tim1945

Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Safe online

Sinds kort mis ik bij het bankieren dat het extra beveiligd is, dan geeft hij aan bovenin, helaas nu niet meer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
tim1945 wrote:
Klopt dat zie ik ook maar geen balkje boven in

Hallo tim1945
Op het moment dat je inlogt in een bankenwebsite, zie je onderin op de taakblak de icoon van internetbankieren verschijnen en bovenin het scherm een beetje verstopt, niet altijd vol in beeld, hangt een beetje af van het scherm dat op dat moment open staat en de soort browser die je gebruikt, maar als je op de icoon onderin klikt komt het in zijn geheel naar voren.
Tijdens de bankensessie hoef je met die icoon in principe niets te doen, de aanvullende beveiliging verloopt automatisch, je moet er alleen even op letten dat dat bankierenbeveiliging weer afsluit voordat je over gaat naar een 'normale' website.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Tim,

Als je Safe Online opent, kun je onderin dat schermpje klikken op 'Safe Browsing', dan opent er een nieuw venster, klik daar dan op 'Instellingen'. Dan krijg je weer een nieuw venster en rechtsboven aan staat dan 'Banking protection'. Wellicht bij jou in het Nederlands. Deze moet op 'aan' staan.
Staat deze al op 'aan'?

Groet,
Evert
tim1945
Topicstarter
Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja deze staat aan Banking protection niet te zien bovenaan.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Dan weet ik het ook niet. Misschien weet N.N.de oplossing? 🙂

Ik bedoelde trouwens in m'n eerste bericht links bovenaan ipv rechtsboven aan. :nerd: :see_no_evil:
tim1945
Topicstarter
Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
eerder kwam er een balkje in het midden bovenaan, bank protection.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Bij mij nog steeds, heb verschillende banken geprobeerd. Doet hij het bij jou bij geen enkele bank?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bij mij werkt dat ook gewoon goed.
tim1945
Topicstarter
Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hier komt het balkje nog steeds niet
Verwijderd account
Niet van toepassing
tim1945 wrote:
hier komt het balkje nog steeds niet

Dit scherm zou je in SafeOnline moeten zien als bankieren aan staat en wordt alléén maar actief bij bankierensites, anders niet.
tim1945
Topicstarter
Level 3
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klopt dat zie ik ook maar geen balkje boven in
Verwijderd account
Niet van toepassing
tim1945 wrote:
Klopt dat zie ik ook maar geen balkje boven in

Hallo tim1945
Op het moment dat je inlogt in een bankenwebsite, zie je onderin op de taakblak de icoon van internetbankieren verschijnen en bovenin het scherm een beetje verstopt, niet altijd vol in beeld, hangt een beetje af van het scherm dat op dat moment open staat en de soort browser die je gebruikt, maar als je op de icoon onderin klikt komt het in zijn geheel naar voren.
Tijdens de bankensessie hoef je met die icoon in principe niets te doen, de aanvullende beveiliging verloopt automatisch, je moet er alleen even op letten dat dat bankierenbeveiliging weer afsluit voordat je over gaat naar een 'normale' website.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @tim1945. Heb je inmiddels de informatie kunnen vinden die je zocht, of zijn er zaken die nog niet kloppen en/of nog niet duidelijk zijn? We horen graag van je!

Uitgelicht topic