Ellimastar

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Combi abonnement: gratis extra's

Ik heb sinds 10 april ‘19 een Vodafone abonnement op mijn telefoon. Ik heb ook een ziggo abonnement thuis, krijg wel korting maar je krijgt toch ook een extra keuze zender van ziggo kado??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je al in Mijn Ziggo gekeken of je daar een pakket kan kiezen?

Zie het stappenplan:
Je gratis Extra tv-pakket activeren.

Lukken deze stappen?
Zo ja laat het SVP weten.

Zo nee, laat het hier zeker weten, dan kan een Ziggo moderator zien wat er fout gaat.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je community profiel staat, dan kunnen ze direct de gegevens erbij pakken. (deze gegevens zijn niet openbaar te zien)
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je al in Mijn Ziggo gekeken of je daar een pakket kan kiezen?

Zie het stappenplan:
Je gratis Extra tv-pakket activeren.

Lukken deze stappen?
Zo ja laat het SVP weten.

Zo nee, laat het hier zeker weten, dan kan een Ziggo moderator zien wat er fout gaat.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je community profiel staat, dan kunnen ze direct de gegevens erbij pakken. (deze gegevens zijn niet openbaar te zien)
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Ellimastar, welkom op de Community!

Het kan tot ongeveer 8 weken duren voordat je in aanmerking komt voor de gratis extra's. Ik zie dat je op 10 juni in de avond een mail hebt gehad met de boodschap dat je gratis extra's zijn geactiveerd. Dit betekent dat je via je Mijn Ziggo nu je gratis zenderpakket kan aanvragen. Je kan dus los 🙂

Uitgelicht topic