Crow

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Game of Thrones: 31-12-2018

Hallo Ziggo,

Ik heb gekozen voor Movies & Series L als extra zenderpakket.
Nu zag ik vandaag dat Game Of Thrones nog beschikbaar zou zijn tot 31-12-2018 in het On Demand menu.
Is dat ook zo voor het Movies & Series L pakket van VodafoneZiggo?

Groeten,
Theo
6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Theo,

De datum die je ziet staan is onafhankelijl van een abonnement. Ik kan me echter niet voorstellen dat Game of Thrones in het nieuwe jaar niet mee te bekijken is via Ziggo, aangezien Ziggo het alleenrecht erop heeft. Ik verwacht dus dat het contract verlengd wordt, maar zeker weten doe ik het niet.

Groet,
Evert
Crow
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Evert wrote:
Hoi Theo,

De datum die je ziet staan is onafhankelijl van een abonnement. Ik kan me echter niet voorstellen dat Game of Thrones in het nieuwe jaar niet mee te bekijken is via Ziggo, aangezien Ziggo het alleenrecht erop heeft. Ik verwacht dus dat het contract verlengd wordt, maar zeker weten doe ik het niet.

Groet,
Evert


Waar ik een beetje bang voor ben, is dat GoT straks alleen nog onder het XL pakket valt en niet meer onder het L pakket dat voor VodafoneZiggo klanten wordt aangeboden als extra pakket. Ik hoop van niet uiteraard, maar vrees het ergste.

Theo
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
In theorie zou het kunnen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Want als ze dat gaan doen, dan zorgen ze er juist voor dat het minder aantrekkelijk wordt om zowel bij Ziggo als bij Vodafone klant te zijn. Als deze einddatum blijft staan, dan is straks met Movies & Series XL deze series straks ook niet meer te bekijken. De catalogus geeft namelijk de informatie aan zonder te weten wie welk abonnement heeft.
Crow
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Evert: Dat klinkt heel logisch. Ik hoop dat je gelijk hebt. 🙂
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik hoop het ook want ik zit met veel ongeduld op het nieuwe en laatste seizoen te wachten ??

In ieder geval, hele fijne feestdagen! ?
Crow
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Evert: Ook voor jou uiteraard! Geniet ervan. 🙂

Uitgelicht topic