Dick Kraaijenbr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen inlogmogelijkheden Netflix (kanaal 150)

Als ik zapp naar kanaal 150 dan kom ik keurig terecht op het kanaal van Netflix. Voor de rest kan ik niets. Ik kan nergens inloggen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Voor alle vragen omtrent de Netflix App op de Mediabox XL: Check dit topic!

Bekijk in context

42 Reacties 42
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Even de box via knopje achterzijde uit en aan zetten ( 5 min. ) mocht dit niet helpen 10 min. Stroomloos zetten. In de meeste gevallen helpt dit. Succes gr Rob
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
@Dick Kraaijenbrink,

probeer eerst eens om via de app naar Netflix te gaan, volgens een kennis kreeg hij daar wel de mogelijkheid om in te loggen. Daarna werkte pagina 150 probleemloos zonder inloggen.

Succes,

Jos
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij werkt dit ook niet. Als ik naar kanaal 150 ga, wordt er niet automatisch ingelogd). Ook is het niet mogelijk om het menu in te gaan van de apps. Pas als ik de Horizon Mediabox helemaal uitzet via knop achterop en deze uiteindelijk weer is opgestart, kan ik via de apps de Netflix app opstarten en inloggen. Daarna kan ik pas gebruik maken van kanaal 150. Zodra ik de Horizon Mediabox uitzet (stand-by), ben ik weer terug bij af en kan ik deze stappen weer herhalen. Even snel gebruik maken van kanaal 150 zit er bij mij dus niet in. Dit heb ik al gemeld bij Ziggo echter zonder resultaat, dit probleem hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Bij mijn buren werkt het wel.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
@vvdb, En ook bij 5 a 10 min stroomloos zetten?
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dat maakt helaas geen verschil
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ok jammer! In de meeste gevallen lukt het dan wel weer. Heb je de 1e keer na opstarten app na stroomloos zetten, de app via het menu apps benaderd? Of lukt echt beide apps en kanaal 150 niet?
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Kanaal 150 krijg ik pas automatisch doorgestart op het moment dat ik via de app heb ingelogd. Via de app inloggen lukt echter, indien ik de Horizon stroomloos heb gemaakt en opnieuw opstart. Maar zodra de Horzion op stand-by is geweest, is het niet meer mogelijk om de apps te openen via menu (geen reactie als ik erop druk) en kanaal 150 start ook niet meer door.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Staat de energie besparing hoog?
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Energie verbruik in stand-by staat op hoog ingesteld
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ik neem aan de stroom daadwerkelijk +/- 10 min uitgezet? Nogmaals meestal helpt dit.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bugs van de HZN
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@Robbo

Stroom heb ik inderdaad zo'n 10 minuten en ook langer er af gehad, echter zonder resultaat
mgums

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ditzelfde probleem, zowel met Netflix (150) als Videoland (151). Bijzonder vervelend.
Energiestand staat in stand Eco omdat ik een los modem heb.
Enig idee wanneer dit opgelost wordt?
Stroomloos maken (zelfs meer dan 10 minuten) is niet de oplossing.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@ VvdB,

De Mediabox XL (Horizon) heeft ook even de tijd nodig om volledig op te starten. Ik heb je instellingen bekeken en deze zien er prima uit. Ik heb echter het gevoel dat je de apps of kanaal 150 direct wilt openen nadat je de Mediabox XL (Horizon) hebt ingeschakeld.

Het kan tot enkele minuten duren voordat ook het videogedeelte van de Horizon Mediabox een connectie heeft gemaakt met ons netwerk. Geef je de volgende keer de Mediabox XL even enkele minuten tijd om op te starten en zich aan te melden op ons netwerk? Ik ben benieuwd of je dan ook niets kan starten via de "apps menu" of kanaal 150.


@mgums,
We raden de Eco-mode af omdat de Mediabox dan nog meer tijd nodig heeft om zich te registreren op het netwerk. Wil je deze ook eens op hoog plaatsen en kijken of je enig verschil merkt?
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Serkan volgens mij moet het ook mogelijk zijn om netfliks/videoland op de gewone interactive boxen Humax/samsung te maken om dat ik hier een duo ontvanger heb staan die kabel /sataliet/digitennne kan ontvangen nieuwe sisteem en als ik hem kabel zenders laat zoeken
kom ik ook netfliks/videoland tegen maar ik kan er niets mee.ik heb een abbonnement bij ziggo
op videoland.en ik zouw het fijn vinden als ik het ook op mijn humaxen/samsung kan ontvangen
want op jullie site word aan gegeven dat ze voor alle digitale klanten beschik baar zijn wat niet het geval is ik heb 2 smart tvs waar op ik kan kijken en op de computer.
maarop 1 smart tv in de woonkamer werkt videoland na een update van de tv niet meer goed.
volgens mij liggen de problemen ook deels bij rtl om dat rtl xl daar ook niet goed werkt.;)vrg honda
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@ Serkan Ziggo,

Bedankt voor uw reactie en voor het controleren van mijn instellingen. Goed om te horen, dat deze er prima uit zien. Helaas werkt kanaal 150 en het apps menu ook niet als ik deze minuten of uren de tijd heb gegeven om op te starten. Ik maak frequent de Horizon volledig spanningsloos en laat deze ook ruim 10 minuten uit staan om daarna weer te proberen of dit het gewenste resultaat brengt. Tot op heden zonder succes
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Wat ook wel eens kan helpen is bij na het stroomloos zetten, netflix eerst te benaderen via de app menu in mijn media. Mocht het zo zijn dat netflix als nog opstart bij jou: Dat hierna kanaal 150 wat beter is te benaderen. Probeer dat even uit. Succes gr Rob
VvdB

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@Robbo, dit lukt inderdaad, maar telkens eenmalig. Als ik dan later weer terug zapp naar 150 dan werkt het niet meer en moet ik de Horizon wederom volledig stroomloos maken om gebruik te kunnen maken van het app menu en Netflix kanaal 150. Dit duurt erg lang en is op deze manier erg gebruiksonvriendelijk om via Horizon gebruik te maken van Netflix
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dit is idd vervelend. En ook via de uit/aan knop achterzijde van hzn? Nog even een vraag heb je box ingesteld op hoog bij energie besparing? Heb je hzn in een thuisnetwerk?

Uitgelicht topic