hoekbrwr

Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Safe Online blokkeert willekeurige Youtube video's met ongevaarlijke inhoud

Na een herinstallatie van Safe Online op mijn desktop en Laptop begon ik last te krijgen dat ik video's die ik voorheen nog normaal kon bekijken ineens niet meer toegankelijk waren. Na de nodige Google bezoeken kwam ik toch echt bij Safe Online uit.
door dit de deinstalleren ben ik verlost van het probleem.
Ik heb nog eens geprobeerd om op mijn laptop het weer te installeren, maar nu werkt het hele proces van activeren via de website ineens niet meer! Ik heb het maar weer gedeïnstalleerd.
Dezelfde video's worden gewoon getoond als ik de Youtube beperkte modus inschakel. Safe Online blokkeert dus gewoon willekeurige onschuldige video's!
6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.

Heb / had je iets van gezinsregels aanstaan, laatst was ook iemand die websites niet kon bereiken en was dat het probleem.
hoekbrwr
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Het is helaas niet anders! Als het op Windows10 op 2 apparaten gebeurt met verschillende instellingen dan is er iets goed mis! Op mijn Android heb ik geen SafeOnline, maar dat is een ander programma(app). Op mijn PC had ik alle kruizen uitgezet van blokkades in familyrules en op de andere stonden ze nog allemaal aan.
Kan zijn dat dit een vers probleem is na een update?
Voorlopig geen SafeOnline meer!!!! Wel met Windows(Microsoft) Defender.
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hoe het precies aangestuurd wordt weet ik niet, maar voor gezinsregels moet je inloggen op "mijn Ziggo", zou er dan wat bij Ziggo/Safe online geblokkeerd worden?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Heb je een paar voorbeelden van Youtube filmpjes die ineens geblokkeerd worden hoekbrwr? Dan kan ik het hier proberen te reproduceren.
hoekbrwr
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Mark Ziggo wrote:
Heb je een paar voorbeelden van Youtube filmpjes die ineens geblokkeerd worden hoekbrwr? Dan kan ik het hier proberen te reproduceren.

Ik heb SafeOnline nog eens geinstalleerd op mijn brandnieuwe W10 en bingo. De eerste de beste, willekeurige, video die niet ging dus met default instellingen zoals direct na installeren ( https://www.youtube.com/watch?v=RNLLPbMThGM )
Dit is de foutmelding:


Deinstalleren van SO en de problemen zijn weg!
Dit mag niet gebeuren. Hier ga ik verder weinig tijd aan besteden
Antonon

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook bij mij wordt alles van youtube geblokkeerd. Als ik safe online uitschakel kan ik wel naar yuotube.

Een paar weken ? geleden werkte yuotube wel. Wie weet een goede oplossing ? Dus niet safe online uitschakelen.

Uitgelicht topic