Freek 123

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

coaxkabel te kort wat is de beste? voor 4 k tv

Al heel fijn dat er een cat 6 ethernet meegeleverd! Das prima! Jammer coaxkabel te kort! Welke is het beste voor een 4k tv? En niet te duur? Hoelang gaat de box next mee? Zijn ze al bezig met een opvolger? Weinig zenders die mijn interesse kunnen hebben meer dan de helft kan er bij mij uit! Wanneer mogen we zelf gaan kiezen voor een tv pakket wat ik wil?ben er heel blij mee maar het aanbod van ondemand mag wel wat uitgebreider! Mag wel verhoogt worden met 1000%.ik mis een classic movie Chanel.
5 Reacties 5
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Hallo, een 4g afgeschermde coax is voldoende. Bijvoorbeeld hirschmann. De nexr is net uit dus opvolging zit er oorlopig niet in. Streamen is de toekomst, dmv apps.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Freek 123 . Welkom hier!
Een korte beginpost, met een hele hoop vragen er in. Ik zet de boel even op een rijtje ^^.


Jammer coaxkabel te kort! Welke is het beste voor een 4k tv? - Hier geeft @Andre Verbeek al antwoord op. Welke lengte heb je nodig? Wellicht kan ik je er 1 sturen 🙂
En niet te duur? - Zie hier boven.
Hoelang gaat de box next mee? - De tijd zal het leren!
Zijn ze al bezig met een opvolger? - Nee. De Next is nog maar net uit! Wat zou je graag anders/nieuw zien, in een opvolger? 🙂
Weinig zenders die mijn interesse kunnen hebben meer dan de helft kan er bij mij uit! - Hier lopen denk ik alle klanten tegenaan. Ik denk niet dat er klanten zijn die naar alle zenders uit hun pakket kijken. Dit is voor ons wel de manier om alles zo voordelig mogelijk beschikbaar te maken. De abonnementen zijn dusdanig ingericht, dat er vaak voor iedereen wel wat moois in zit.
Wanneer mogen we zelf gaan kiezen voor een tv pakket wat ik wil? - Ik ben geen goede toekomstvoorspeller ;-). Geen idee, dus. Ik weet niet of het überhaupt ooit beschikbaar wordt. Volgens mij zijn er wel aanbieders geweest die deze vorm hebben geprobeerd, in het verleden. Ik geloof dat het uiteindelijk geen groot succes was.
ben er heel blij mee maar het aanbod van ondemand mag wel wat uitgebreider! - Vertel! Wat mis je zoal? Ik kan je wensen altijd kenbaar maken!
Mag wel verhoogt worden met 1000%. - 1000%? Poeh! Dat is wel een hoop. Ik weet niet of dat is te realiseren voor de huidige prijzen.
ik mis een classic movie Chanel. - heb je een voorbeeld van een dergelijke zender? 🙂
Freek 123
Topicstarter
Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoii lycke nou dat zou fijn zijn! Ik heb 7 meter nodig coaxkabel.
Tv kanalen erbij zoals syfy en ABC,CBS en andere zenders met goeden tv series en films.
We hebben ooit TMC gehad die mis ik.
En bedankt voor je reactie!!
Top!! Mvg Freek
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Freek,

Ai. Langer dan 5 meter heb ik helaas niet in de aanbieding voor je :-(. Deze zul je dan toch even zelf moeten aanschaffen.

De zenders die je noemt worden volgens mij allemaal niet in Nederland aangeboden, dus ik ben bang dat dit ook niet zomaar zal veranderen. Wel zet ik natuurlijk je wens voor het soort zender intern door. Wat trouwens wel goed nieuws is; Film1, waar eerder over gemeld werd dat het zou verdwijnen, blijft wel in ons aanbod!
Freek 123
Topicstarter
Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Lycke
Bedankt voor je reactie!
Ja jammer ga wel op zoek naar een coaxkabel!
Ik weet dat streamen de toekomst is/word.
Hoop echt dat er meer films en series bij komen bij ondemand!
Film 1 is erg duur!!! Vind ik!
Ben erg blij met de nieuwe tv box next hoop dat er veel tv apps bij komen!!! Natuurlijk gratis of voor een redelijke bedrag!!
We houden kontact!
Mvg Freek.

Uitgelicht topic