Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?

Drie verschillende pakketten, drie verschillende smaken. Maar het lijkt zoveel op elkaar! Movies & Series, Movies & Series L en Movies & Series XL. In dit topic zetten we de verschillen op een rijtje.

 

Movies & Series.png

 

Wat is het verschil tussen Movies & Series en Movies & Series L?

 

Zowel Movies & Series als Movies & Series L bevatten al vele films en series. Maar met Movies & Series L krijg je toegang tot méér On Demand content. 


Hoe bestel ik Movies & Series L?

 

Heb je ook een mobiel abonnement bij Vodafone? Maak dan gebruik van de Gratis Extra’s! Check de ins en outs hier. Heb je alles al in huis van Vodafone en Ziggo? Dan krijg je binnen 4 weken na ingangsdatum een e-mail dat jouw Gratis Extra’s geactiveerd zijn. Log daarna in via Mijn Ziggo en kies je Gratis Extra!

 


Op welke zender vind ik Movies & Series en Movies & Series L?

 

Movies & Series en Movies & Series L kom je niet tegen tijdens het zappen door de zenderlijst, het is namelijk On Demand beschikbaar! Wil je weten hoe On Demand precies werkt? Volg hier de stappen.

 


Wat voor extra zenders krijg je bij Movies & Series XL?

Kijk voor het actuele aanbod hier

 

Wat kosten de pakketten per maand?

 

  • Movies & Series - 6,95 per maand
  • Movies & Series XL - 11,95 per maand
  • Movies & Series L - Gratis i.c.m. Vodafone

 


Toch nog vragen? Stel ze gerust! Laat een berichtje achter in het topic.


Gerelateerde onderwerpen:
Laatste Kans Series On Demand. Geen tijd te verliezen!
Laatste Kans Films On Demand. Geen tijd te verliezen!
Non stop Gratis Extra's!

 

32 Reacties 32
mvwees

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Sander Ziggo
Kan je met Movies & Series L wel via On Demand of Replay TV de extra zenders bekijken?
Ik heb een Mediabox Next en ik ben benieuwd of mijn vrouw bijvoorbeeld Baantjer op RTL Crime kan terugkijken met Replay TV.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
mvwees wrote:
Sander Ziggo
Kan je met Movies & Series L wel via On Demand of Replay TV de extra zenders bekijken?
Ik heb een Mediabox Next en ik ben benieuwd of mijn vrouw bijvoorbeeld Baantjer op RTL Crime kan terugkijken met Replay TV.


Hey mvwees . In Movies & Series L zitten geen zenders. Dus 'enkel' de films en series van Movies & Series, uitgebreid met de films en series van HBO. RTL Crime (live of replay), zit hier dus niet bij in helaas.
j.laan.1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sander Ziggo

Heb al geruime tijd Ziggo en Vodafone. Echter na de verhuizing is mijn extra zender pakket komen te vervallen aangezien ik mijn nieuwe woonadres niet heb doorgegeven aan Vodafone. Dit is inmiddels herstelt en als ik inlog op mijn Ziggo zie ik dat ik gebruik maak van alle 4 de optie Televisie-Internet&wifi-Telefonie-Vodafone mobiel. Echter is er geen mogelijkheid voor het kiezen van het extra zender pakket L
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
j.laan.1 Hoe lang geleden heb je de verhuizing bij Vodafone doorgegeven? Ook dan kan het tot 4 weken duren voordat je het pakket weer kan activeren.
j.laan.1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert

dank voor je snelle reactie.
Zal er net om hangen qua aantal weken, moet dus nog ff geduld hebben.
Had gedacht dat dit meteen zichtbaar zou zijn
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
j.laan.1 Nee, voor Ziggo/Vodafone lijkt het nu gewoon de eerste keer.

Het is even wachten op de mail dat je het extra pakket kunt activeren 🙂 Als je die na 4 weken nog niet binnen hebt, laat het dan zeker even weten ??
ns1000

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Test

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

@ns1000 Het lijkt me niet handig om iets te testen in een bestaand topic.

Wat wil je testen? Wat wil je met de test doen en bereiken?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Sander Ziggo wrote:

……
……
Wat voor extra zenders krijg je bij Movies & Series XL?

……
BBC Four / CBeesbies

……

 

 

Dit is een ‘Actueel topic’.


 

Maar de extra zenders zijn niet zo actueel meer. BBC4

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Pasi wrote:
Sander Ziggo wrote:

……
……
Wat voor extra zenders krijg je bij Movies & Series XL?

……
BBC Four / CBeesbies

……

 

 

Dit is een ‘Actueel topic’.


 

Maar de extra zenders zijn niet zo actueel meer. BBC4

 

Goeie! Ga ik aanpassen :-). Bedankt voor de heads-up!

Genuxx

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opmerkelijk dat je bijvoorbeeld kanaal 602 DanceTrippin alleen maar ziet als je Movies & Series XL van bijna €12,- afsluit terwijl er op het zenderoverzicht TVcomplete staat dat deze zender zichtbaar moet zijn 😐


Foutje in de overzichten of????

Remco

 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

@Genuxx Waar heb je dit overzicht gevonden? Want veel zenders die daar staan zitten in het extra zender pakket Movies & Series XL.

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Genuxx

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Evert wrote:

@Genuxx Waar heb je dit overzicht gevonden? Want veel zenders die daar staan zitten in het extra zender pakket Movies & Series XL.

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

 

 

Beste Evert zie mijn stappenplan:

https://ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen… TV Complete kiezen, vervolgens zie je aan de rechterzijde van het scherm een zwart balkje met "mijn pakket". Als je daarop klikt opent er een dialoogscherm met je gekozen producten. Bij TV klik je op het zenderoverzicht en zie hier DanceTrippin 😉

 

 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Ah, ik zie het nu inderdaad ook. Zo te zien geeft dit niet de zenderlijst aan van het gekozen TV-pakket, maar is dit gewoon het zenderoverzicht van alle zenders. Welk TV-pakket ik ook kies, die lijst ziet er hetzelfde uit. Het lijkt er alleen op dat het de zenderlijst is van het gekozen TV-pakket. Hopelijk kan een moderator dit doorgeven, want dit zorgt wel voor verwarring...

Genuxx

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goed dat jij het kan zien, bij de Ziggo-klantenservice (chat) konden ze het niet zien nl.

Misleidende informatie zou ik zeggen maar uiteindelijk heb je gewoon pech 😐

 

Kwam op het spoor omdat ik tot 2 weken geleden kanaal 602 nog wel had en na de Next-software update op mijn Mediabox XL niet meer.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Ja, het zit goed verstopt. Ik moest kiezen voor de keuze hulp die me helpt bij het bepalen welk pakket bij me past. Dus de knop die jij daar hebt, zat er bij mij niet.

Verwarrend en niet juist is het, maar misleidend denk ik niet. Dit is niet bewust gedaan lijkt me zo, want dan zou het in het officiële zenderoverzicht ook zo staan. Blijkbaar werkt het niet zoals verwacht is dat het zou werken?

Ah, heb je een poosje Movies & Series XL gratis gehad?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Apart ik zie wat ik ook doe enkel het icoon bel ons aan de zijkant. De Chrome browser.

Genuxx

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Evert wrote:

……...
Ah, heb je een poosje Movies & Series XL gratis gehad?

Blijkbaar 😉 Goedmakertje voor de Corona-thuis-lockdown denk ik 😉

Maar ja om nu € 12,- extra p.m. te betalen vind ik persoonlijk een beetje overdreven keuze.

Genuxx

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
RoWi. wrote:

Apart ik zie wat ik ook doe enkel het icoon bel ons aan de zijkant. De Chrome browser.

Tis inderdaad even zoeken, denk dat een webbouwer het verkeerde bestand ge-upload heeft.

Uitgelicht topic