1
Vraag
2
Reacties
hermien

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Basispakket - recht op gratis extra's?

zijn er hier nog meer mensen die het basispakket van ziggo hebben? of gecombineerd met Vodafone? volgens de site krijg je dan movies en series op on demand erbij, mijn vriend aan de andere kant van vught heeft t namelijk ook .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi hermien
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Bekijk in context

4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Wat is 'het basispakket' van Ziggo. Ken ik niet.
Heb je een of andere verouderde abonnementsvorm?
FF checken bij Mijn Ziggo.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi hermien
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
hermien
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi
bij mijn pakket staat TV standaard, tot vorig jaar heb ik het gratis pakket movies en series XL erbij gehad, dit was afgelopen en volgens ziggo had geen recht meer op de gratis variant movies en series L, mijn vriend woont aan de andere kant van vught en heeft dezelfde internet snelheid als ik 25 mbts downloadsnelheid en die heeft het wel erbij, dit vind ik dus raar, heb ziggo en vodafone al n paar jaar samen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi hermien
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Er zijn een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen.
De gratis extra’s gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan.

De geselecteerde abonnementen van Vodafone:

  • Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement. De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together extra. En de € 5 korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017.

De geselecteerde abonnementen van Ziggo:

  • Een abonnement voor vast internet voor consumenten van Ziggo (waaronder Connect Start, Complete en Max)
  • Een extra TV-pakket ontvang je alleen wanneer je ook Digitale Televisie afneemt.

Voorwaarden:

Weet je zeker dat je hieraan voldoet en dat je facturen worden toegezonden naar hetzelfde adres (dus je moet een contract hebben van Ziggo en Vodafone op hetzelfde adres en niet op twee verschillende adressen). Check eenvoudig of je in aanmerking komt voor de gratis extra’s van Vodafone en Ziggo. Binnen een paar stappen weet je waar je aan toe bent.

Lees ook deze pagina even door 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic