Ron5

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Safe Online installeren op OSX El Capitan

Ik wil op mijn iMac Safe Online installeren nu heb ik de software die daar voor nodig is bewaard en kan deze installeren op de Mac. Zie bijgevoegde foto!

Daar gaat hij door tot tabblad Account en deze blijft wit. Kan mij dus niet aanmelden. Kan hem niet aan mijn abonnement koppelen.
Tot 4 dagen geleden werd deze nog gewoon ondersteund op El Capitan tot de hd op nieuwe geïnstalleerd moest worden. Hoe dit op te lossen

2 Reacties 2
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hoi @Ron5 - allereerst welkom hier!

Wat zuur dat het installeren opeens niet meer lukt. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar het precies misgaat; wat bedoel je precies met dat je de software hebt bewaard? Je kunt het beste proberen om het eerst even helemaal te verwijderen met behulp van deze stappen en vervolgens via deze stappen opnieuw te installeren. Laat je weten of het is gelukt?

Ron5
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb in het verleden de installatie softwarepakket  versie 16.1 bewaard en nu opnieuw geïnstalleerd. Nadat ik Mac Os El Capitan op mijn iMac geïnstalleerd had . Deze wordt niet meer genoemd op jullie site. Kan de versie die jullie nu gebruiken niet installeren. Er kan geen nieuwere versie van Mac Os X op de iMac.
Aangezien ik het oude installatie pakket bewaard had op een andere Mac kon ik deze installeren. Dit gedaan en aan het eind zie je op het scherm staan dat de installatie gelukt is. Het schildje komt in beeld daar op geklikt om mijn abonnement te activeren maar dit kan niet. Pagina is geheel wit. 

Waar kan ik dit nu laten invullen bij Ziggo zodat het programma weer werkt?

 

Uitgelicht topic