Beantwoord

Kan nog steeds geen gratis extra zender pakket uitzoeken


Heb ziggo en vodaphone op 1 adres. Voldoe aan alle voorwaarden maar kan nog steeds geen gratis extra zender pakket uitzoeken! Hoe kan dit? Hoe lang duurt dit? Help mij Ziggo
Gr j
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 18 december 2018, 11:43

Hi @Jeeepeee,

Vanaf het moment dat je Ziggo- en Vodafoneabonnement actief zijn, duurt het soms nog even voordat de voordelen beschikbaar zijn (bij mij duurde het 2 weekjes dacht ik). Ik kreeg van Ziggo automatisch een mail dat ik vanaf dat moment het extra zenderpakket in Mijn Ziggo kon kiezen. Zie hier het stappenplan:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/tv-pakket-kiezen/

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Bert. Bedankt. Niet goed opgelet. Ik ga het proberen.
Reputatie 5
Badge +11
Hi @Jeeepeee,

Vanaf het moment dat je Ziggo- en Vodafoneabonnement actief zijn, duurt het soms nog even voordat de voordelen beschikbaar zijn (bij mij duurde het 2 weekjes dacht ik). Ik kreeg van Ziggo automatisch een mail dat ik vanaf dat moment het extra zenderpakket in Mijn Ziggo kon kiezen. Zie hier het stappenplan:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/tv-pakket-kiezen/
Reputatie 7
Welkom op de Community, @Jeeepeee. Dit duurt al een tijdje inderdaad. Zoals @AlexHelpt zegt kan het wel even duren, vooral wanneer iets niet gelijk stond zoals in de systemen van Vodafone.

Ik zie dat je inmiddels gechat hebt en dat er een taak is aangemaakt om dit in orde te maken. Geef je ons hier een update wanneer het werkt?
@Michael Ziggo
Klopt ik heb inmiddels gechat. De gegevens over het gratis zenderpakket ed waren niet in orde. Het zou nu moeten kloppen. Ik zou binnen een paar dagen bericht moeten krijgen van Ziggo hierover maar heb nog niks ontvangen. Ik wacht af
Gr