat je een aanpassing doet die niet zomaar kan.

Als je wilt, kan ik natuurlijk even met je kijken en het zo nodig alsnog aanpassen. Wil je dit, dan hoor ik het graag. Ik neem dan contact met je op 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Hoi Rolfvand

Welkom op de community en ja het is vrij lastig probleem als iets niet werkt.

Je kan even proberen je bestelling in een andere webbrowser te proberen, kijken of dat wilt lukken in Edge of Firefox, Internet Explorer maar alles buiten Chrome om.
Lukt het dan niet dan kan je een Moderator die in de loop van de week dit topic komt raadplegen benaderen die gaat dan het probleem door en helpt je zo goed mogelijks.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Rolfvand. Welkom op de Community.
Goed dat je een account aangemaakt hebt, want dit schiet natuurlijk niet op.
Er zijn meerdere redenen waardoor het niet kan lukken je abonnement online aan te passen. Het zou bij wijze van kunnen dat je een aanpassing doet die niet zomaar kan.

Als je wilt, kan ik natuurlijk even met je kijken en het zo nodig alsnog aanpassen. Wil je dit, dan hoor ik het graag. Ik neem dan contact met je op 🙂

Uitgelicht topic