Verwijderd account
Niet van toepassing

History channel (HD) verplaatst van royaal pakket naar standaard pakket op kanaal 28

Ziggo heeft in al haar wijsheid besloten History channel HD te verplaatsen van het royaal pakket naar het standaard pakket op kanaal 28 met ingang van 2 november 2015.
Dit vind ik persoonlijk een goede zaak, want ooit had ik het royaal pakket alleen voor deze zender.
Goede zet van Ziggo!:)
17 Reacties 17
Marinus

Level 14
  • 917Posts
  • 30Oplossingen
  • 318Likes
Bron? (laat maar: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/?intcmp=url_wijzigingen&ecmp=adi-312-11826&zxuserid=230059)

Zou mooi zijn, dan kan ik het Royaal pakket opzeggen.
Toch weer een besparing van € 10 in deze dure tijden voor kerstmis.
Of misschien toch een keertje Netflix?

Storing bij de Ziggo klantenservice. Zo veel overstappers?
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Storing bij de Ziggo klantenservice. Zo veel overstappers?

Veel nieuwe aanmeldingen, ivm de nieuwe sportzender 😉
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
acoster wrote:
Storing bij de Ziggo klantenservice. Zo veel overstappers?


Veel nieuwe aanmeldingen, ivm de nieuwe sportzender 😉

Ha ha zou zo maar kunnen. btw over sportzender gesproken, voetbal wedstrijd leuk geweest?
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Enige nadeel blijft; als ik via mijn IPad kijk, is er geen ondertiteling. Of ben ik de enigste?
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heeft iedereen verder ondertiteling via de horizon App op History Channel?
MMAXximus

Level 1
  • 873Posts
  • 27Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op de tv zender van History niet eens ondertiteling. Ook nog niet de moeite genomen om te kijken of dat uberhaupt kan. Is dat wel mogelijk dan?

Mijn engels is erg goed en vind het wel leuk om zonder ondertiteling te kijken. Maar kan me voorstellen dat anderen gewoon ondertiteling willen.
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou weet je wat het is, verder heb ik via de horizon App bij alle andere zenders wel ondertiteling (uiteraard waar dit aangeboden wordt). De TV zender zelf geeft wel ondertiteling op history channel.
Bosje

Level 1
  • 610Posts
  • 27Oplossingen
  • 0Likes
Arjan van Mourik wrote:
Nou weet je wat het is, verder heb ik via de horizon App bij alle andere zenders wel ondertiteling (uiteraard waar dit aangeboden wordt). De TV zender zelf geeft wel ondertiteling op history channel.


Gisterenavond gechecked. Op mijn smartphone geen ondertiteling
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Ik krijg ook geen ondertiteling te zien bij HorizonGo op mijn laptop bij History Channel.
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok. Bedankt beide voor de bevestiging. Ik hoop dat een medewerker van Ziggo wil reageren hier. Ik heb al een mail gestuurd naar de klantenservice, maar deze wist niet wat ik bedoelde.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Arjan van Mourik wrote:
Ok. Bedankt beide voor de bevestiging. Ik hoop dat een medewerker van Ziggo wil reageren hier. Ik heb al een mail gestuurd naar de klantenservice, maar deze wist niet wat ik bedoelde.

Hier komen geen helpdeskmedewerkers van Ziggo, alleen moderatoren en die kunnen een vraag eventueel wel oppakken.
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, dan hoop ik dat zij dit lezen.
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels heb ik nu ondertiteling op mijn Ipad.
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels weer zonder ondertiteling helaas...
Albertos

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kijk nooit via de telefoon, maar misschien hangt het samen dat eerst bij History HD gewoon op je TV de ondertitels in- en uit te schakelen waren, daarna 'ingebakken' en nu weer in- en uit te schakelen.
Arjan van Mouri

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kijk vaak via mijn Ipad, daar dus geen ondertiteling, wel gewoon via de TV. Het vreemde is dat ik eerst wel weer ondertiteling had via de Ipad, en nu weer niet...
mcvanbork1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MMAXximus wrote:
Ik heb op de tv zender van History niet eens ondertiteling. Ook nog niet de moeite genomen om te kijken of dat uberhaupt kan. Is dat wel mogelijk dan?

Mijn engels is erg goed en vind het wel leuk om zonder ondertiteling te kijken. Maar kan me voorstellen dat anderen gewoon ondertiteling willen.
ga naar ondertiteling op je box en zet nederlands aan dan krijg je het gewoon .

Uitgelicht topic