Ik heb mijn probleem op 30 mei aangekaart bij deze community. Diverse mensen van de community hebben zich hierover gebogen waar o.a. ik reacties op heb gegeven. Het aantal verschillende mailadressen die dit veroorzaken wordt steeds langer; het waren een paar maar nu zit ik al boven de 10.
De laatste reactie van de community was een privé bericht van Jamyla Ziggo. Ik heb dat beantwoord op 2 juni.
Omdat het daarna stil werd heb ik nog eens gekeken maar dit topic is gesloten !!??
Betekent dit dat de discussie stil is gelegd in afwachting van de oplossing bij Ziggo of dat dit probleem NIET wordt opgelost?
Ik heb op 22 juni nog per mail gevraagd hoe de stand van zaken was maar kreeg van toen van Lycke Ziggo antwoord dat ze dit uit ging zoeken.
Het blijft stil aan de overkant.
Mijn probleem:
Mijn probleem is dat als ik de mail open met de maandelijkse Ziggo faktuur en op [afbeeldingen tonen] druk de verbinding met ziggo webmail overschakelt naar een niet beveiligde verbinding. Dit is de laatste dagen opgevallen.
Dit gebeurt ook wel bij andere mails maar dat dit ook bij Ziggo mails gebeurt, vind ik erg vreemd.
Ik gebruik W10 met een betaalde virusbeveiliging Bullgard. Het overschakelen komt voor zowel als ik Edge gebruik als ook als ik naar Ziggo webmail ga via Chrome.