Mama79

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe Online

Hallo,

Safe Online geïnstalleerd, ziet er in eerste instantie goed uit.
Maar nu heb ik 2 vragen;


  • Waarom vraagt de device of er behoefte is aan uitbreiding tijdslimiet wanneer we de maximale tijd al bereikt hebben? Hoe krijg ik dat uit?
  • Hoe krijg ik het voor elkaar om alles te blokkeren behalve een tweetal websites? (Dit i.v.m. huiswerktijd waar de kids het zo verleidelijk en moeilijk vinden om geen andere dingen te doen dan huiswerk.....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Mama79, welkom op onze Community! Je hebt nog geen antwoord gekregen zie ik, dus ik ben zelf eens gaan testen met Safe Online.


  • Bedoel je deze melding (zie bijlage)? Lijkt me logisch dat er een melding moet komen die je vertelt dat je tijdslimiet verbruikt is, anders werkt het niet en weet je niet waarom het niet werkt. Hoe zou jij deze melding formuleren?
  • Ik vrees dat zo'n specifieke blokkade op alles behalve 2 websites niet mogelijk is. Je kunt alleen tijdsblokken aangeven en filteren op inhoud (geweld, seks, etc.)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Mama79, welkom op onze Community! Je hebt nog geen antwoord gekregen zie ik, dus ik ben zelf eens gaan testen met Safe Online.


  • Bedoel je deze melding (zie bijlage)? Lijkt me logisch dat er een melding moet komen die je vertelt dat je tijdslimiet verbruikt is, anders werkt het niet en weet je niet waarom het niet werkt. Hoe zou jij deze melding formuleren?
  • Ik vrees dat zo'n specifieke blokkade op alles behalve 2 websites niet mogelijk is. Je kunt alleen tijdsblokken aangeven en filteren op inhoud (geweld, seks, etc.)

Uitgelicht topic