Vraag

Kan Ziggo Safe Online niet updaten

  • 19 juli 2019
  • 4 Reacties
  • 90x Bekeken

goede dag. ik kan ziggo safe online niet updaten. zegt dat die geen verbinding kan maken met de server.. Ook opnieuw downloaden lukt ook niet . dat zegt die : https://safeavenue.f-secure.com/iframe/-sso/ziggo_sa werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.

ook: : https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools werkt niet bij mij..

graag wil ik hulp hierbij

Groetjes Hielke

4 Reacties

Reputatie 7
Misschien eerst even de CCleaner installeren deze haalt diverse dingen, en mappen weg, reinigt je PC.

Probeer daarna de Safe Online mappen ook weg te halen, dan opnieuw installeren.
Reputatie 7
Badge +35
Pas op met CCleaner, die kan even makkelijk ook allerlei eigen instellingen en specifieke zaken weghalen.
Ik heb hem heel vaak moeten verwijderen in de ICT praktijk om een computer weer normaal te kunnen laten werken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

@hdvries33 Werkt het Verwijderprogramma voor Windows niet bij je?

Welke melding krijg je dan te zien?
Reputatie 7
Goede tip voor mij is CCleaner een vertrouwde maar goed dat je dit even aangeeft @Be rt 👍🏻😊
Reputatie 7
Hoi @hdvries33, welkom hier!

Voor hulp ben je hier aan het goede adres. Er zijn hier enkele tips gegeven, kan je daarmee verder? We hopen in ieder geval snel weer van je te horen.

Reageer