Beantwoord

MTV Live kanaal 613 weg ?

Sinds enkele dagen kan ik kanaal 613 niet meer ontvangen. Ik heb geen bericht gezien over zenderwijzigingen. Waarom is deze plotseling uit het pakket? Is er eventueel een vervangend kanaal voor in de plaats gekomen?
icon

Best beantwoord door Thijs Ziggo 5 oktober 2017, 15:11

Nog even voor de volledigheid. MTV Live HD heeft niet eerder in TV standaard gezeten. Dit was altijd al een onder van Movies & Series XL. Wanneer je deze zender met een abonnement op TV Standaard hebt kunnen kijken dan heb je op een of andere manier geluk gehad!

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +10
Staat er een melding als je naar dit kanaal gaat of een foutcode?
Kun je een foto plaatsen?
ik kan nu geen foto plaatsen maar ik krijg die standaard melding als een zender niet in je pakket zit.
Reputatie 4
Badge +10
Heb je een abonnement op Movies en Series XL?

MTV Live HD 613 Movies & Series XL

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht
Nee heb ik niet.
Maar tot vorige week zat deze zender gewoon in het standaard pakket.
Leuk dat ze dat even melden zo'n zender wijziging 😞
Reputatie 1
Badge +2
Je hebt het over een standaard pakket!? Heb je wel het juiste abonnement om hier naar te kunnen kijken? Maar MTV Live HD op kanaal 613 is niet verwijderd/gewijzigd of wat dan ook door Ziggo. En zeker niet tot vorige week, want ik kijk zelf elke dag naar deze zender. Het is dan ook gewoon te ontvangen, want ik kijk er nu naar.

Om deze zender te kunnen ontvangen heb je een abonnement nodig op Movies & Series XL nodig.
Reputatie 4
Nog even voor de volledigheid. MTV Live HD heeft niet eerder in TV standaard gezeten. Dit was altijd al een onder van Movies & Series XL. Wanneer je deze zender met een abonnement op TV Standaard hebt kunnen kijken dan heb je op een of andere manier geluk gehad!

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics