Stef182

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft BBC first geen replay meer?

Klopt het dat je als enige zender BBC first niet meer terug kunt kijken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Stef182 Ik denk dat de medewerker je verkeerd heeft begrepen.

Je kunt de zenders opnieuw binnen halen via je Mijn Ziggo.
Log in, klik daarna op Producten, scrol dan naar beneden totdat je de Mediabox Xl tegenkomt en klik op Zenders en pincode herstellen. Klik als laatste op Opnieuw Ophalen. Wanneer je dit doet, moet de Mediabox XL aanstaan.
Na een kwartiertje zou dat signaaltje verwerkt moeten zijn, hopelijk kun je daarna wel weer Replay TV gebruiken bij BBC First.

Voordat je dit gaat doen, haal eerst de Mediabox XL een minuutje van de stroom af, wie weet is het daarna namelijk al opgelost 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

15 Reacties 15
hoorn19

Level 6
  • 117Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Stef182 wrote:
Klopt het dat je als enige zender BBC first niet meer terug kunt kijken?


Nee ik kan gewoon terug kijken.
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat dacht ik al! Maar hoezo geeft Ziggo klantenservice dit dan aan mij aan? Ze zei zelfs dat ze het net zelf geprobeerd had !!
heb je een Horizon box ?
hoorn19

Level 6
  • 117Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Stef182 wrote:
Dat dacht ik al! Maar hoezo geeft Ziggo klantenservice dit dan aan mij aan? Ze zei zelfs dat ze het net zelf geprobeerd had !!
heb je een Horizon box ?


Ja
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Volgens mij kun je BBC1 & 2 niet terugkijken maar BBC first wel. Heef iets met rechten te maken.

Misschien verwarring tussen BBC 1 & FIRST?
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je maar nee het gaat echt om BBC first.
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand misschien echt even checken of je programma's op die zender terug kunt kijken? misschien is er net iets veranderd wat jullie ook nog niet is opgevallen?!
hoorn19

Level 6
  • 117Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Stef182 wrote:
Kan iemand misschien echt even checken of je programma's op die zender terug kunt kijken? misschien is er net iets veranderd wat jullie ook nog niet is opgevallen?!


Heb ik net gedaan
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je wel!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Welke melding krijg je als je BBC First wilt terug kijken?
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
in plaats van "kijken" staat er dan "bestellen". Als ik daarop klik dan komt een scherm met het volgende:
OPGELET (8075)
je hebt een abonnement op een extra zenderpakket nodig om dit programma te bekijken.
Maar volgens Ziggo betekent dit dat ik het gewoon niet kan zien 😞
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
in plaats van "kijken" staat er dan "bestellen". Als ik daarop klik dan komt een scherm met het volgende:
OPGELET (8075)
je hebt een abonnement op een extra zenderpakket nodig om dit programma te bekijken.
Maar volgens Ziggo betekent dit dat ik het gewoon niet kan zien 😞
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Stef182 Ik denk dat de medewerker je verkeerd heeft begrepen.

Je kunt de zenders opnieuw binnen halen via je Mijn Ziggo.
Log in, klik daarna op Producten, scrol dan naar beneden totdat je de Mediabox Xl tegenkomt en klik op Zenders en pincode herstellen. Klik als laatste op Opnieuw Ophalen. Wanneer je dit doet, moet de Mediabox XL aanstaan.
Na een kwartiertje zou dat signaaltje verwerkt moeten zijn, hopelijk kun je daarna wel weer Replay TV gebruiken bij BBC First.

Voordat je dit gaat doen, haal eerst de Mediabox XL een minuutje van de stroom af, wie weet is het daarna namelijk al opgelost 🙂

Groet,
Evert
Stef182
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Evert,
Het is gelukt! Dank je wel voor de tip!

Groet,
Stef
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Stef,

Fijn dat het nu weer werkt en bedankt voor de update!

Weer veel plezier en mocht je weer een keertje ergens tegenaan lopen, je weet de community te vinden ?

Groeten!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
@Evert96.
En jij bedankt @hoorn19 voor zo snel testen of het bij jou wel kan. Dit helpt altijd enorm in een beeld vormen. !

@Stef182. Top dat je de Community gevonden hebt om je vraag te stellen. Zo heb je snel een misverstand uit de wereld geholpen en kan je weer fijn gebruik maken van alles 😄

Uitgelicht topic