Vanochtend dagpas FoxSport voor eredivisie besteld. Alle stappen doorlopen, keurig per email bevestiging gekregen. Kanaal 421 blijft echter foutmelding 16-4 tonen. Klantenservice gebeld, medewerker reset de CI+-module. Geen resultaat. Bij verder onderzoek blijkt de bestelling in het systeem van Ziggo geannuleerd te zijn. Opnieuw besteld, weer wachten, opnieuw geen beeld. Weer gebeld. Dit keer op verzoek van de Ziggo-medewerker de stroom even van het toestel gehaald. Weer niets. Dagpas voor de derde keer besteld. Etc. etc.
Telkens wel een bevestiging van de bestelling, maar geen beeld.
Voor de vierde keer gebeld. Klantenservice-medewerker is wel behulpzaam maar kan het probleem niet oplossen. Uiteindelijk doorverbonden met iemand van de administratie. Zij kan zien dat alle bestellingen niet doorkomen en geeft aan: 'Ja, er bestellen veel mensen een dagpas. Eigenlijk moet je hem een dag van tevoren bestellen. Anders is het gewoon een kwestie van geluk hebben of je 'm krijgt'.
Wat een trieste gang van zaken als het werkelijk zo is!! Zijn wij de enigen met dit probleem?