Beantwoord

Melding Ziggo Safe Online Android

• 17 juni 2019
  • 7 Reacties
  • 124x Bekeken

Hallo allemaal,

Sinds de installatie van Ziggo Safe Online krijg ik op het vergrendelingsscherm van mijn Android 8.0 telefoon steeds de melding van safe online.
Ik vind dit hoogst irritant en zou graag willen dat die melding niet meer verschijnt.
Ik heb al van alles geprobeerd, meldingen uitschakelen van safe online, alle meldingen uitschakelen maar dan krijg ik de rest niet meer binnen.
Verwijderen en weer opnieuw installeren maar niets helpt.
Weet iemand een oplossing?

icon

Best beantwoord door Dave- 17 juni 2019, 14:41

Als je App Machtigingen aanklikt krijg je een hele rij met schuifjes daar staat hij tussen.
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Serenity op de Community

Je kan bij Meldingen het schuifje uitzetten, dan krijg je geen meldingen meer als alles goed gaat.

Dat heb ik ook al geprobeerd, maar de melding blijft steeds staan op het vergrendelingsscherm helaas.
Reputatie 7
Badge +25
Als je App Machtigingen aanklikt krijg je een hele rij met schuifjes daar staat hij tussen.
Volgens mij heb ik het gevonden.
App info - Dan per catogorie erop klikken en kiezen voor geen meldingen op vergrendel scherm.
Bij mij is de melding nu weg op het vergrendel scherm, dus ik denk dat het dit is.
Dan kan de rest weer gewoon aan als het goed is.

Btw: Wat is Ultra Light van Fsecure?

Reputatie 7
Badge +25
Ik ken Ultra Light niet en ik zie alleen dat het voor Windows platform geschikt is.

Ben blij dat je het hebt gevonden, ik kwam er ook zo achter met de schuifjes en je kan met inloggen Mijn Ziggo dan naar tabblad Producten kies dan Internet, als je iets naar beneden scrolt zie je Beveiliging instellen, daar kan je kijken welke apparaten er een licentie hebben en je kan er en apparaat mee toevoegen.
Toch heb ik ultra light op mijn android toestel staan wat een onderdeel is van safe online.
Ja ik heb alle apparaten met ziggo safe online ingesteld.
Reputatie 7
Badge +25
Op mijn Android staat het ook op me Iphone en Macbook kan ik het niet zien. Het zal een optie van de antivirus zijn die erbij hoort. Kan geen kwaad.

Reageer