pc beschermer tegen pishing e.d.

Mijn bedoeling was om de gratis pc beschermer van Ziggo te downloaden en te installeren.
Krijg ik me daar toch een zootje huiswerk om mijn oren niet te kort , voor mij was de lol er
al snel van af. Mijn eerste impuls was gelijk laat ze naar hun malle moer lopen met die verpakte cadeaus. En zo sta ik er eigenlijk nog in, troep anti reclame.
Krijg dus ook niet de vr. groeten hou jullie rotzooi maar.
Bob May

7 Reacties

Reputatie 7
Hey @bobmay . Oef, duidelijke taal. Zo te zien bevalt de gratis Ziggo Safe Online je helemaal niet.
Dat kan natuurlijk gebeuren. Al vraag ik me wel deels af wat je precies bedoelt. Je kreeg een zootje huiswerk om je oren? Kan je me iets specifieker uitleggen wat je te zien kreeg/waarmee je werd geconfronteerd? Op die manier kan ik concrete feedback doorgeven om hierin te verbeteren 🙂.

Omdat het vandaag toch de dag van de liefde is, krijg je van mij wel gewoon de vriendelijke groetjes,

Lycke
Het ging helemaal niet dat safe online op mijn pc te installeren allerlei vragen moesten beantwoord worden om uiteindelijk geconfronteerd te worden met prijslijsten.
Daar zakte m'n broek vanaf vandaar dat ik even mijn gram moest spuien. De strekking van mijn eerderen reactie is voor de volle honderd procent gemeend en daar sta ik achter.
Als mij (een goede klant} iets gratis aangeboden krijgt wil ik dat zonder administratieve
rompslomp gelijk kunnen downloaden. Kom nu echter niet met een oplossing, voor mij is
de lol eraf ik pas,dit is het laatste wat ik er over te vertellen heb.

Groetend Bob May
Reputatie 7
Oh, maar ik sta hier wel een beetje van te kijken @bobmay . Ik heb nog nooit gehoord van vragen en prijslijsten bij het installeren van Ziggo Safe Online. Het is juist een heel simpel programma. Ik begrijp dat je er niets meer over te vertellen hebt en begrijp de irritatie ook niet. Wel vind ik het jammer omdat ik heel erg benieuwd ben waar dit precies vandaan komt. Weet in elk geval dat dit niet vanuit ons zo gegaan/bedoeld is!
Reputatie 7
Badge +17
Trek het je niet aan @Lycke Ziggo ! Ik erger me overigens werkelijk kapot aan zulke uitingen, meteen al bij een eerste reactie, en nog erger als ik zie dat iemand de helpende hand uitreikt en dit over zich heen krijgt. Dan willen ze het helemaal niet opgelost hebben.

Dat is hoe ik erin sta.

Ik wens je ieder geval wel een fijne avond toe, speciaal op deze dag!
Reputatie 4
Badge +1
Willem-A schreef:

UH Willem toch. 😍
Reputatie 7
Willem-A schreef:

Trek het je niet aan @Lycke Ziggo ! Ik erger me overigens werkelijk kapot aan zulke uitingen, meteen al bij een eerste reactie, en nog erger als ik zie dat iemand de helpende hand uitreikt en dit over zich heen krijgt. Dan willen ze het helemaal niet opgelost hebben.

Dat is hoe ik erin sta.

Ik trek het me niet aan en heb er zelfs alle begrip voor.
We hebben allemaal wel eens momenten waarin we uit de emotie reageren. En ook dat mag, op de Community. Soms is het fijn om iets gewoon even van je af te schrijven, en dat is prima 🙂

Mooie dag gewenst!
Reputatie 7
Badge +17
Dan heb je meer begrip als ik @Lycke Ziggo . Ik vind dat je zo niet een topic start en daarin ook nog eens aangeeft dat je niet de vriendelijke groeten krijgt. Gebrek aan opvoeding noem ik dat. Frustratie, oké, een uiting daarvan, ook prima, maar als iemand je wil helpen kan het ook even anders...

Mooie dag!

Reageer