Beantwoord

Lost girl

Waarom kan ik de serie lost girl niet meer kijken? Er staat dat het tot 30 september 2018 te zien is, maar zie niets meer 😪
icon

Best beantwoord door Thijs Ziggo 4 oktober 2017, 13:36

Er is inderdaad iets mis gegaan! 😞 Sorry lisselotte1967! Uiteraard gaan we dit wel fixen, vanaf 9 oktober zal Lost Girl weer beschikbaar zijn. Dit geldt overigens ook voor: Drop Dead Diva, Helix, Masters of Sex en Chosen.

Bekijk origineel

23 Reacties

Reputatie 4
Badge +10
Er komen om de paar werkdagen Ziggo moderators voorbij die dit graag voor je uitzoeken.
Reputatie 4
Badge +10
Je zou haast denken dat ze een foutje hebben gemaakt met de datum. Het was tenslotte het weekend 30 september en dan 2017. Ben ook wel benieuwd wat hier nu fout is gegaan. Zoals Be rt zegt, even wachten op een moderator, die kan je zeker verder helpen.
Oké, bedankt Bert
Daar zat ik dus ook aan te denken, aan die foute datum, Energy-boy
Ik wacht maar even af.
Bedankt jongens voor jullie reactie
Reputatie 4
Badge +7
Zo fout is die datum niet, denk ik. Ze zijn er vermoedelijk mee bezig. Veel plezier met de serie, ik heb hem via Netflix al gezien.

Dat bedoel ik dus Jan, er staat tot 2018, maar kan niet meer kijken.
Ben met laatste seizoen bezig, dus baal behoorlijk hahaha.
Dank voor je reactie
Reputatie 4
Er is inderdaad iets mis gegaan! 😞 Sorry lisselotte1967! Uiteraard gaan we dit wel fixen, vanaf 9 oktober zal Lost Girl weer beschikbaar zijn. Dit geldt overigens ook voor: Drop Dead Diva, Helix, Masters of Sex en Chosen.
Ohhhh super, dank je wel Thijs.
Ik ben weer helemaal blij , haha
Reputatie 4
Kleine moeite! 😃
Reputatie 4
Badge +7
@Thijs Ziggo
Als ze dan toch aan de slag gaan, laat ze dan ook Game of Thrones terugzetten. Die serie is ook verdwenen. Wie maakt er een rommeltje van??
Reputatie 4
Hoi Jan,

Bij mijn weten zijn er geen issues met Game of Thrones. Op welk platform ontbreekt de serie?

Groet,
Thijs
Reputatie 4
Badge +7
@Thijs Ziggo
ZiggoGo.tv en de Ziggo Go app. Zie ook https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/game-of-thrones-unavailable-21530
Reputatie 4
Ik kan hem hier wel vinden maar op een of andere manier lijkt er één losse categorie van Game of Thrones te zijn met maar één aflevering. Via alle HBO series kun je wel alle afleveringen vinden. Zie hieronder.
Reputatie 4
Badge +7
@Thijs Ziggo
Ik zie ze daar nu ook staan. Een beetje verwarrend.
Reputatie 4
Klopt! Ik heb dit dan ook aangemeld bij de verantwoordelijke afdeling, inderdaad niet fijn zoals het nu staat.
Reputatie 4
@Jan F. Het is inmiddels al opgelost! Hier staat het goed na een refresh. 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Ha @Thijs Ziggo, bij mij staat Game of Thrones er nog steeds bij zoals bij jou eerder gedeelde screenshot. Daarnaast, op mijn laptop kan ik GoT wel kijken zowel via de app als ziggogo.tv, maar op mijn telefoon, S8 Android 7.0 met laatste updates browser Google Chrome, laatste updates, lukt het niet, zowel niet in de app (deze al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) als op ziggogo.tv en het maakt dan ook niet uit of ik de desktopversie aanvraag in de browser of gewoon de mobiele versie. In de app op m'n telefoon, zie ik het volgende:

In de browser kan ik wel de afleveringen zien, maar krijg ik deze melding:

Kun je misschien nog een keertje een refresh laten doen? 🙂

Groet, Evert
Reputatie 3
Badge +7
Haha, hij doet het al een paar dagen niet op mijn telefoon net dus ook niet, en nu ineens werkt de app wel (browser nog niet, zelfde melding). Heb jij iets gedaan Thijs?😃
Reputatie 4
Ha Evert!

Ik moet bekennen dat ik nog geen actie had ondernomen. 😉 Kun je via de browser op je telefoon wel andere inhoud van Ziggo Go afspelen wanneer je de site gebruikt?

Groet,
Thijs
Reputatie 3
Badge +7
Er gebeuren dus nog steeds wonderen 😂 🤣

Nope, helemaal niks..
Andere browser nog geprobeerd (opera en die van samsung zelf) maar dan krijg ik de melding dat ik silverlight moet gaan downloaden.

Er schiet me ook nog een inlog probleem hier op de community in mn gedachten, dat kan ik alleen doen wanneer ik de desktop versie opvraag. Kan dus ook aan chrome liggen. Ik ga even chrome opnieuw installeren, je hoort meer van me 👍🏽
Reputatie 3
Badge +7
Nou, op mn telefoon is nu alles weer in orde. M'n laptop kan ik niet controleren nu, maar die heeft waarschijnlijk ook een reinstall nodig dan 👍 in ieder geval thanks 🙂
Reputatie 4
Kijk dat zijn de betere berichten! 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Alles in Ordnung, ook m'n laptop 😃 blijkbaar was het posten genoeg om het op te lossen 😎
Reputatie 4
Hahaha, we zijn sneller dan onze eigen schaduw! 😜

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics