Lady73_nl

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra tv pakket Vodafone wijzigen

Ik las dat je elke maand je extra tv pakket kunt wijzigen. Maar ik zie in mijn ziggo niet hoe ik dit kan doen.
Weet iemand dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik vrees dat ik in herhaling val maar ik heb destijds ook de extra's besteld en kan nu weer kiezen als ik inlog bij mijn ziggo, op de startpagina scroll je naar beneden tot:

Extra tv-pakket naar keuze - Kies je tv-pakket

Welke van de drie kies je? Ziggo Sport Totaa l * Movies & Series L * Kids

Kies het pakket naar keuze, het keuzerondje wat voor het pakket staat kleurt oranje

En druk op verstuur

Duidelijker kan ik het niet uitleggen, mocht het keuzescherm echter niet aanwezig zijn dan zou
ik de helpdesk bellen of wachten tot maandag als de moderatoren weer aanwezig zijn.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik heb een gekeken:
Mijn Ziggo > Producten > Televisie > Beheer je zenderpakketten
En dan kun je niets.:thinking:

Dan wordt het Ziggo bellen of op een andere wijze contact opnemen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Verwijderd account
Niet van toepassing
Volgens mij gewoon op de beginpagina van mijn ziggo naar beneden scrollen en bij gratis extras kiezen voor extra tv-pakket naar keuze en op versturen klikken

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/welkom/
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Foutje mijnerzijds, ik had "extra" over het hoofd gezien en heb zelf geen extra's, niet in beeld.
Lady73_nl
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het kiezen van de gratis extra kan inderdaad op de startpagina de eerste keer. Maar als je eenmaal gekoen hebt hoe wijzig je hem dan weer?
Bij de zenderpakketten beheren oals Be rt aangeeft staat hij wel, maar kan niets aanpassen 😞
Witteveen

Level 7
  • 194Posts
  • 7Oplossingen
  • 24Likes
Je kunt gewoon op de startpagina je nieuwe keus maken. Het is allemaal aanklikbaar. Getest tot dat ik het moet gaan verzenden. Ook zie ik een handje op de knop verstuur. Dus ga ik er van uit dat je iedere maand wat anders kunt kiezen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik vrees dat ik in herhaling val maar ik heb destijds ook de extra's besteld en kan nu weer kiezen als ik inlog bij mijn ziggo, op de startpagina scroll je naar beneden tot:

Extra tv-pakket naar keuze - Kies je tv-pakket

Welke van de drie kies je? Ziggo Sport Totaa l * Movies & Series L * Kids

Kies het pakket naar keuze, het keuzerondje wat voor het pakket staat kleurt oranje

En druk op verstuur

Duidelijker kan ik het niet uitleggen, mocht het keuzescherm echter niet aanwezig zijn dan zou
ik de helpdesk bellen of wachten tot maandag als de moderatoren weer aanwezig zijn.

Uitgelicht topic