EJM1997

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dagpas bestellen lukt niet

Vanochtend dagpas FoxSport voor eredivisie besteld. Alle stappen doorlopen, keurig per email bevestiging gekregen. Kanaal 421 blijft echter foutmelding 16-4 tonen. Klantenservice gebeld, medewerker reset de CI+-module. Geen resultaat. Bij verder onderzoek blijkt de bestelling in het systeem van Ziggo geannuleerd te zijn. Opnieuw besteld, weer wachten, opnieuw geen beeld. Weer gebeld. Dit keer op verzoek van de Ziggo-medewerker de stroom even van het toestel gehaald. Weer niets. Dagpas voor de derde keer besteld. Etc. etc.
Telkens wel een bevestiging van de bestelling, maar geen beeld.
Voor de vierde keer gebeld. Klantenservice-medewerker is wel behulpzaam maar kan het probleem niet oplossen. Uiteindelijk doorverbonden met iemand van de administratie. Zij kan zien dat alle bestellingen niet doorkomen en geeft aan: 'Ja, er bestellen veel mensen een dagpas. Eigenlijk moet je hem een dag van tevoren bestellen. Anders is het gewoon een kwestie van geluk hebben of je 'm krijgt'.
Wat een trieste gang van zaken als het werkelijk zo is!! Zijn wij de enigen met dit probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Heb je al een dagpas besteld maar heb je nog steeds zwart beeld?
Let op! Heb je een IRDETO Smartcard? Gebruik dan in géén geval de [opnieuw ophalen]-knop! Plaats de bestelling opnieuw in Mijn Ziggo.


  • Log in op je Mijn Ziggo
  • Ga naar [Producten]
  • Klik op het tabblad [Televisie]
  • Druk op [Instellingen] bij de Smartcard waarmee je besteld hebt
  • Klik op de grote oranje knop [Opnieuw ophalen]
  • Nu wordt jouw zenderpakket opnieuw verstuurd naar de digitale ontvanger
  • Zorg ervoor dat je het juiste FOX Sports kanaal op hebt staan

Binnen 15 minuten kijk je jouw wedstrijd!


Ik heb wel beeld maar de infobalk loopt nog door het scherm.
Dit los je eenvoudig op. Je kijkt namelijk naar het verkeerde kanaal. Zap naar het juiste kanaal en geniet van de wedstrijden.

Dagpaskanalen van FOX Sports op de Mediabox XL

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466

Dagpaskanalen van FOX Sports via de mediabox met het logo van UPC of Ziggo

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466


Hoe bestel ik de dagpas op de Mediabox XL?
Check eerst de tv-gids of jouw favoriete wedstrijd op FOX Sports Eredivisie (1, 2 en 3) of FOX Sports International (4, 5 of 6) te zien is. We willen natuurlijk wel de juiste dagpas bestellen!
Heb je het gevonden? Mooi zo! Dan gaan we nu verder.


  • Zet de tv en de Mediabox XL aan en ga naar kanaal 452 voor FOX Sports Eredivisie en ga voor FOX Sports International naar kanaal 453.
  • Druk op de [Menu-knop] van de afstandsbediening. Nu verschijnt de tv-gids in het hoofdmenu.
  • Kies in het tv-gids menu voor Enkele zender via het pijltje omhoog en druk op [OK].
  • Hier kies je voor de dag die graag wilt huren en druk op [OK].
  • Selecteer Huren en druk op [OK].
  • Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
  • De dagpas is nu besteld! LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Op de volgende kanalen kan je de wedstrijden bekijken:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466
Soms kan het een kwartier duren voordat de bestelling is afgerond. Duurt het toch te lang? Log dan in onze site.

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!


Hoe bestel ik de dagpas op de mediabox met het logo van Ziggo of UPC?
Let op: Heb je nog een Mediabox die alleen SD doorgeeft? Dan kun je de dagpas niet bestellen! Dit komt doordat Fox Sports geen SD-kanalen heeft.

Check eerst de TV gids of jouw favoriete wedstrijd op FOX Sports Eredivisie (1, 2 en 3) of FOX Sports International (4, 5 of 6) te zien is. We willen natuurlijk wel de juiste dagpas bestellen.
Heb je het gevonden? Mooi zo! Dan gaan we nu verder.


  • Zet de mediabox en de tv aan.
  • Ga naar kanaal 451 en wacht tot het overzicht is ingeladen.
  • Met het pijltje omhoog en omlaag blader je door de verschillende dagpassen.
  • Kies je dagpas en druk op [OK].
  • Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
  • De Ziggo dagpas is nu besteld! We sluiten de bestelapplicatie af door op de [UPC/Ziggo-knop] op de afstandsbediening te drukken.
  • LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden op:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466

Soms kan het een kwartier duren voordat de bestelling is afgerond. Duurt het toch te lang? Log dan in Samsung-, Homecast-, Humax- of een Ciscobox? Check dan eerst of jouw Mediabox HD zenders kan ontvangen. Klik even op het merk en zoek de Mediabox op die je thuis hebt staan. Wel zo makkelijk!


  • Zet alvast je televisie en Mediabox aan op een willekeurige zender.
  • Ga nu op je tablet, mobiel of computer naar de bestelpagina en kies voor FOX Sports Eredivisie of FOX Sports International.
  • Kies de dagpas die je wilt en druk op [Bestel].
  • Je krijgt nu het inlogscherm van Mijn Ziggo te zien. Log in en volg de aanwijzingen op het scherm om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Mijn Ziggo account? Maak er dan eentje aan.
  • De dagpas is nu besteld!
Is je dagpas al begonnen?
Binnen enkele minuten wordt deze naar je smartcard gestuurd. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard erin.

Gaat je dagpas in op een andere dag?
Laat je televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan.

Wil je je dagpas annuleren?
Je kunt een dagpas annuleren tot één uur voor aanvang. Ga hiervoor naar deze pagina in jr Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op [Annuleer].

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 421
  • FOX Sports Eredivisie 2: 422
  • FOX Sports Eredivisie 3: 423
  • FOX Sports International 4: 424
  • FOX Sports International 5: 425
  • FOX Sports International 6: 426


Hoe bestel ik de dagpas met een CI+ module?
Of je de dagpas kan bestellen, hangt af van de regio waar je woonachtig bent. Controleer dit eerst even op deze pagina.


  • Zet alvast je televisie en Mediabox aan op een willekeurige zender.
  • Ga nu op je tablet, mobiel of computer naar de bestelpagina en kies voor FOX Sports Eredivisie of FOX Sports International.
  • Kies de dagpas die je wilt en druk op [Bestel].
  • Je krijgt nu het inlogscherm van Mijn Ziggo te zien. Log in en volg de aanwijzingen op het scherm om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Mijn Ziggo account? Maak er dan eentje aan.
  • De dagpas is nu besteld!
Is je dagpas al begonnen?

Binnen enkele minuten wordt deze naar je smartcard gestuurd. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard erin.

Gaat je dagpas in op een andere dag?
Laat je televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan.

Wil je je dagpas annuleren?
Je kunt een dagpas annuleren tot één uur voor aanvang. Ga hiervoor naar deze pagina in Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer.

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 421
  • FOX Sports Eredivisie 2: 422
  • FOX Sports Eredivisie 3: 423
  • FOX Sports International 4: 424
  • FOX Sports International 5: 425
  • FOX Sports International 6: 426

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!


Je antwoord niet gevonden? Start dan je eigen topic!

Bekijk in context

18 Reacties 18
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Fox Sport Eredivisie heeft meerdere kanalen. (421, 423 en 425 zo uit mijn hoofd)
Was op die andere kanalen ook niks te zien? Vorig seizoen kreeg ik helemaal geen bevestigings mail meer. En dan maar hopen dat het was geactiveerd. Slapeloze nacht gehad voor DE wedstrijd Feyenoord - Heracles in mei...:cold_sweat:

BTW: Goed in de gaten houden dat die 'mislukte' bestellingen niet worden doorgevoerd in de factuur...
EJM1997
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook de andere kanalen gaven inderdaad geen beeld. En natuurlijk zijn we nogal bezorgd dat alle bestellingen gefactureerd gaan worden. De geruststelling van de administratieve medewerkster dat dit niet het geval zou zijn heeft ons niet helemaal overtuigd...
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Dat is zonde, @EJM1997! Laten we dit we zo snel mogelijk regelen zodat je lekker op de bank je favoriete club kan bewonderen! Ik stuur je even een privéberichtje om jouw gegevens te vragen.
MIchaelJanssen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bent niet de enige. Vandaag, zondag, lukt het weer eens niet om voor 7,95 een dagpas te bestellen. Vorige week ook al niet. En vorige seizoen bij de kampioenswedstrijd ook niet. Heb toen een maand gratis gekregen. Techniek is dramatisch. Ziggo faalt keer op keer. Foutmelding EE2 kun je online niks mee. Ook zo amateuristisch. Nu opletten dat ze de centen niet afschrijven: die techniek loopt goed. Triest.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Misschien beter om als je persé wilt kijken, rechtstreeks via FoX Sports een dagpas te bestellen en online te kijken :
https://www.foxsports.nl/abonneren/go/631
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Jammer genoeg sta je er niet alleen voor. Het zal na het weekend Ziggo wel duidelijk zijn dat meerdere mensen problemen hadden met Foxsports Dagpassen.
Remo65

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij valt het op dat het met name dit jaar(seizoen) dramatisch is met de dagpas die we bestellen via de mediabox. Vorig jaar totaal geen probleem, nu al 3 maal geen beeld - echter wel dat hij gehuurd is, en die ook op de factuur verschijnt.
Gisteren bij Ziggo totaal geen benul hoe dit kan, omdat ze niet in het systeem kunnen. Vanochtend ben ik teruggebeld, nog steeds geen verklaring, wel een kleine troost in de vorm van een aantal maanden foxsport, maar of het daarna werkt...... dar moesten we maar zien tegen die tijd.
Op deze manier blijf je natuurlijk water naar de zee dragen, en ze willen echt van de klanten af.
We zullen zien tegen die tijd, of juist niet.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Welkom op de Community, Remo65.

Flink balen dat je zo iedere keer de wedstrijd moet missen! Om gek van te worden. Om samen met jou mee te denken waarom je zwart beeld krijgt, is het handig om te vermelden wat voor box je in huis hebt, op welk kanaal je de bestelling plaatst en of je bijvoorbeeld foutcodes krijgt te zien. Oftewel, hoe meer info hoe beter!
Remo65

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sander, ik heb een ziggo Horizon box Gateway-sam-3.1.
Via kanaal 452 een dagpas proberen te bestellen voor de eredivisie.
Optie ‘huren’ aangeklikt en bevestigd. Daarna gebeurd er niets, geen foutcode oid.
De optie ‘huren’ is ook niet meer zichtbaar.
Afgelopen keer heb ik dit ruim voor de wedstrijd gedaan, ook met de ervaring van de 2 eerdere keren.
Gewoon films bv huren lukt wel, dus daar zit ook geen link in.
Zou mooi zijn om dit probleem bovenwater te krijgen. Bvd
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Goedemorgen Remo65,

De knop huren ontbreekt bij de tweede poging omdat de bestelling dan al gelukt is. Op kanaal 452 kun je dagpassen bestellen voor Fox Sports Eredivisie. De wedstrijd zelf komt op een ander kanaal. Dit is natuurlijk afhankelijk van de bestelde wedstrijd.

Zet de tv en de Mediabox XL aan en ga naar kanaal 452 voor FOX Sports Eredivisie en voor FOX Sports International naar kanaal 453.
Druk op de Menu-knop van de afstandsbediening. Nu verschijnt de TV-GIDS in het Hoofdmenu.
Kies in het TV-GIDS menu voor Enkele zender via het pijltje omhoog en druk op OK.
Hier kies je voor de dag die graag wilt huren en druk op OK.
Selecteer Huren en druk op OK.
Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
De dagpas is nu besteld! LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Op de volgende kanalen kan je de wedstrijden bekijken:

FOX Sports

Eredivisie 1: 461
Eredivisie 3: 463
Eredivisie 5: 465
International 2: 462
International 4: 464
International 6: 466


Deze instructies zijn specifiek voor de Mediabox XL. Voor de andere apparaten kun je ze ook nalezen in het topic:Alles wat je moet weten over de dagpas!

Succes!
Remo65

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sander, dat is hetgeen we exact doen, dus ook vervolgens naar kanaal 461 voor de wedstrijd.
Kan er wat mis zijn met de Mediabox. Sinds gister als troost FoxSport tijdelijk van jullie gekregen. Via Ziggo Go te volgen op m’n telefoon, echter via de Mediabox en tv alleen te zien alszijnde ‘afspelen vanaf het begin’. Dus niet gewoon ‘live’. Kan hier een link liggen?
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Zodra de gratis maand is afgelopen kun je mij een privébericht sturen. Dan analyseren we het samen en lossen we het op.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
@Sander Ziggo
Ik ga deze week de Dagpas bestellen voor de Klassieker van zondag via de Ziggo site voor een TV met CI+ smartcard module. Ik neem aan dat hier geen problemen mee zijn?
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Boompieapp,

Ja hoor! Het issue waar Remo65 mee te kampen heeft is individueel. Dus je kan de dagpas gewoon bestellen. De dagpas is momenteel al binnen te halen. Mocht je dan toch ergens tegenaan lopen, laat het dan weten.
Remo65

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn probleem met FoxSport is inmiddels opgelost, jullie afd. tv aansluitingen heeft een 'refresh'signaal naar mijn smartcard verstuurd. Schijnt soms nodig te zijn bij oudere Horizon Mediaboxen.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Sander Ziggo wrote:
Boompieapp,

Ja hoor! Het issue waar Remo65 mee te kampen heeft is individueel. Dus je kan de dagpas gewoon bestellen. De dagpas is momenteel al binnen te halen. Mocht je dan toch ergens tegenaan lopen, laat het dan weten.

Met Ziggo als shirtsponsor van Ajax moet het wel goed gaan...;-)
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Boompieapp

Met Ziggo als shirtsponsor van Ajax moet het wel goed gaan...;-)


Zo is dat!:grin:
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Heb je al een dagpas besteld maar heb je nog steeds zwart beeld?
Let op! Heb je een IRDETO Smartcard? Gebruik dan in géén geval de [opnieuw ophalen]-knop! Plaats de bestelling opnieuw in Mijn Ziggo.


  • Log in op je Mijn Ziggo
  • Ga naar [Producten]
  • Klik op het tabblad [Televisie]
  • Druk op [Instellingen] bij de Smartcard waarmee je besteld hebt
  • Klik op de grote oranje knop [Opnieuw ophalen]
  • Nu wordt jouw zenderpakket opnieuw verstuurd naar de digitale ontvanger
  • Zorg ervoor dat je het juiste FOX Sports kanaal op hebt staan

Binnen 15 minuten kijk je jouw wedstrijd!


Ik heb wel beeld maar de infobalk loopt nog door het scherm.
Dit los je eenvoudig op. Je kijkt namelijk naar het verkeerde kanaal. Zap naar het juiste kanaal en geniet van de wedstrijden.

Dagpaskanalen van FOX Sports op de Mediabox XL

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466

Dagpaskanalen van FOX Sports via de mediabox met het logo van UPC of Ziggo

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466


Hoe bestel ik de dagpas op de Mediabox XL?
Check eerst de tv-gids of jouw favoriete wedstrijd op FOX Sports Eredivisie (1, 2 en 3) of FOX Sports International (4, 5 of 6) te zien is. We willen natuurlijk wel de juiste dagpas bestellen!
Heb je het gevonden? Mooi zo! Dan gaan we nu verder.


  • Zet de tv en de Mediabox XL aan en ga naar kanaal 452 voor FOX Sports Eredivisie en ga voor FOX Sports International naar kanaal 453.
  • Druk op de [Menu-knop] van de afstandsbediening. Nu verschijnt de tv-gids in het hoofdmenu.
  • Kies in het tv-gids menu voor Enkele zender via het pijltje omhoog en druk op [OK].
  • Hier kies je voor de dag die graag wilt huren en druk op [OK].
  • Selecteer Huren en druk op [OK].
  • Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
  • De dagpas is nu besteld! LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Op de volgende kanalen kan je de wedstrijden bekijken:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466
Soms kan het een kwartier duren voordat de bestelling is afgerond. Duurt het toch te lang? Log dan in onze site.

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!


Hoe bestel ik de dagpas op de mediabox met het logo van Ziggo of UPC?
Let op: Heb je nog een Mediabox die alleen SD doorgeeft? Dan kun je de dagpas niet bestellen! Dit komt doordat Fox Sports geen SD-kanalen heeft.

Check eerst de TV gids of jouw favoriete wedstrijd op FOX Sports Eredivisie (1, 2 en 3) of FOX Sports International (4, 5 of 6) te zien is. We willen natuurlijk wel de juiste dagpas bestellen.
Heb je het gevonden? Mooi zo! Dan gaan we nu verder.


  • Zet de mediabox en de tv aan.
  • Ga naar kanaal 451 en wacht tot het overzicht is ingeladen.
  • Met het pijltje omhoog en omlaag blader je door de verschillende dagpassen.
  • Kies je dagpas en druk op [OK].
  • Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
  • De Ziggo dagpas is nu besteld! We sluiten de bestelapplicatie af door op de [UPC/Ziggo-knop] op de afstandsbediening te drukken.
  • LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden op:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 461
  • FOX Sports Eredivisie 2: 462
  • FOX Sports Eredivisie 3: 463
  • FOX Sports International 4: 464
  • FOX Sports International 5: 465
  • FOX Sports International 6: 466

Soms kan het een kwartier duren voordat de bestelling is afgerond. Duurt het toch te lang? Log dan in Samsung-, Homecast-, Humax- of een Ciscobox? Check dan eerst of jouw Mediabox HD zenders kan ontvangen. Klik even op het merk en zoek de Mediabox op die je thuis hebt staan. Wel zo makkelijk!


  • Zet alvast je televisie en Mediabox aan op een willekeurige zender.
  • Ga nu op je tablet, mobiel of computer naar de bestelpagina en kies voor FOX Sports Eredivisie of FOX Sports International.
  • Kies de dagpas die je wilt en druk op [Bestel].
  • Je krijgt nu het inlogscherm van Mijn Ziggo te zien. Log in en volg de aanwijzingen op het scherm om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Mijn Ziggo account? Maak er dan eentje aan.
  • De dagpas is nu besteld!
Is je dagpas al begonnen?
Binnen enkele minuten wordt deze naar je smartcard gestuurd. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard erin.

Gaat je dagpas in op een andere dag?
Laat je televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan.

Wil je je dagpas annuleren?
Je kunt een dagpas annuleren tot één uur voor aanvang. Ga hiervoor naar deze pagina in jr Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op [Annuleer].

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 421
  • FOX Sports Eredivisie 2: 422
  • FOX Sports Eredivisie 3: 423
  • FOX Sports International 4: 424
  • FOX Sports International 5: 425
  • FOX Sports International 6: 426


Hoe bestel ik de dagpas met een CI+ module?
Of je de dagpas kan bestellen, hangt af van de regio waar je woonachtig bent. Controleer dit eerst even op deze pagina.


  • Zet alvast je televisie en Mediabox aan op een willekeurige zender.
  • Ga nu op je tablet, mobiel of computer naar de bestelpagina en kies voor FOX Sports Eredivisie of FOX Sports International.
  • Kies de dagpas die je wilt en druk op [Bestel].
  • Je krijgt nu het inlogscherm van Mijn Ziggo te zien. Log in en volg de aanwijzingen op het scherm om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Mijn Ziggo account? Maak er dan eentje aan.
  • De dagpas is nu besteld!
Is je dagpas al begonnen?

Binnen enkele minuten wordt deze naar je smartcard gestuurd. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard erin.

Gaat je dagpas in op een andere dag?
Laat je televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan.

Wil je je dagpas annuleren?
Je kunt een dagpas annuleren tot één uur voor aanvang. Ga hiervoor naar deze pagina in Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer.

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden:

FOX Sports

  • FOX Sports Eredivisie 1: 421
  • FOX Sports Eredivisie 2: 422
  • FOX Sports Eredivisie 3: 423
  • FOX Sports International 4: 424
  • FOX Sports International 5: 425
  • FOX Sports International 6: 426

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!


Je antwoord niet gevonden? Start dan je eigen topic!

Uitgelicht topic