Vraag

WifiSpots, geen gebruikersnaam en wachtwoord.

Toon eerste bericht

34 Reacties

Serkan Ziggo schreef:

Hi All,

Ik heb helaas nog geen goed nieuws.

Het probleem is bij een deel van onze klanten op 8 maart verholpen, maar de volledige oplossing hebben we helaas nog niet. We zijn nog aan het testen of alles nu werkt zoals het hoort en onze IT afdeling is er nog steeds druk mee bezig. Mooier kan ik het op dit moment ook niet maken.

Je had het wel mooier kunnen maken !
Als ik dit eerder had geweten had ik afgelopen week NOOIT mijn wachtwoord verandert. Ik heb nu dus ook opeens een gebruikersnaam staan en geen wachtwoord erbij sinds afgelopen week. Geen mogelijkheid om te resetten en de klantenservice vertelt mij dat er blijkbaar problemen mee zijn.

Zou ZIGGO zijn klanten niet eens een keer informeren ???
Frans_2017 schreef:

Serkan Ziggo schreef:

Hi All,

Ik heb helaas nog geen goed nieuws.

Het probleem is bij een deel van onze klanten op 8 maart verholpen, maar de volledige oplossing hebben we helaas nog niet. We zijn nog aan het testen of alles nu werkt zoals het hoort en onze IT afdeling is er nog steeds druk mee bezig. Mooier kan ik het op dit moment ook niet maken.

Je had het wel mooier kunnen maken !
Als ik dit eerder had geweten had ik afgelopen week NOOIT mijn wachtwoord verandert. Ik heb nu dus ook opeens een gebruikersnaam staan en geen wachtwoord erbij sinds afgelopen week. Geen mogelijkheid om te resetten en de klantenservice vertelt mij dat er blijkbaar problemen mee zijn.

Zou ZIGGO zijn klanten niet eens een keer informeren ???

Er is intussen al wel weer 16 dagen grondig getest of het allemaal nu wel werkt naar behoren.
Da's een mooi begin nietwaar?
Sterker nog, in de probleemoplossing bij "maximaal aantal users bereikt" op de hotspot staat:

Het kan een idee zijn om je wachtwoord te resetten.

Haal dit dan weg op dit moment, nu worden steeds meer mensen de dupe (waarvan ik er afgelopen week dus bij ben gekomen om deze opmerking in de probleemoplosser).

Hou je klanten op de hoogte ZIGGO !!!!
Uitgelicht
Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag,

Mijn collega's hebben de gebruikersnamen en wachtwoorden weten te herstellen. Ze geven echter nog aan dat het resetten van het wachtwoord nog niet werkt. foutmelding: "Het verzoek is helaas mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met onze klantenservice".

Er word een oplossing voor alle getroffen klanten voorbereid, de verwachte oplostijd is helaas nog onbekend.
Serkan Ziggo schreef:

Goedemiddag,

Mijn collega's hebben de gebruikersnamen en wachtwoorden weten te herstellen. Ze geven echter nog aan dat het resetten van het wachtwoord nog niet werkt. foutmelding: "Het verzoek is helaas mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met onze klantenservice".

Er word een oplossing voor alle getroffen klanten voorbereid, de verwachte oplostijd is helaas nog onbekend.

Mijn gebruikersnaam is van de week verandert van cijfers naar een gebruikersnaam, er staat nog steeds GEEN wachtwoord bij.

Dus er is nog helemaal niks herstelt voor mij.
Serkan,

Wachtwoord (cijfers) en paswoord zijn weer zichtbaar.

Het is mij zojuist gelukt om in te loggen op de hotspot ("Ziggo").

Alles werkt bij mij weer.

Bedankt voor je medewerking !!!
Frans_2017 schreef:

Serkan,

Wachtwoord (cijfers) en paswoord zijn weer zichtbaar.

Het is mij zojuist gelukt om in te loggen op de hotspot ("Ziggo").

Alles werkt bij mij weer.

Bedankt voor je medewerking !!!

Proficiat!
Ik heb meteen gekeken, maar helaasch... Bij mij nog niet.
Had hetzelfde probleem,geen wachtwoord meer zichtbaar in wifispots al vanaf 6 februari , paar keer gebeld met de helpdesk maar die wisten ook nog geen oplossing (in ieder geval voor 2020 Hi) . Heb nu het volgende gedaan de inlognaam van mijnziggo veranderd en op het ogenblik werkt alles weer als vanouds kan wifispots weer aan en uitzetten en een gebruikersnaam en het wachtwoord is nu wel zichtbaar. de gebruikersnaam en wachtwoord zijn net als vroeger (voor 6 Feb.) volkomen willekeurig,maar nu kan ik weer inloggen op wifispots van Ziggo
Grt Hans.
Hansjwt schreef:

Had hetzelfde probleem,geen wachtwoord meer zichtbaar in wifispots al vanaf 6 februari , paar keer gebeld met de helpdesk maar die wisten ook nog geen oplossing (in ieder geval voor 2020 Hi) . Heb nu het volgende gedaan de inlognaam van mijnziggo veranderd en op het ogenblik werkt alles weer als vanouds kan wifispots weer aan en uitzetten en een gebruikersnaam en het wachtwoord is nu wel zichtbaar. de gebruikersnaam en wachtwoord zijn net als vroeger (voor 6 Feb.) volkomen willekeurig,maar nu kan ik weer inloggen op wifispots van Ziggo
Grt Hans.

Helaas. Bij mij werkt dit ook niet.
Ik heb mijn gebruikersnaam veranderd.
Wachtwoord blijft onzichtbaar en is niet te veranderen.
Wel bedankt voor de tip!

Ik vraag me de laatste tijd af in welke mate ik Ziggo in gebreke kan stellen. Ik betaal immers (een deel)voor een beloofde dienst die mij al meer dan een jaar wordt onthouden.
Het is absoluut niet dat ik geen geduld heb laten zien, maar mijn geduld is niet oneindig.

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)