Beantwoord

Copa America 2019 / Africa Cup 2019 uitzending

• 20 mei 2019
  • 11 Reacties
  • 4258x Bekeken

Beste Ziggo & andere leden,

Weet iemand of er een zender is in Nederland die de Copa of de Africa Cup doet uitzenden?
Ik heb topic gelezen met dezelfde vraag een maand geleden, maar toen was er nog niks bekend.
Iemand een idee?

Gegroet Alessandro
icon

Best beantwoord door colombiarules 22 mei 2019, 09:26

Oh, Beste mensen, na weken leuren is de kogel dan door de kerk: FOX SPORTS GAAT OOK DE COPA AMERICA UITZENDEN.

Zie mijn reactie hieronder..

Beste Luís,

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels is de programmering van volgende maand bekend. Vanaf 14 juni aanstaande zullen de wedstrijden van de Copa America bij ons te zien zijn. Deze wedstrijden worden uitgezonden op kanaal 4, 5 en 6.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice FOX Sports
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beide toernooien worden live uitgezonden op Fox Sports.
@Zeeburgia Hoe weet je dat nou? Ik ben al maanden bezig om erachter te komen of Fox deze rechten heeft, eerst bij ZIggo, maar die gaven gelijk aan deze niet te hebben. Fox had ze de afgelopen 3 edities, maar dat contract liep vorig jaar af. Nu geven zij mij maandelijks aan deze niet te hebben, ook vorige week nog...

Wat wel raar is, is dat ik ze online zie bouwen aan uitzendpagina's van / voor de Copa America uitzendingen. Vooropgesteld; ik hoop dat je gelijk hebt hoor. Maar heb jij andere info dan ik? En is de bron betrouwbaar?
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron want ik ben ook al een tijd aan het rondneuzen naar de uitzendrechten van deze 2 toernooien.
Reputatie 3
Badge +1
Echt wel makkelijk te vinden via google:

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1197021/copa-america-juni-live-fox-sports

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/3051103/wat-jij-moet-weten-over-afrika-cup

Excuses voor de link naar de Copa America, want dat bericht heeft betrekking op de uitzendingen van Fox Sports van 3 jaar geleden.
Wat ik nu begrijp zend Fox de Copa America niet live uit, maar geeft wel samenvattingen.
De link naar de Afrika Cup is wel correct.
Reputatie 7
Badge +25
Echt wel makkelijk te vinden via google:

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1197021/copa-america-juni-live-fox-sports

Dit is een verouderde pagina, gaat over de Copa America Centenario(ook wel bekend als de Pan-American Cup of Copa Panamericana) was een voetbaltoernooi dat in 2016 gehouden werd .

Edit, nu is dit bericht overbodig.
Tsja... Ik ben er bang voor want kreeg gisteren onderstaande als reactie:

Geachte heer Van Baren,
>
> Bedankt voor uw bericht.
>
> Vooralsnog hebben wij hiervan geen uitzendrechten. Mocht dit wijzigen, dan
> wordt dit uiteraard aangegeven in onze programmering.
>
> Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Klantenservice FOX Sports
Oh, Beste mensen, na weken leuren is de kogel dan door de kerk: FOX SPORTS GAAT OOK DE COPA AMERICA UITZENDEN.

Beste Luís,

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels is de programmering van volgende maand bekend. Vanaf 14 juni aanstaande zullen de wedstrijden van de Copa America bij ons te zien zijn. Deze wedstrijden worden uitgezonden op kanaal 4, 5 en 6.

Met vriendelijke groet,

Beste leden, welk Fox Sport pakket moet ik nemen daarvoor?
Ik ben daar niet zo bekend mee.
Wij hebben momenteel het Max Pakket van Ziggo zit daar iets van Fox bij?
Reputatie 7
Badge +35
Fox zit niet in standaard in het pakket. @AN3CCAHNPO
Voor Fox 4, 5 en 6 heb je dit extra abonnement nodig: FOX Sports International
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/fox-sports-international
Oke bedankt, dus zender 4, 5 en 6 kan ik Copa en Africa Cup kijken?
Reputatie 7
Badge +35
@AN3CCAHNPO Als dit de juiste informatie is van FOX, dan wel.

Beste Luís,

Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Reageer