Sticky

Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

77 Reacties

Reputatie 7
@RobbieLeeuw,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Je zegt geen XL te hebben maar wel Eurosport 2 te ontvangen. Is het niet zo dat je deze de eerste 3 maanden gratis hebt gekregen? Weet niet of je een nieuwe klant bent en/of wat je allemaal hebt afgenomen bij VodafoneZiggo. En mocht je deze nu ontvangen zonder dat je weet waarom, zou ik geen slapende honden wakker maken 😜

Maar goed, je voorkomt het kwijt raken door een XL pakket te nemen en waarom Eurosport niet in het Sportpakket zit is omdat dit een keuze is van Ziggo en Eurosport. Zal wel iets met de kosten te maken hebben of zo, geen idee. Hoe dan ook, het is aan de moderetor om hier even naar te kijken. Die kan zien wat voor abonnement je hebt en hoe dit in elkaar zit, ik kan dit niet. Heb even geduld en dan komt er zeker een moderator langs om je verder te helpen.

In ieder geval nog een hele fijne dag gewenst!
Inderdaad,
Ik heb zelf Movies en series XL en heb als gratis pakket maar Ziggo sport genomen.
Waarom geen Eredivisie live of zoiets.
Ook ondervind ik problemen met het kijken op de Ziggo Go app, deze ondersteund men niet voor een Android Tv Os.
Gek genoeg wel voor Windows 10 Mobile waar de ontwikkelingen voor de appstore geheel stil liggen.
Terug kijken en Movies en series XL heb ik achter de rode knop van de televisie (Philips,Ziggo gecertificeerd met een 1.3 module)
Maar het terug kijken kost gek genoeg geld, en dat is in de GO app niet zo.
Daar kan je een week terug kijken.
Als klant voel ik me daardoor wel lichterlijk genaaid.
Je zou verwachten dat juist beide voor de klant bruikbaar moeten zijn om ook de Go app met een week terug kijken op beide manieren.
En niet achter een rode knop 2,35 vragen om the voice terug te kijken.
Ik ben er heel eerlijk in, ik heb door deze warboel maar een mediacenter gebouwd met Kodi,Dimitrology,Terrarium Tv,Stremio, Netflix en Youtube.
3 verschillende VPN`s, met sommige kan ik schakelen naar de Amerikaanse Netflix.
Aangaande Ziggo,
Ik overweeg om op te stappen bij Ziggo en Vodafone.
We gaan met het dorpsbelang glasvezel in de wijk aan laten leggen.
Deze zullen via het T-Mobile net gaan draaien.
Ziggo was de enige aanbieder met snelheid, en we zaten alsmaar gebonden aan 1 provider.
Daar waren wij (meerdere bewoners) zo zat van, en hebben contact gezocht met wat instanties om deze grootgraaier de mond te snoeren.
Wie niet luisteren wilt, die raakt klanten kwijt.
Dat hier nu glasvezel komt wil niet zeggen dat ik direct weg ben.
Maar Ziggo... Doe eens wat aan de wensen van mensen.
Jullie verdienen zat met 7 miljoen klanten.
Te idioot dat ik moet gaan casten vanaf een mobiele telefoon om gebruik te maken van Ziggo go.
Of een babipangang mediabox uit China.

Ik hoop dat VodafoneZiggo tot andere keuzes komt wat betreft de gratis extra tv paketten.

Hier zit een zeer grote groep niet op te wachten due al XL heeft.
Bied dan het XL pakket aan wat 11,95 kost een beetje in vergelijk met het Sport pakket van 14,95!

50 zenders missen zit niemand op te wachten in het "L" pakket.
Hoe verzin je zoiets?:?[/quote]
Reputatie 7
Badge +21
De reden dat er niet voor fox kan worden gekozen lijkt mij dat dit dan niet haalbaar is. Ziggo sport ( de naam zegt het al) is moederbedrijf eigenaar dus ja ... Verder is het zo dat replay tv ( gratis terug kijken ipv ondemand waar in veel gevallen betaald moet worden om iets terug te zien) technisch alleen mogelijk op de mediabox xl. Dit is dus eigenlijk niet vergelijkbaar met een module of ander standaard mediabox. Maar natuurlijk mag je denken zoals je denkt. En een en ander is natuurlijk wat je heb gekozen inz ontvangst. Module , standaard box, of inderdaad de mediabox xl waar je dus wel van replay tv gebruik kan maken.