Petert87

Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Safe online installeren lukt niet

Goedemiddag,

Ik probeer safe online te installeren op een nieuw apparaat. Echter lukt het niet. Het inloggen lukt niet. Kan het er mee te maken hebben dat ik onlangs de accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone gekoppeld heb?
16 Reacties 16
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Petert87,
Dat zou heel goed kunnen, i.p.v. een gebruikersnaam moet je nu je e-mailadres gebruiken als het goed is om in te loggen in MijnZiggo en eventueel een gewijzigd wachtwoord.
Petert87
Topicstarter
Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Ik heb uiteraard beide inlogmogelijkheden geprobeerd. Zo wel de oude als er nieuwe, maar blijf deze melding krijgen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Petert87,
Zit er toevallig nog een 'oud' antivirusprogramma op je apparaat? Zo ja, deze dan nog eens volledig verwijderen met een verwijdertool van de fabrikant.
Dit geldt echter niet voor de standaard Windows beveiliging, daar hoeft niets mee te gebeuren.
Petert87
Topicstarter
Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Ik had het verwijderd maar nog geen reboot geven
Kan dit een reden zijn waarom ik alleen al niet kan inloggen op de site van f secure om het programma te downloaden?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Petert87,
Als je SafeOnline van Ziggo hebt, kun je alléén maar downloaden via MijnZiggo, niet bij F-Secure.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
En het complete verwijder programma van Safe online staat hier, mocht je dat nog nodig hebben en dan je computer rebooten: https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
Benningbroek

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had dit probleem ook. Begon met probleem dat ik safeonline app niet kon openen en dat in de onderste balk er steeds pogingen werden gedaan om safeonline te openen, maar als ik met cursor daarover ga verdwijnen ze weer.
Heb toen alles verwijderd en probeerde opnieuw erop te zetten maar kreeg zelfde scherm als hierboven, kon mij niet aanmelden. Bij Ziggo zeiden ze dat het waarschijnlijk iets met Ziggo te maken had, later weer proberen....en ja hoor paar uur later lukte het opeens weer om erop te zetten.
Alleen heb ik nu weer zelfde probleem, je kan de app niet openen.
Bij Ziggo verwezen ze mij hierheen of contact met f-secure opnemen, dus maar even hier kijken.....
Enig idee?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ziggo had gisteren een inlogprobleem. Misschien dat het nog een beetje speelt? Heb je safeonline al geinstalleerd of probeer je het nog te downloaden? Weet je zeker dat je gebruikersnaam en wachtwoord goed zijn? Gebruikersnaam moet je nu je e-mailadres zijn.
Benningbroek

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het al geinstaleerd...alles klopt en het staat er gewoon op. Volgens Ziggo ben ik goed beschermd, alleen ik kan niet in de app komen.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Welk apparaat hebben we het eigenlijk over? Als het een windows machine is, kijk dan eens in het beveiligingscentrum of het daar goed staat.
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Wat er aan de hand is weet ik niet echt zoveel verstand heb ik er niet van weet wel dat safe online altijd erg goed werkte tot ik opeens van de een op andere dag een hoop sites niet meer op kon of gedeeltelijk gebruiken kon. Ook de ervaring dat het erg streng is maar het werkt wel goed verder. Heb uiteindelijk het eraf gehaald en een andere op gezet want ik heb ook Windows Defender erop staan wat ook goed is samen met Avast en wat denk je alles werkt zoals het moet en ben best goed beveiligd, (heb ook hamer en beitel bij me voor het geval).
Benningbroek

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is gelukt...of in ieder geval, ik zette computer net aan en miraculeus kon ik weer in safe online app komen...laatste virusdefinities opgehaald en we zijn weer helemaal b(l)ij.

Bedankt mensen voor het meedenken.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Petert87 ben je er nog uitgekomen?

Benningbroek Fijn dat het bij jou inmiddels is gelukt met Safe Online. Bedankt voor je terugkoppeling.
Petert87
Topicstarter
Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Marianne Ziggo wrote:
Petert87 ben je er nog uitgekomen?

Benningbroek Fijn dat het bij jou inmiddels is gelukt met Safe Online. Bedankt voor je terugkoppeling.

Excuus voor het gebrek aan reacties van mijn kant. Op 1 of andere manier zijn de notificaties van dit forum in mijn ongewenste map beland.

Het ging om de pc (windows) van mijn schoonzusje. Daar was ik dit weekend, maar heb nu niet meer kunnen checken of het nu allemaal werkt. Dus dit doe ik zodra ik weer bij haar ben.

Allen hartelijk dank voor de reacties!
vantee1951

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Petert87 wrote:
Goedemiddag,

Ik probeer safe online te installeren op een nieuw apparaat. Echter lukt het niet. Het inloggen lukt niet. Kan het er mee te maken hebben dat ik onlangs de accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone gekoppeld heb?


De installatie lukt niet in Google Chrome. Hier wordt de installatie geblokkeerd. Het lukt wel in explorer
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
vantee1951 wat wordt er precies geblokkeerd? Vaak worden de pop-ups geblokkeerd, maar die kun je toestaan zodat de installatie toch lukt.
Maar gelukkig is het toch gelukt om Safe Online te installeren! 🙂

Uitgelicht topic