Jeeepeee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan nog steeds geen gratis extra zender pakket uitzoeken

Heb ziggo en vodaphone op 1 adres. Voldoe aan alle voorwaarden maar kan nog steeds geen gratis extra zender pakket uitzoeken! Hoe kan dit? Hoe lang duurt dit? Help mij Ziggo
Gr j
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Jeeepeee,

Vanaf het moment dat je Ziggo- en Vodafoneabonnement actief zijn, duurt het soms nog even voordat de voordelen beschikbaar zijn (bij mij duurde het 2 weekjes dacht ik). Ik kreeg van Ziggo automatisch een mail dat ik vanaf dat moment het extra zenderpakket in Mijn Ziggo kon kiezen. Zie hier het stappenplan:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/tv-pakket-kiezen/

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Jeeepeee
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bert. Bedankt. Niet goed opgelet. Ik ga het proberen.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Jeeepeee,

Vanaf het moment dat je Ziggo- en Vodafoneabonnement actief zijn, duurt het soms nog even voordat de voordelen beschikbaar zijn (bij mij duurde het 2 weekjes dacht ik). Ik kreeg van Ziggo automatisch een mail dat ik vanaf dat moment het extra zenderpakket in Mijn Ziggo kon kiezen. Zie hier het stappenplan:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/tv-pakket-kiezen/
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Jeeepeee. Dit duurt al een tijdje inderdaad. Zoals AlexHelpt zegt kan het wel even duren, vooral wanneer iets niet gelijk stond zoals in de systemen van Vodafone.

Ik zie dat je inmiddels gechat hebt en dat er een taak is aangemaakt om dit in orde te maken. Geef je ons hier een update wanneer het werkt?
Jeeepeee
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo
Klopt ik heb inmiddels gechat. De gegevens over het gratis zenderpakket ed waren niet in orde. Het zou nu moeten kloppen. Ik zou binnen een paar dagen bericht moeten krijgen van Ziggo hierover maar heb nog niks ontvangen. Ik wacht af
Gr

Uitgelicht topic