Nieuwe zenders aub vanaf 2019??? Veel zenders stoppen in de Benelux!!!

• 28 november 2018
  • 10 Reacties
  • 3058x Bekeken

Reputatie 1
t.a.v. Ziggo

Er gaan veel zenders stoppen met uitzenden in de Benelux vanaf 01-01-2019,
primaire tv gaat de komende jaren afnemen. Maar Het extra pakket met deze
zenders is dan geen 11,95 euro meer waard???

Natuurlijk kan ziggo en de andere aanbieders, hier niets aan veranderen.
Dit is een beslissing van de ZENDERS zelf.

Vanaf 01-01-2019 stopt:

AMC
Shorts TV

Vanaf 31-01-2019 stoppen:

Fine Living
Food Network
Travel Channel

Vanaf 01-03-2019 stoppen:

CBS Reality
CI Crime & Investigation
CNBC Europe
E! Entertainment

DUS HOPELIJK NIEUWE ZENDERS IN 2019 BIJ ZIGGO!!!

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +10
Zenders weg ok maar nu moest ik wel meteen mijn zwart bijvullen 😉
Reputatie 3
Badge +3
@bendenvug. De ene keer beweert u dat de zender History verdwijnt, de andere keer beweert u dat de zender Shorts tv verdwijnt. Ik kan er geen touw aan vast knopen. Waar u deze informatie vandaan haalt is mij een raadsel.
Misschien is het ook wel allemaal waar. Als dat zo is dan blijft er weinig over van het aanbod aan zenders in het pakket Movies & Series XL.
Gewoon XL en Standaard fuseren, tegen welk prijs....tja reken dat maar uit, uiteraard niet te gek veel erbij als je Standaard hebt.
Er klopt weinig van dit lijstje . AMC Networks gaat juist CBS Reality met nieuwe ritels in. De Benelux vernieuwen. Ook CI blijft gewoon voor Nederlandse aanbieders verkrijgbaar.
Badge
Dit is echt te gek voor woorden, waarom stoppen ze ermee, vraagt Ziggo soms te veel aan doorgifte kosten? 🤔
Reputatie 6
Badge
Dit is echt te gek voor woorden, waarom stoppen ze ermee, vraagt Ziggo soms te veel aan doorgifte kosten? 🤔

Ze verdienen blijkbaar te weinig in Nederland. Er zitten ook zenders bij die ik zelf niet ga missen. Food en Living zijn erg zwak qua programma's, Travel is geen oude Travel meer en AMC heeft alleen oude films met meestal weinig goede. Wel mag er dan wel wat bij.

Vanaf 01-03-2019 stoppen:
CBS RealityCI Crime & InvestigationCNBC EuropeE! Entertainment

Als je iets beweert wat is je bron? Dat heb ik namelijk nergens gelezen.
Badge

Ze verdienen blijkbaar te weinig in Nederland. Er zitten ook zenders bij die ik zelf niet ga missen. Food en Living zijn erg zwak qua programma's, Travel is geen oude Travel meer en AMC heeft alleen oude films met meestal weinig goede. Wel mag er dan wel wat bij.

Ik vind het wel jammer van AMC, CNBC en E! Entertainment. Maar kijken ze dan naar de kijkcijfers? En betaald Ziggo de zenders voor de content, of moeten de zenders Ziggo betalen voor de doorgifte? Dat is mij niet duidelijk. Ik blijf het vreemd vinden dat ze ermee kappen.
Reputatie 6
Badge

Ik vind het wel jammer van AMC, CNBC en E! Entertainment. Maar kijken ze dan naar de kijkcijfers? En betaald Ziggo de zenders voor de content, of moeten de zenders Ziggo betalen voor de doorgifte? Dat is mij niet duidelijk. Ik blijf het vreemd vinden dat ze ermee kappen.

CNBC en E! stoppen helemaal niet. Dat is nergens bevestigd. Puur een gerucht van de betreffende forummer.
Badge
CNBC en E! stoppen helemaal niet. Dat is nergens bevestigd. Puur een gerucht van de betreffende forummer.

Laten we het hopen, maar als het wel zo is dan kan ik Movies and Series net zo goed opzeggen. Het zou wel mooi zijn als Ziggo een deal kan maken met AMC, zoals ze hebben gedaan met HBO.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/e-crime-en-investigation-en-cbs-reality-verdwenen-niet-in-nederland/

Reageer