Vraag

Extra zenderpakket met vodafone - wanneer kan ik kiezen?

Hallo,

Weet er iemand hoelang het duurt voordat je het extra zenderpakket kan kiezen?
Ik ben vandaag overgestapt naar Vodafone met mijn mobiel, dus heb nu Vodafone en Ziggo, maar wanneer kan ik dat extra zenderpakket kiezen?

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Als het toegewezen is dan komt het in je Mijn Ziggo als keuze.

Een stuk naar beneden scrollen en dan komt er In drie stappen naar je gratis extra's:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras
Reputatie 7
Hey @Loes1990. Welkom hier! Binnen 2 weken (maar meestal al binnen een paar dagen) nadat je Ziggo met Vodafone combineert, krijg je een activatiemail over de gratis extra's. Wanneer je deze hebt, kan je het extra zenderpakket kiezen in mijnZiggo.
Super dat je Ziggo met Vodafone combineert om zo voordeel te behalen! Weet je al welk zenderpakket je gaat kiezen? ^^
Reputatie 1
Badge
Hallo @Lycke Ziggo,

Bij ons zijn de twee weken al bijna voorbij, maar er is nog niets gekoppeld en hebben dus ook nog niet de mogelijkheid om een extra pakket te kiezen.
Gisteren hebben wij ook nog de beide accounts (Ziggo en Vodafone) aan elkaar gekoppeld (met de hoop dat het dan wel goed gaat), maar ook dat heeft (nog) niet geholpen.
Wat raad je mij aan?

Groeten
Ray
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Ray, @Digifan,

Ik zou even contact opnemen met Vodafone en aan hen vragen of je adres overal wel goed staat. Het wil namelijk nog wel eens gebeuren dat niet in alle regels in hun systeem je adres goed staat. Staat dat niet allemaal goed, dan worden die gratis extra's niet geactiveerd.
Of heb je al de dubbele data en eventuele 5 euro korting, maar mis je alleen het extra zender pakket en het Safe Online XL pakket?

Groet,
Evert
Reputatie 7
Digifan schreef:

Hallo @Lycke Ziggo,

Bij ons zijn de twee weken al bijna voorbij, maar er is nog niets gekoppeld en hebben dus ook nog niet de mogelijkheid om een extra pakket te kiezen.
Gisteren hebben wij ook nog de beide accounts (Ziggo en Vodafone) aan elkaar gekoppeld (met de hoop dat het dan wel goed gaat), maar ook dat heeft (nog) niet geholpen.
Wat raad je mij aan?

Groeten
Ray

Hey! Weet je zeker dat je Ziggo en Vodafone abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staan? Als je me je telefoonnummer in een privébericht stuurt kan ik dit even voor je nakijken 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Oh wow, @Lycke Ziggo is super snel 🙂
Mijn berichtje mag je beschouwen als niet geschreven 😉

Reageer