1
Vraag
2
Reacties
Elo

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Macfiltering Connectbox werkt niet

Ik ben bezig een nieuwe connectbox te installeren.

In geavanceerde instellingen heb ik bij macfiltering ‘toestaan’ aangevinkt.

En vervolgens de Mac adressen van de apparaten die ik wil toestaan ingevoerd.

Het lijkt er echter op dat deze nu geblokkeerd worden ipv toegestaan.

Wat vreemd is. Als ik de ingevoerde adressen had willen blokkeren had ik de optie 'blokkeren’ wel aangevinkt.

Ik wil uitdrukkelijk filteren op toegestane apparaten. Weet iemand hoe ik dit kan instellen?

En weet iemand hoe ik de apparaten die nu ingevoerd zijn weer kan wissen?

Ik heb in de lijst ‘wissen’ achter een aantal apparaten aangevinkt. Maar zowel verversen als instellingen opslaan heeft geen effect. De apparaten blijven er op staan.

Is er misschien een fatsoenlijke handleiding beschikbaar voor de connectbox. En dan bedoel ik niet de instalatiehandleiding. Maar een gedetilleerde waarin staat hoe dit soort geavanceerde instellingen werkt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Elo en welkom op de Community! 

Wat rot om te lezen dat het maar niet wil lukken. Ik zie dat je ook een ander topic hebt geopend. Is het intussen gelukt na het opnieuw opstarten/resetten van je modem? Zo niet, laat het dan weten in je andere topic dan helpen we je via die weg verder. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Elo en welkom op de Community! 

Wat rot om te lezen dat het maar niet wil lukken. Ik zie dat je ook een ander topic hebt geopend. Is het intussen gelukt na het opnieuw opstarten/resetten van je modem? Zo niet, laat het dan weten in je andere topic dan helpen we je via die weg verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic