Beantwoord

Movies & Series

Wij zijn al jaren vaste klant voorheen bij upc nu dan ziggo en Vodafone....nu mocht ik kiezen tussen films en series xl of sport heb ik mijn keuze veranderd naar sport, voor een maandje.....als ik nu terug wil naar films en series krijg ik ineens films en series L ipv xl....betaal toch al jaren genoeg dacht ik zo? Kan ik ook niet even chatten om het even te vragen, nee moet ik ze opbellen...🤐 ....?????????????????????????????????
icon

Best beantwoord door JGWH Verhoeven 12 september 2017, 14:14

Volgens mij zijn de Vodafone extra's altiid of Ziggo sport of kids of movies en series L(dwz alleen on demand extra's) geweest. Heb zelf xl opgezegd om geld te besparen (11,95 p/m).

Bekijk origineel

6 Reacties

Badge +1
Volgens mij zijn de Vodafone extra's altiid of Ziggo sport of kids of movies en series L(dwz alleen on demand extra's) geweest. Heb zelf xl opgezegd om geld te besparen (11,95 p/m).
Reputatie 3
Welkom op de Community, @YesSupreme. Als je verwacht het XL pakket te krijgen is Movies & Series L natuurlijk een tegenvaller. Wat betreft de Gratis Extra's is Movies & Series XL nooit een optie geweest.

Voor alle verschillen tussen Movies & Series, L en XL kun je het beste een kijkje nemen in dit topic.
Ben wel benieuwd naar het resultaat want ik heb hier het idee dat ziggo iets heeft veranderd. Ten tijden van afsluiten kon je n.l. kiezen uit een gratis zenderpakket t.w.v maximaal 14,95. Nu het zover is kan ik alleen het L pakket kiezen. Dit staat nu inderdaad ook heel duidelijk in de advertentie maar een maand geleden stond dit er absoluut niet tussen. Heb ook gebeld met Ziggo maar kwam daar niet veel verder mee.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @Hka,
Welkom op het forum!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat gezien hebt? Want ik heb eigenlijk vanaf het begin van de fusie Movies&Series L gezien, waarbij Ziggo Sport Totaal het zenderpakket van 14,95 euro is.

Groeten,
Evert
Hallo Evert96, ik heb medio augustus hier veel aandacht aan besteed en op de site van Ziggo heb ik dit nergens zo terug kunnen vinden. Nu staat het inderdaad duidelijk benoemd maar twee maanden geleden was dit niet zo benoemd en heb er zelf goed op gezocht om welke pakketten het ging. Toen stond er alleen een bedrag en geen 3 pakketten. Daarmee heb ik uiteraard ze de conclusie getrokken dat het om alle pakketten ging tot 14,95. Ben toch wel heel erg benieuwd wat ik over het hoofd heb gezien. Omdat ik het leuk vindt zoek ik het altijd goed uit, dus niet ff snel. Vandaar de teleurstelling
Reputatie 3
Badge +7
Sja, dan weet ik het ook niet. Begrijp inderdaad je teleurstelling! Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het me niet goed meer herinner..

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics