BorrokObumma

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Wifispots uitzetten

Ik wil de ziggo hotspot uitzetten maar dit is blijkbaar onmogelijk!!! Ik heb in de modem (connect box) en via de "mijn ziggo" proberen te zoeken maar kan niet vinden hoe je hem moet uitzetten. Wel staat er "AAN" en de reset optie bij mijn ziggo maar geen mogelijkheid on hem dus uit te zetten.

Op de informatie site van Ziggo laten ze zien dat er een optie aan en uit moet zijn maar de uit functie kan ik dus nergens vinden en dus is mijn hoop dat hier misschien iemand weet hoe dit moet??

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als het niet lukt dan maar even de helpdesk bellen of via de chat vragen het uit te zetten. Het zit in ieder geval niet in de Connectbox.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
U vindt de optie aan/uit door in te loggen op mijn Ziggo en naar producten, internet te gaan. Even naar beneden scrollen.
BorrokObumma
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:
U vindt de optie aan/uit door in te loggen op mijn Ziggo en naar producten, internet te gaan. Even naar beneden scrollen.


Zoals ik al zei is die optie er niet... Hij staat op AAN maar er is geen optie om hem uit te zetten.

"WifiSpots
Overal waar je binnenstapt automatisch verbinding met wifi. Zonder extra kosten. Klinkt goed? Zet hieronder je Wifispots aan of lees meer over hoe Ziggo Wifispots werkt.

WifiSpots Aan
Gebruikersnaam xxxxxxx
Wachtwoord xxxxxxxxxx

Reset wachtwoord"

Dit zijn alle opties.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dan kijkt u op de verkeerde plaats. Producten selecteren en dan de tab internet.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Ik zie een mogelijkheid om op een rondje voor - O uit - te klikken in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen.
Klik je op het rondje voor Uit, dan komt er een knop Opslaan onder te staan.

Is dit bij jou niet te zien? BorrokObumma

WifiSpots

Overal waar je binnenstapt automatisch verbinding met wifi. Zonder extra kosten. Klinkt goed? Zet hieronder je Wifispots aan of lees meer over hoe Ziggo Wifispots werkt.

O Aan

O Uit

Gebruikersnaam

XXXXXXXXXXX

Wachtwoord

XXXXXXXXXXXXXXX

O Reset wachtwoord
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als het niet lukt dan maar even de helpdesk bellen of via de chat vragen het uit te zetten. Het zit in ieder geval niet in de Connectbox.
BorrokObumma
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Be rt wrote:
Ik zie een mogelijkheid om op een rondje voor - O uit - te klikken in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen.
Klik je op het rondje voor Uit, dan komt er een knop Opslaan onder te staan.

Is dit bij jou niet te zien? BorrokObumma

WifiSpots

Overal waar je binnenstapt automatisch verbinding met wifi. Zonder extra kosten. Klinkt goed? Zet hieronder je Wifispots aan of lees meer over hoe Ziggo Wifispots werkt.

O Aan

O Uit

Gebruikersnaam

XXXXXXXXXXX

Wachtwoord

XXXXXXXXXXXXXXX

O Reset wachtwoord


Nope, kan die optie niet vinden en vind het raar dat andere hem wel hebben.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Dan wordt het Jan F. zijn advies volgen:

Jan F. wrote:
Als het niet lukt dan maar even de helpdesk bellen of via de chat vragen het uit te zetten. Het zit in ieder geval niet in de Connectbox.

Uitgelicht topic