Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

Zender van de maand juni: Discovery Science

That's one small step for (a) man, one giant leap for mankind. Bedoelde Neil Armstrong nou een mens of dé mens toen hij de eerste stap op de maan zette? Daarover zijn hete discussies. Ruimtevaart is sowieso voor veel mensen een groot mysterie. Word jij getriggerd door explosies, robots en factchecks? Dan ben jij deze maand ‘over the moon’. Discovery Science is namelijk de zender van de maand juni.

Vijf sterren
Wat mag je absoluut niet missen deze maand?

The Man Who Tweeted Earth
Commandant Chris Hadfield tweet, schiet schitterende foto’s en communiceert met mensen op aarde terwijl hij met een snelheid van 28.000 km/u rond de aarde slingert aan boord van het International Space Station. Als dat geen nieuwe dimensie van ruimtebeleving is…
vanaf 6 juni om 20.10 uur

Mythbusters: The Search
Broodje-aapverhalen, Hollywood zit er vol mee. Who you gonna call? Mythbusters! In deze serie nemen 10 busters het tegen elkaar op om één van de nieuwe presentatoren te worden. Kyle Hill staat aan het roer van deze spannende afvalrace. Mythes worden ontrafeld en de handigheid, wetenschappelijke kennis en creativiteit van de busters wordt zwaar op de proef gesteld.
vanaf 9 juni om 18.30 & 21.00 uur

De maand juni staat ook in het teken van International Asteroid Day (30 juni).

Waar kan ik kijken?
Heb je nog geen Ziggo Movies & Series XL? Dan kun je deze maand gratis* kijken naar Discovery Science op kanaal 202 en 996.
*met digitaal abonnement
3 Reacties 3
PieterBoes

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 43Likes
Zo lang dergelijke zenders niet in HD worden doorgegeven is het niet de moeite waard om er naar te kijken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik vind de programma's zeer de moeite waard om te bekijken.
Juist voor dit blok zenders heb ik een uitgebreider abonnement.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Odanks de sd versie, vind ik het beeld wel mooi hoor. Met de horizon is dit best om aan te zien. En om nou te zeggen goh wat slecht beeld absoluut niet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic