Verwijderd account
Niet van toepassing

Kan Safe Online niet installeren - niet aangemeld

Goedendag mede Ziggo-gebruikers,

Ik probeer Safe Online opnieuw te installeren na het opnieuw installeren van Windows 10 (die overigens weer lekker snel is!) :smiley:

Via Mijn Ziggo naar tabblad Internet en dan bij Safe Online klik ik op Beveilig instellen.
Normaal kom je dan in je persoonlijke omgeving van de dienst.

Helaas kom ik op de volgende pagina (zie afbeelding in bijlage). Heeft iemand dit ook en hoe kan ik dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Raar, maar waar... hij doet het weer!

Gisteren nog webbrowsers als Edge, Firefox, Chrome etc. geprobeerd, dit werkte niet!
Vanochtend maar even ingelogd op mijn smartphone en de stappen uitgevoerd die in het eerste bericht van dit topic staan.
Stom verbaasd krijg ik een "welkomstmail" van Ziggo Safe Online en ik word normaal ingelogd.

Net weer ingelogd op de computer en inmiddels Ziggo Safe Online weer kunnen installeren!

Wat er nou aan de hand was, geen idee... het is ieder geval opgelost.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik heb het gister nog gebruikt in Chrome en hier ging het prima, heb je andere browser geprobeerd.

Staan bij de aanmelding je Capslock misschien aan zodat ie de aanmelding niet wil pakken.

Je kan even modem opnieuw opstarten en PC kijken of het dan wel wil lukken,
Cookies van de pagina even verwijderen.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Ik heb het gister nog gebruikt in Chrome en hier ging het prima, heb je andere browser geprobeerd.

Ook geprobeerd, zelfde resultaat.

Staan bij de aanmelding je Capslock misschien aan zodat ie de aanmelding niet wil pakken.

Wat heeft dit ermee te maken? Ik hoef geen wachtwoord in te geven etc., via Mijn Ziggo moet ik toch automatisch in de persoonlijke omgeving komen?

Je kan even modem opnieuw opstarten en PC kijken of het dan wel wil lukken,Cookies van de pagina even verwijderen.

Ook met de modem etc. heeft het niets te maken...
Cookies verwijderen heb ik net geprobeerd zonder resultaat.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Door modem even opnieuw op te starten ververs je de data weer en het was een optie.Gewoon standaard routine ?

Morgen pakt een moderator dit topic vanzelf op en zal kijken waar het aan liggen kan.

kan het zijn dat je dubbel bent ingelogd, dat is het enige wat ik me nog kan bedenken.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
En ook nog even een tip: Bij een nieuwe installatie van F-secure moet echt alle files/bestanden van het programma verwijderd worden. Anders kan installeren problemen opleveren. F-secure heeft hier een programma voor:

https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Dave- wrote:
Door modem even opnieuw op te starten ververs je de data weer en het was een optie.Gewoon standaard routine ?

Toch even jou tip opgevolgd Dave-, helaas zonder resultaat.
Wordt toch denk ik even wachten op een moderator. Gelukkig heeft het geen haast...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Heeft de tip van robbo ook geholpen.

Een moderator komt vanzelf in dit topic, maar als te lang duurd kan ik altijd even vraag voor leggen bij ze om hier even langs te komen.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Dave- wrote:
Heeft de tip van robbo ook geholpen.

Helaas niet geholpen...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Oke dat is erg jammer, hoop dat een moderator die dit topic oppakt nog een optie weet.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Raar, maar waar... hij doet het weer!

Gisteren nog webbrowsers als Edge, Firefox, Chrome etc. geprobeerd, dit werkte niet!
Vanochtend maar even ingelogd op mijn smartphone en de stappen uitgevoerd die in het eerste bericht van dit topic staan.
Stom verbaasd krijg ik een "welkomstmail" van Ziggo Safe Online en ik word normaal ingelogd.

Net weer ingelogd op de computer en inmiddels Ziggo Safe Online weer kunnen installeren!

Wat er nou aan de hand was, geen idee... het is ieder geval opgelost.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Misschien een cookie dwars gezeten of iets anders.

Blij dat het weer draait, en als je hulp nodig hebt, dan kan je altijd op de community terecht.

Dank je voor je terugkoppeling.:blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic