Beantwoord

Nieuw serie Outlander seizoen 3

Deze nieuwe serie van Outlander seizoen 3 begint met aflevering 2.
Waarom niet met aflevering 1. ??
icon

Best beantwoord door Jan F. 5 maart 2018, 11:28

@Folkert Ziggo
Bij mij is het nu ook in orde. Kennelijk is er achter de schermen iets gewijzigd.

Bekijk origineel

19 Reacties

Reputatie 7
Badge +22
Aflevering 5 lijkt ook te ontbreken.
Wat is dit.
Begin nog even niet te kijken.
Al weken gewacht na 2 seizoenen Netflix. ( Is er mee gestopt)
Alle hoop was op Ziggo gericht.
Zou dit nog goed komen ?
Ik kan hem uberhaupt nog nergens vinden 😞
Op movies en series xl
Nu gelukkig 13 afleveringen seizoen 3.
Mag ik ook hopen op seizoen 4 ?.
Ben alvast blij met seizoen 3.
Reputatie 7
Hi iedereen,

Outlander vind je op Movies en Series XL. Alle afleveringen staan er op en werken bij mij. Kunnen jullie dit bevestigen?

@Aaltje
Seizoen 4 wordt op dit moment opgenomen. Naar verwachting zijn ze niet eerder dan eind 2018 klaar.
Reputatie 7
Badge +22
@Folkert Ziggo
Ik zie nu alle afleveringen van seizoen 3, maar de zoekfunctie is ronduit slecht. Als ik ontlader ingeef krijg ik de uitzendingen op Een en niet de serie.
Reputatie 7
Jan F. schreef:

@Folkert Ziggo
Ik zie nu alle afleveringen van seizoen 3, maar de zoekfunctie is ronduit slecht. Als ik ontlader ingeef krijg ik de uitzendingen op Een en niet de serie.

Op de Mediabox XL vind ik Outlander onder On Demand > Uitgelicht Movies en Series. En voor Ziggo GO op de website via deze link. Bij het zoeken naar Outlander krijg ik twee opties, zowel de serie op Eén en daaronder Outlander in Movies en Series (XL).
Reputatie 7
Badge +22
@Folkert Ziggo
via de zoekfunctie op ziggogo.tv krijg ik:

Bij het handmatig doornemen van de series kan ik de serie wel vinden; niet erg gebruiksvriendelijk.
Reputatie 7
Dat is gek! Afgelopen vrijdag en ook vandaag weer vind ik onder de zoekfunctie driemaal Outlander.
  • Beste Resultaat met daaronder Outlander
  • Outlander onder Movies & Series (XL)
  • TV Eén - Outlander afl. 11

Reputatie 7
Badge +22
@Folkert Ziggo
Bij mij is het nu ook in orde. Kennelijk is er achter de schermen iets gewijzigd.
Tussen aflevering 3 en 4 mist een heel stuk! En wel een heel essentieel gedeelte, waarin Brianna er achter komt dat Jamie haar vader is. Aflevering 4 start met een terugkijk waarin dit te zien is. Wel echt teleurstellend dat dit er niet is. Of heb ik iets gemist? Hoe kan ik dit stuk afkijken?
Reputatie 7
Hallo @Cathelijne,

Raar dat er tussen aflevering 3 en 4 een heel stuk mist. Zo krijg je onbedoeld bij het terugblik naar aflevering al veel te weten. Ik ben erg benieuwd hoe dit kan en heb wat meer informatie van je nodig.
  • Via welk apparaat keek je naar Outlander?
  • Hoeveel minuten lang is aflevering 3 bij jou?
  • Is er nog iemand die dit ook ervaart?
Hallo @Folkert Ziggo
Ik heb op een iPad gekeken. Er wordt aangegeven dat aflevering 3 55 minuten duurt. Of dat in werkelijkheid ook zo is heb ik niet getimed.
Ik hoop dat je het kunt oplossen want ik wil precies dat stukje heel graag zien.
Groet
Cathelijne
Reputatie 7
Goedemorgen @Cathelijne,

Ik hoop dat het mogelijk is en heb de vraag doorgezet naar mijn collega's. Zodra ik een reactie krijg laat ik het direct weten.
@Folkert Ziggo
Ik heb dit probleem ook; Na aflevering 3 begin je in aflevering 4 en mis je (zoals cathelijne al zei) een heel belangrijk stuk uit de serie. Ik dacht eerst dat dit hoorde, maar lijkt me toch niet.
Ben benieuwd wat de reden hiervan is.

Mvg, Lindy.
Super dat Ziggo Movies&Series het derde seizoen van Outlander uitzend! Bij het kijken evenwel hebben we gemerkt dat tussen aflevering 3 en 4 een aflevering ontbreekt. Het is zelfs een essentiele aflevering. Dit merkte we door 'Wat vooraf ging ...' en aan het verhaal natuurlijk. De aflevering met de openbaring van Claire Fraser aan haar dochter Brianne dat haar vader Red Jamie is die als Jacobiet 200 jaar terug leefde ontbreekt. Kan Ziggo deze aflevering toevoegen?

Uit de reacties lees ik dat Ziggo er sinds vorige week mee bezig is. Jammer dat zij via de helpdesk niet kunnen aangeven wat de situatie momenteel is en wanneer deze aflevering zou zijn toegevoegd.

Het lijkt me een belletje naar de producent en leverancier en het is opgelost. Er wordt denk ik best veel voor de serie betaald.

Of zie ik iets over het hoofd?

Groet,
Hyvdvegt
Reputatie 6
Hi @Cathelijne, @Lindy, @hyvdvegt en alle andere fans van Outlander.

Na wat zoekwerk ben ik er achter gekomen dat er niets ontbreekt in onze uitzendingen van seizoen 3. De flashback gaat namelijk terug naar een eerder seizoen en die is niet meer On Demand beschikbaar (helaas).

Als je niet wil weten welke aflevering de flashback naartoe verwijst, dan hoef je natuurlijk niet te klikken.
Laat outlander alsjeblieft ook verder gaan op netflix dat is voor mij de enige manier dat ik het kan kijken.. Niet fair om het nu ineens op on demand te gooien niet zodat je ineens voor elke aflevering weer een bedrag kan gaan aftikken (helaas kan ik daar heen gebruik van maken)
Reputatie 7
Badge +22
@Familie Blom, Ziggo heeft geen invloed op de films/series die door Netflix worden aangeboden.

Reageer