1
Vraag
2
Reacties
Marcelf

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

tevredenheidsonderzoek met prijzen - van Ziggo of niet?

ik krijg een popup met een tevredenheidsonderzoek met apple produkten als prijs, komt dit van ziggo?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Wel zeker niet. Je krijgt dat soort dingen niet van Ziggo. Let eens op de email van de afzender. Komt echt niet bij Ziggo vandaan. 

 

Op het moment word je doodziek van die mails. Gisteren 3 stuks ‘van Bol'. Dank voor het invullen van de enquête, u kunt uw prijs hier opvragen. Ik heb helemaal geen enquête ingevuld en Bol geeft, net als mediamarkt etc. niet dergelijke prijzen als smartphones etc. weg.    

Bekijk in context

4 Reacties 4
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Zeer waarschijnlijk niet. Gebruik de zoekfunctie maar eens. oa.

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/malware-beste-ziggo-klant-gefeliciteerd-46857

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Wel zeker niet. Je krijgt dat soort dingen niet van Ziggo. Let eens op de email van de afzender. Komt echt niet bij Ziggo vandaan. 

 

Op het moment word je doodziek van die mails. Gisteren 3 stuks ‘van Bol'. Dank voor het invullen van de enquête, u kunt uw prijs hier opvragen. Ik heb helemaal geen enquête ingevuld en Bol geeft, net als mediamarkt etc. niet dergelijke prijzen als smartphones etc. weg.    

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Willem-A dit zijn geen mails maar pop ups in je browser.

Maar rommel is het zeker.

Is al vaker geplaatst.

https://community.ziggo.nl/veilig-internet-201/beste-ziggo-gebruiker-gefeliciteerd-48972

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @Steefb 

sorry. Inderdaad, je hebt gelijk, maar via mail is het ook een regelrechte ramp. Ik krijg zelden pop-ups en daar ben ik erg blij mee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic