Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De Ziggo zender van de maand mei: TV 538 en meer!

27 april is het alweer zover. Koningsdag! Deze feestelijke dag kan natuurlijk niet voorbij gaan zonder 538Koningsdag, live vanuit Breda.

Vanaf vrijdag 27 april wordt daarom TV 538 op kanaal 538 opengezet voor alle Ziggo klanten. Met een CI+ module of Mediabox kijk je naar de zender op TV en via Ziggo GO natuurlijk waar je maar wilt. Zo geniet je tijdens Koningsdag volop van optredens van onder anderen Chef's Special, Armin van Buuren en Kraantje Pappie, alsof je er live in Breda bij bent!
Als zender van de maand is TV 538 de hele maand mei ook nog vrij te ontvangen. Vermaak je deze maand met de nieuwe programma's 'Track Checker' en 'De Laatste". Uiteraard zie je ook de vaste programma's als 'De week van 538' en "Vijf Keer'. Wil je ook na de maand mei blijven genieten van de zender, bestel dan Ziggo Movies en Series XL. Nu de eerste maand gratis!


Track Checker
In dit nieuwe programma gaat 538-dj Barend van Deelen samen met een bekende gast op zoek naar de echte betekenis van songteksten uit nieuwe tracks.

De Laatste
"Wanneer heb je voor het laatst een naaktfoto ontvangen?". Nee, wij hoeven jullie antwoorden niet :laughing:. Het is een voorbeeld van een vraag die gesteld kan worden in dit nieuwe TV 538 programma. Bekende Nederlanders krijgen de meest originele, grappige en gênante vragen voor hun kiezen, gesteld door de 538-dj's. Dit zorgt voor nooit eerder vertelde verhalen, eerlijke antwoorden en hilarische situaties.


Meer muziek in de maand mei!
Kan je geen genoeg krijgen van de muziek? In mei geniet je gratis van nog veel meer muziekzenders uit het Ziggo Movies en Series XL - abonnement
- MTV Music 24 - Kanaal 601
- DanceTrippin - Kanaal 602
- SLAM! - Kanaal 603
- MTV Brand New - Kanaal 604
- Stingray LiteTV - Kanaal 605
- MTV Live HD - Kanaal 613

Dus trek je meest hippe outfit aan, 'put on your dancing shoes' en ga samen met ons dansend het voorjaar in!


*** UPDATE! Nu nog meer muziek! ***

We kunnen geen genoeg krijgen van de muziekzenders deze maand. Daarom zijn er nog een aantal zenders toegevoegd die in mei gratis via digitale TV (met Mediabox of CI+ module) of Ziggo GO te zien zijn:
- VH1 Classic - Kanaal 606
- Stingray Brava - Kanaal 607
- Mezzo - Kanaal 608
- Stingray Djazz - Kanaal 609
- TV Oranje - Kanaal 610
- 100%NL - Kanaal 611
- 192TV - Kanaal 612
- NickMusic - Kanaal 304
6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Wanneer heb ik voor het laatst een naakt foto ontvangen? Nou, ik ga eens even nadenken hoor, momentje. Ik heb zo het antwoor wel .... Hmm, denk, denk en nog eens denk. Jeetje, laat ik daar nu geen antwoord op hebben.

In ieder geval bedankt voor een maand genieten van deze zender incl. morgen tijdens Koningsdag. Super tof, hoef ik de deur niet uit en kan ik nog even nadenken wat voor antwoord ik kan geven op de vraag :joy: :rofl:

Veel plezier met kijken en een fijne dag morgen, waar je ook maar mag zijn tijdens Koningsdag.
Verwijderd account
Niet van toepassing
ja heb beeld hier op kanaal 538 maar heb ook beeld bij kanaal 601 slam tv zeker opgenzet vanwege koningsdag
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
marcello74 wrote:
ja heb beeld hier op kanaal 538 maar heb ook beeld bij kanaal 601 slam tv zeker opgenzet vanwege koningsdag


Verrassing! Ook van kanaal 601 tot en met 605 en 613 kan je vanaf vandaag en de hele maand mei nog genieten!
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Wow, super zeg!
Bedankt Ziggo, nu nog meer reden om gewoon lekker thuis te blijven vandaag. :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nog meer verrassing. We hebben nog 8 zenders toegevoegd! Geen reden meer om niet te dansen, deze maand!
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Lycke Ziggo wrote:
Nog meer verrassing. We hebben nog 8 zenders toegevoegd! Geen reden meer om niet te dansen, deze maand!
Oeps, dat zijn er dan nu wel heel veel zeg 🙂 Denk dat ik het weekend maar thuis blij en vrienden uitnodig met wat drinken er bij.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic