Sticky

Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?

Reputatie 7
Er zijn nogal wat vragen te vinden op de Community wat betreft Movies & Series L. Met welk pakket kan ik nou Game of Thrones kijken? Wat zijn de verschillen? Dit soort vragen wil ik graag beantwoorden in een helder overzicht. Tenminste, ik doe een poging:D.

Movies & Series

Movies & Series is een On Demand dienst en ook beschikbaar in de Ziggo GO app. Het zit tegenwoordig standaard in het Play Complete en Play Max pakket. Ben je in het bezit van een interactieve decoder of interactieve CI+ module maar heb je nog geen Movies & Series? Dan kun je je hier maandelijks op abonneren.

Het bestaat uit:
  • Vele films in allerlei genres
  • Topseries in allerlei genres

Movies & Series bestaat dus alleen uit On Demand content

Movies & Series XL

De XL variant zit standaard in het Play Max abonnement. Heb je dit pakket niet? Dan kun je je hier ook los op abonneren voor € 11,95 per maand. Hou ook hier rekening mee dat de On Demand content alleen geschikt is voor interactieve decoders en CI+ modules. Via de Ziggo GO app is ook een groot gedeelte beschikbaar.

Het bestaat uit:

• HBO via On Demand en Ziggo GO
  • Meer dan 50 extra zenders

Movies & Series XL bestaat dus uit On Demand content en extra zenders

Movies & Series L

Kun je ook gebruik maken van de Non-Stop Gratis Extra's? Dan kan je ook kiezen uit Movies & Series L! Deze vorm is een mix tussen de reguliere Movies & Series en Movies & Series XL.

Het bestaat uit:

Movies & Series L bestaat dus alleen uit On Demand content

Heb je dus geen Movies & Series dan krijg je deze content erbij. Heb je wel al Movies & Series, dan wordt dit uitgebreid met de beste series en films van HBO! Een leuke uitbreiding, toch?

Heb je al Movies & Series XL? Dan heeft het natuurlijk geen zin om voor de L versie te kiezen. Je kan dan wel gratis gebruikmaken van Ziggo Sport Totaal.

Ik hoop dat het zo een stukje duidelijker is geworden:). Heb je toch nog een vraag? Laat dan een berichtje achter.

Veel kijkplezier!

Gerelateerde onderwerpen:
Laatste Kans Series On Demand. Geen tijd te verliezen!
Laatste Kans Films On Demand. Geen tijd te verliezen!
Non stop Gratis Extra's!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

77 Reacties

Al een paar maanden geen kanaal 104 van ziggo meer te ontvangen,dit is film1,ik heb hier een abonnement op.
Reputatie 7
Badge +21
@pdhziggo, Je kan in mijn ziggo even proberen om de zenders opnieuw op te halen. Producten>televisie diensten beheren. Scroll even naar daar zichtbare apparatuur evt smartcard, en haal de zenders opnieuw op..

Je kan ook even ziggo bellen om te vragen of zij film 1 weer even opnieuw willen activeren/ Refreshen.

Ook even de box uit en aanzetten ( stroomloos) kan er wel eens voorzorgen dat de zender weer zichtbaar is. Dit ook wel eens bij nieuwe aanvraag nieuwe extra zenders, kan dat helpen. Succes gr Rob.

Ps wees iig zeker dat ook alles is goed aangesloten, zodat je een storing in het signaal uit kan sluiten.
Ik maak gebruik van een CI+ module. Kan je dan ook Movies & Serie L bekijken of is dit alleen mogelijk met een mediabox?
Reputatie 7
Badge +21
Alleen in voormalig ziggo gebied, en met module 1.3.
Verder moet de tv dit ondersteunen. En beter dat de tv door ziggo gecertificeerd is.
Reputatie 7
Het is mij wel heel erg duidelijk. Het is alleen een rommeltje 😞
Bij de L versie hadden wij liever een pakket dat bestaat uit:

- Vele films in allerlei genres (te herkennen aan de blauwe ster)
- Topseries in allerlei genres (te herkennen aan de blauwe ster)
- Meer dan 50 extra zenders

Dat was toch een stuk lekkerder geweest 🙂 Maar jammer genoeg is dat er dus niet. Maar een los pakketje maken met alleen maar 50 extra zenders mag natuurlijk ook. Alleen dan niet voor 11,95 per maand, dat kan dan wel een stukje goedkoper 🙂
Beste Sander,
Je zegt het zelf al: als je gebruik wil maken van "non stop gratis extra's" en je heb al XL dan heb je alleen de keus uit Sport of Kids kanalen.
Downgraden naar "L" heeft niemand zin in en dan is de keuze zeer beperkt als je geen kids heb en F1 liefhebber ben en niet zit te wahten op al dat voetbal op de sportkanalen.

Ik hoop dat VodafoneZiggo tot andere keuzes komt wat betreft de gratis extra tv paketten.

Hier zit een zeer grote groep niet op te wachten due al XL heeft.
Bied dan het XL pakket aan wat 11,95 kost een beetje in vergelijk met het Sport pakket van 14,95!

50 zenders missen zit niemand op te wachten in het "L" pakket.
Hoe verzin je zoiets?:?
Bedankt voor de uitleg.

Het is inderdaad opmerkelijk te noemen dat je niet het XL pakket mag kiezen als extra pakket, maar wel het sport pakket. Ik heb momenteel al het XL pakket en zit bepaald niet te wachten op een sport pakket. Het kids pakket is niet relevant en zit, mits werkend, al in mijn XL pakket. Qua kosten is het XL pakket ook al goedkoper dan het sport pakket.
Dus tja, downgraden dan maar naar een L pakket en zo de 11,95 besparen op de rekening dan maar.. 😞
Ik heb het Play-Complete pakket (alléén TV) maar daar heb ik dus met het duurste tv pakket geen XL mee!
Zal voor een XL nog eens 11,95 bij moeten betalen.....Al die uitgekookte pakketten ontneemt mij de wil om een Totaal pakket op alles te nemen. Waarom het duurste tv-pakket niet voorzien van XL? Ga dus maar opzoek naar een alternatief, helaas weer 1 klant minder voor Ziggo.
Reputatie 7
Hi Mario_Almere,

Ik snap je helemaal... Het is lastig als je alle zenders wilt hebben en dan minder krijgt als je naar L versie gaat. Waarom Ziggo hier voor heeft gekozen, geen idee. Weet wel dat veel providers je met van alles proberen binnen te halen. Bij KPN was het leuk omdat je Spotify kreeg, nu valt dat ook helemaal weg. Eigenlijk is het overal wel zo, ze maken het nooit voor iedereen goed.

Wel jammer dat je besluit om dit te stoppen bij Ziggo. Maar wie weet kom je er nog op terug als je rond hebt gekeken 😳
Reputatie 4
Het wordt tijd dat Ziggo het extra zenderpakket weer apart bestelbaar maakt voor bijvoorbeeld €6,95 per maand. Iedereen die nu Movies en Series XL heeft, kan dan downgraden naar Movies en Series L en daar los het extra zenderpakket bij bestellen.

Ziggo zou natuurlijk ook aan alle verwarring een eind kunnen maken en in plaats van het L-pakket het XL-pakket aanbieden.

Wij zijn in 2012 abonnee van Ziggo geworden en hebben een tijd het toenmalige Pluspakket gehad vanwege de extra BBC-zenders. We hebben een tijdje op proef (en als aanbieding) het Extra-pakket gehad. Daar kwam later (na de fusie) MyPrime bij en werd het hele pakket omgedoopt tot Movies en Series XL. Ik heb nooit goed begrepen waarom het extra zenderpakket niet meer los afgenomen kon worden. Een Plus-pakket met de 50 zenders zou nu een uitkomst kunnen zijn.
Dit is toch echt wel een geval van vals adverteren. Het abbo Movies en Series L stond nog nergens op de website van Ziggo, toen Vodafone begon te adverteren dat Movies Series XL gratis bij het ziggo abbo zou komen. Nu opeens een "extra" zender aanbod. De belangrijkste reden dat ik vodafone abbo heb afgesloten is zodat ik het XL pakket daarbij gratis zou krijgen. Nu zit ik vast aan een jaar abbo bij vodafone zonder dat ik daar voordeel bij heb 😞 (Ja ik wil geen kids channels of ziggo sport dus)
Sander Ziggo schreef:

Er zijn nogal wat vragen te vinden op de Community wat betreft Movies & Series L. Met welk pakket kan ik nou Game of Thrones kijken? Wat zijn de verschillen? Dit soort vragen wil ik graag beantwoorden in een helder overzicht. Tenminste, ik doe een poging:D.

Movies & Series

Movies & Series is een On Demand dienst en ook beschikbaar in de Ziggo GO app. Het zit tegenwoordig standaard in het Play Complete en Play Max pakket. Ben je in het bezit van een interactieve decoder of interactieve CI+ module maar heb je nog geen Movies & Series? Dan kun je je hier maandelijks op abonneren.

Het bestaat uit:

• Vele films in allerlei genres (te herkennen aan de blauwe ster)
  • Topseries in allerlei genres (te herkennen aan de blauwe ster)

Movies & Series bestaat dus alleen uit On Demand content

Movies & Series XL

De XL variant zit standaard in het Play Max abonnement. Heb je dit pakket niet? Dan kun je je hier ook los op abonneren voor € 11,95 per maand. Hou ook hier rekening mee dat de On Demand content alleen geschikt is voor interactieve decoders en CI+ modules. Via de Ziggo GO app is ook een groot gedeelte beschikbaar.

Het bestaat uit:

• Meer dan 50 extra zenders

Movies & Series XL bestaat dus uit On Demand content en extra zenders

Movies & Series L

Kun je ook gebruik maken van de Non-Stop Gratis Extra's? Dan kan je ook kiezen uit Movies & Series L! Deze vorm is een mix tussen de reguliere Movies & Series en Movies & Series XL.

Het bestaat uit:

Movies & Series L bestaat dus alleen uit On Demand content

Heb je dus geen Movies & Series dan krijg je deze content erbij. Heb je wel al Movies & Series, dan wordt dit uitgebreid met de beste series en films van HBO! Een leuke uitbreiding, toch?

Heb je al Movies & Series XL? Dan heeft het natuurlijk geen zin om voor de L versie te kiezen. Je kan dan wel gratis gebruikmaken van Ziggo Sport Totaal.

Ik hoop dat het zo een stukje duidelijker is geworden:). Heb je toch nog een vraag? Laat dan een berichtje achter.

Veel kijkplezier!
Sander

Hoe kan ik Movies & series L het pakket zelf verwijderen via ziggo.nl
Reputatie 6
Badge +5
Inloggen op Mijn Ziggo en bij producten kijken. Tenminste, zo gaat het hier.
Havanna schreef:

Inloggen op Mijn Ziggo en bij producten kijken. Tenminste, zo gaat het hier.

Havanna
Heb ik geprobeert maar lukt niet sorry kan je een iets duidelijker uitleg geven aub .
Johnnyboij
Reputatie 6
Badge +5
Movies en Series L is onderdeel van het XL pakket, dus daar moet je zijn.
Zie ook het eerste berichtje van Sander Ziggo in deze reeks.
Heb een smart tv waar vind ik movies en seriesL er zit een ci module kaart in abbonnement via ziggo/ vodafone ....nou ik kan het niet vinden hoor .
Reputatie 7
Badge +21
Je moet wel een smart tv hebben die interactief is. / ondersteunt. Dit ook met de module die de 1.3 versie moet hebben. Verder is ondemand via ci module alleen in voormalig ziggo gebied mogelijk. Anders moet je een geschikte mediabox hebben.

Bij geschikte tv en module en in voormalig ziggo gebied is de rode knop om ondemand te benaderen.

Dit ook te lezen in vorige reacties in deze topic.
Wanneer wordt voormalig UPS gebied interactief ? zodat ik ook de HBO zenders kan zien ? Ik betaal ervoor maar kan er niets mee. Ik heb een CI+ Module maar omdat wij voormalig UPS gebied zit kunnen wij blijkbaar met de CI+ Module geen interactieve tv ontvangen maar met de mediabox wel ?
R.J. Zaagsma schreef:

Wanneer wordt voormalig UPS gebied interactief ? zodat ik ook de HBO zenders kan zien ? Ik betaal ervoor maar kan er niets mee. Ik heb een CI+ Module maar omdat wij voormalig UPS gebied zit kunnen wij blijkbaar met de CI+ Module geen interactieve tv ontvangen maar met de mediabox wel ?

Gaat ook niet gebeuren:(
Reputatie 4
N.N. schreef:

R.J. Zaagsma schreef:

Gaat ook niet gebeuren:(

Je komt er ook niet meer vanaf..... ik wil zonder CI+ module en wilt Ziggo dit doen? Nee hoor.. liever haar klanten OPLICHTEN.
Reputatie 7
Badge +21
Je moet in het voormalige upc gebied echt een mediabox ( bv mediabox xl hebben) om van ondemand diensten gebruik te kunnen maken. In fziggo was en is mogelijk om dit ook via ci + module 1.3 te doen. En daarbij geschikte tv. In fupc is dit nooit mogelijk geweest wat N.N ook al enigz. Aangaf. Dus wil je hier echt gebruik van maken even de abonnement aanpassen. Of even ziggo raadplegen wat de mogelijkheden zijn voor jou persoonlijk advies. Het heeft in dat geval niets met oplichten te maken, maar de keuze die je toen zelf hebt gemaakt om een module te nemen ipv mediabox zijn zo mijn gedachten. Dat ziggo dit beter had moet comunniceren toen je movie en serie xl bestelde, zou wellicht beter gekunt hebben. Zij zien tenslotte ook wat je hebt qua ontvanger ( module of mediabox)
Ik heb afgelopen weekend al aangegeven dat ik de Films en Series wil hebben, maar als ik in de Ziggo Go App kijk krijg ik nog steeds de melding dat ik en abonnement nodig heb.
Hallo
Hier nog een vraag
ik bel al weken met Ziggo over mijn gratis zender parket.
Ik krijg steeds maar te horen dat mijn aanvraag wordt afgewezen.!!!!
Altijd krijg ik te horen het klopt dit niet of dat niet. Altijd andere uitvluchten.
Heb zelf met Vodafone.via FB geschreven dat was de antwoord.

Ben ik weer Sylvia.
Als ik in de systemen kijk dan zie ik voor zowel Ziggo alsook Vodafone hetzelfde adres staan. Overal staan groene vinkjes dat je in aanmerking komt voor de gratis extra's. Sterker nog: ik zie ook dat de VodafoneZiggo verdubbelaar actief is op je nummer. Dat is een teken dat je aan alle voorwaarden voldoet.
Heel eerlijk denk ik dat het allemaal een misverstand is. Bel hen morgen svp nog eens even en check het met hen. Ik verwacht geen problemen hiermee....JAMMER wel een probleem, het is al in meer dan 4 weken niet verholpen.
Ben benieuwd wat nu weer aan antwoord komt.....Hop dat het nu binnen 24 uur is opgelost.

PS. is voor mij geen klantenvriendelijke oplossing van hakje na takje.!!

Groetjs Sylvia
Kijk eens in MijnZiggo of het zenderpakket en het gratis antivirusprogramma voor je beschikbaar is.
Mischien dat het nog gheactiveerd moet worden door jezelf of door Ziggo.
Reputatie 6
Lanithro schreef:

Ik heb afgelopen weekend al aangegeven dat ik de Films en Series wil hebben, maar als ik in de Ziggo Go App kijk krijg ik nog steeds de melding dat ik en abonnement nodig heb.

Ik vrees dat je nog een beetje geduld moet hebben, ik heb 6 weken geleden gekozen voor Sport Totaal,
na meerdere keren te hebben gebeld nog geen activatie, er schijnt iets fout te gaan bij de synchronisatie van gegevens van Ziggo en Vodafone (bij meerdere gebruikers is mij verteld)