Rody

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Indonesische zenders terughalen?

Daar ik van Indonesische komaf ben, heb ik vanaf oktober 2011 via Ziggo 510 en nog een ander net( weet ik niet meer ????) 2 zenders over cultuur en nieuws van Indonesië ontvangen. De prachtige fauna, verborgen schatten aan eilanden met hun cultuur heb ik met veel vrienden van genoten. Helaas , enkele maanden later is dit uit de lucht gehaald ; Ziggo gebeld en men vertelde me, dat deze zenders uit de lucht zijn gehaald ivm geringe aandacht/interesse . Daarna weer een paar keer gebeld en toen vertelde men mij dat t bereik niet 100% was en meer van dit soort teksten.
Sinds Ziggo eind 2016 met Vodafone samengaat , kunnen ze met dit soort teksten niet meer aankomen daar in het Verre Oosten Vodafone een voorname rol speelt.
In Nederland zijn er ongeveer 300.000 Marokkanen en 400.000 Turken komen wonen met elk 2 zenders via Ziggo , KPN , Tele2 en Telfort ; hier zijn géén restricties aan verbonden, omdat ( ik woon in Den Haag ) zij overal hun schotels uithangen of de verhuurder t nu goed vindt of niet.
Indonesiërs zijn veel bescheidener , maar hier in Nederland zijn minstens 1.000.000 mensen met een partner uit Indonesië, die graag weer wat info uit hun moederland willen zien.
Ik heb Ziggo gebeld en gevraagd of zij bij ieder Pasar Malam in t hele land of hier in DH Tong Tong Fair, een plek willen huren om zo groepen mensen uit Indonesië en aanverwante landen als de Molukken en Nieuw Guinea e.d aan zich te binden , die nog geen Ziggo-lid zijn. Met een onkosten vergoeding voor drank en eten, bied ik mezelf aan om hier te staan om zo 2 kanalen erbij te krijgen, die wij in het verleden altijd al hebben gehad.
0 Reacties 0

Uitgelicht topic